game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Werken met Game Maker
| |-+  Tutorials en Uitbreidingen (Moderator: Maarten Baert)
| | |-+  [Gex] Blijbol OnScore 2 - Update 2.1.0
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 8
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Blijbol
Oud-beheerder

Vragen over GM per PM zijn ongewenst.

« Antwoord #30 Gepost op: 9 November 2007, 14:30:13 »

Hoi,
Ik vind het erg handig en ik ga het vaak gebruiken, maar wil je er credits voor?
Ronald
Onderaan elke pagina staat een regel met credits. Als je die laat staan, is het goed. Indien gewenst mag je in het spel zelf ook credits geven. (Zie de licentie-overeenkomst voor details.)

Citaat
Blijbol has the better documentation and admin area, however requires you to have your own web space.

Lees de volledige review van Philip Gamble over OnScore in het populaire Game Maker magazine MarkUp, Issue 9 (November).

Dubbelpost samengevoegd door Blijbol, lees de forumregels. (Een foutje kan de besten overkomen.)

« Laatste verandering: 10 November 2007, 19:12:05 door Blijbol »

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

blackhawk
Gebruiker

NumNumNum ^,^

« Antwoord #31 Gepost op: 10 November 2007, 15:26:20 »

Lees de volledige review van Philip Gamble over OnScore in het populaire Game Maker magazine MarkUp, Issue 9 (November).

Leuk dat je erin staat! Blij

Gefeliciteerd! Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #32 Gepost op: 10 November 2007, 15:42:50 »

De script werkt nu helemaal goed, alles is ok! Blij

Alleen wel ff één ding, die tijd klopt niet. De tijd daar loopt 8 uur vooruit, er staat nu: Last check: 2007-11-02 04:03:45 GMT
Source: http://gamemaker.blijbol.nl

EDIT: Huuh, ik krijg plotseling nu een error als ik een score post met admin terwijl hij paar dagen daarvoor nog wel deed. IK heb helemaal niks veranderd. Twijfelachtig (was wel weer geband, maar was maar 1 dagje)

PHP warning at line 178 of common.php
opendir(./styles/default/icons) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory

Krijg ik nog een antwoord waarom ik "plots" nadat ik een keer was geband, daarna na die tijd weer geunband, de functie in de admin niet meer werkt? Als ik een score wil posten op de highscore krijg ik die error terwijl daarvoor hij het nog wel deed. Twijfelachtig
Anyway, link: www.mohf.nl/highscore
Edit: verwijderd.

« Laatste verandering: 10 November 2007, 18:31:15 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

« Antwoord #33 Gepost op: 10 November 2007, 16:20:04 »

@Mohammed-f, je moet de map 'icons' onder 'styles/default' even aanmaken. Dit heeft niets met het bansysteem te maken. In welke OnScore-versie ben je begonnen OnScore te gebruiken?

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #34 Gepost op: 10 November 2007, 18:27:57 »

Ik heb versie 1.01. Daarvoor toen ik 1.00 had, had ik gewoon alles verwijderd en helemaal opnieuw begonnen met het hosten en had toen gewoon 1.01.

Na die install (ik had de database ook verwijderd in directadmin) en veranderen van alle instellingen had ik geprobeerd een score te sturen. Het werkte perfect, net als het sturen van score met het spel ipv beheerderspaneel. Maar na enkele testjes was ik weer geband, maar had gelukkig nog de tijd op 1 dag ingesteld. Dus de volgende dag deed ik weer hetzelfde, maar toen kreeg ik een error als ik een score stuurde met de beheerderspaneel. Twijfelachtig

Edit: Ik heb de map "icons" aangemaakt in http://mohf.nl/highscore/styles/default/ en nu doet hij het weer goed.

Edit: Trouwens, heb je al een opplossing voor de tijd? Want de tijd op onscore loopt 8 uur vooruit.

« Laatste verandering: 10 November 2007, 18:32:09 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

« Antwoord #35 Gepost op: 10 November 2007, 19:14:31 »

Raar dat die map 'icons' dan ontbrak.

Over de tijd. De tijd wordt weergegeven in GMT gebaseerd op de stand van de computerklok van de server en de tijdzone-instelling van de server. Misschien voeg ik later een functie toe om een tijdzone te kiezen in het beheerpaneel.

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #36 Gepost op: 11 November 2007, 15:21:32 »

Ga je trouwens nog een update maken voor Onscore? (En waneer komt ie/wat wordt geupgrade?) Ik vind het bijvoorbeeld erg iritant dat als iemand een fout maakt waardoor Onscore denkt dat er wordt gehackt je gewoon de homepagina tezien krijgt ipv een waarschuwing bijvoorbeeld.

Enne, hoe zou ik de tijd kunnen aanpassen? (De server wordt door mijn broer gehost in een datacenter, dus dan kan ik het wel aan hem vragen) En ik heb hier iniedergeval wel FTP en Directadmin van mijn server waar ik kan inloggen. Zou ik het daarkunnen fixen, of moet ik 't aan mijn broer vragen?

« Laatste verandering: 11 November 2007, 21:29:48 door Blijbol »

Naar boven Gelogd

nielsla
Gebruiker

yhaahooo! 200 berichten

« Antwoord #37 Gepost op: 26 Maart 2008, 12:22:37 »

hallo , deze topic is al aardig oud maar ik snap het niet waar maak je een .php aan en waar een mysql aan en hoe doe je dit allemaal sames en weer moet je de scores heen senden?
ben een noob weet 't maar wil het toch weten  Knipoog
kan iemand ff helpen ik snap er nog niks van!

« Laatste verandering: 28 Maart 2008, 12:03:50 door nielsla »

bezoek ook eens mijn website
www.niels.demeulenfrutters.nl/
Naar boven Gelogd

djtaz
Gebruiker

MW productions

« Antwoord #38 Gepost op: 4 April 2008, 19:11:20 »

maar hoe doen jullie dat met mysql waar vinden jullie een goede host want ik heb niet zon groot budget.. Blij als iemand me da kan vertellen zal ik erg waarderen thanx alvast Engel

https://www.facebook.com/Western-Shooting-569946903193651/?fref=ts
Aankomende app waar jullie mij heel erg mee helpen Gemoedelijk
Naar boven Gelogd

tijn22
Gebruiker

« Antwoord #39 Gepost op: 5 April 2008, 12:27:55 »

Ik geloof dat freehostia de mogelijkheid bied om databases te beheren en gebruiken.

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #40 Gepost op: 7 April 2008, 14:45:45 »

@Blijbol

Komt er nog een update hiervoor? Deze versie is bugvrij, maar ik vind dat er 2 kleine dingen ontbreken als iemand perongeluk een hackpoging maakt bijvoorbeeld.
- Als een noob bijvoorbeeld zijn highscore post, en in de link ziet staan: score=1000 dan zou die meestal "proberen dat te veranderen." (terwijl de score in MD5 is gecodeerd, wordt hij beschuldigt als hacker)
Maakt opzich niet uit, je hebt nog 2 kansen - maar dan gaan sommigen ook nog verder in om te proberen een hoge score te krijgen. (Hij denkt dat er bijvoorbeeld een limit in zit.
- Een tweede probleem is, is dat als iemand een mislukte hackpoging doet, hij letterlijk in de homepage komt. Ik denk dat het beter is dat je dan een apart webpagina krijgt met een waarschuwing, en dat je daarvoor kan worden geband. Anders proberen zij heletijd het systeem alleen maar te kraken, tot ie"plotseling" geband wordt.

« Laatste verandering: 7 April 2008, 14:51:07 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

tijn22
Gebruiker

« Antwoord #41 Gepost op: 7 April 2008, 14:55:43 »

Ik denk dat het uitbreiden van dit soort opties het beste aan de gebruiker zelf over te laten is, omdat iedereen wat andere ideen heeft, en het systeem is niet voor niets open source (buiten dat je de source sowieso nodig hebt, natuurlijk Gemoedelijk )

Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

« Antwoord #42 Gepost op: 13 April 2008, 10:03:11 »

Mohammed-f, ik ben er momenteel niet mee bezig, maar ik heb het op mijn tedoenlijst gezet.

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #43 Gepost op: 23 April 2008, 09:55:44 »

Mohammed-f, ik ben er momenteel niet mee bezig, maar ik heb het op mijn tedoenlijst gezet.
Als je het zo druk hebt, hoef je opzich alleen een nieuwe html/php file te maken met de tekst dat ie een hackpoging heeft gedaan, en dat je wordt verbannen als je dit nog x maal herhaalt.

Naar boven Gelogd

Sjeffff
Gebruiker

GM Old Skool

« Antwoord #44 Gepost op: 5 Juni 2008, 00:08:28 »

Heey,

Ik krijg de volgende error bij het installeren:

Error: Cannot create games table.

Wat moet ik veranderen om het werkende te krijgen?

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 8
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: