game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  E-mailnotificatieinhoud geomitteerd
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

lucb1e
Gebruiker

« Gepost op: 8 April 2019, 18:59:40 »

Geachte beheerders,

Tot mijn grote spijt moet ik u mededelen dat de persoonlijkeberichtennotificatie-e-mailinhoudsweergave ergens tussen 1 en 2 april kapot is gegaan. In een persoonlijkeberichtennotificatie-e-mail van "Mon, 01 Apr 2019 12:04:54 +0200" werkte het nog, waar het in een persoonlijkeberichtennotificatie-e-mail van "Tue, 02 Apr 2019 18:10:44 +0200" kapot is. Er staat simpelweg:

Citaat van: "Nederlandse Game Maker Community" <webmaster@game-maker.nl>
Je hebt zojuist een persoonlijk bericht ontvangen van <supergeheim> op Nederlandse Game Maker Community.

BELANGRIJK: Onthoud dat dit alleen maar een notificatie is. Reageer niet op deze e-mail.

Het bericht wat je werd gestuurd was:

Waarna er niks volgt. De headers zijn hetzelfde gebleven ('received' pad, exim versie, enz.).

Ik dacht dat dit persoonlijke bericht wellicht gekke tekens bevat en het daardoor bugde, maar de daarop volgende persoonlijkeberichtennotificatie-e-mail heeft hetzelfde probleem. Het lijkt echt kapot gegaan te zijn.

Hoe kan ik nu mijn persoonlijkeberichteninbox legen om onder de 125 PB's te blijven, wanneer er geen kopie meer toegezonden wordt?

Deze situatie is onhoudbaar.

Ik vertrouw erop dat u met de hoogste (hier graag denkbeeldige Tipp-Ex invoegen) gepaste spoed de situatie rechtzet.

Hoogachtend,
Sinterklaas.

PS. Ja, het woord uit de titel heb ik ter plekke verzonnen (het tweede, wel te verstaan) maar dat bleek warempel te bestaan en is ge´ntroduceerd in den Nederlandsche taal in 1637 vanuit het Latijnse omittere.

Naar boven Gelogd

Flumble
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 26 April 2019, 20:46:35 »

Ongeacht of het onderhand verholpen is:

Ik heb tijdje geleden een scriptje geschreven om PB's op te slaan als mailberichten: link. Om het te gebruiken moet je in het berichtenmenu zijn, je webdevtools openen en de code erin plakken, waarna elk bericht een Save-knop krijgt. (Als je er een userscript van maakt of een standaloneding dat meteen al je PB-mappen leegtrekt, hoor ik er graag van. Gekanteld )

O en het woord dat je miste is ontbreken.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: