game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Revenge of the Veggieman!
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Rating
⭐️   -0 (0%)
⭐️⭐️   -0 (0%)
⭐️⭐️⭐️   -0 (0%)
⭐️⭐️⭐️⭐️   -1 (50%)
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️   -1 (50%)
Totaal aantal stemmen: 2


Advertenties

Rowan Rinia
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 59

i've always wanted to make my very own games


« Gepost op: 4 April 2019, 20:43:12 »

Laatst geüpdatet 20 juni 2019
(Screenshots zijn outdated)

Na een tijdje afwezig te zijn in de game maker community ben ik nu terug met een nieuwe versie van Revenge of the Veggieman.



In deze update heb ik haast alles veranderd en de game is 100% beter dan de versie die ik een tijdje geleden had geupload in haast elke weg mogelijk.



Het schieten voelt veel natuurlijker en de feedback die je krijgt als je een vijand raakt voelt heel satisfying.



De omgeving is veel kleurrijker en veel meer gevarieerd.



De geluiden zijn wel hetzelfde gebleven maar daar ben ik nog mee bezig!


Overal heeft de game gewoon veel meer UMPH! Ik zou graag je mening willen over deze beta wat ik nog kan verbeteren, toevoegen weghalen noem maar op! :)

[Download]

« Laatste verandering: 27 Juni 2019, 10:13:39 door Rowan Rinia »

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1387

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS


« Antwoord #1 Gepost op: 5 April 2019, 14:43:58 »

Helaas niet zo ver gekomen, maar hier een korte samenvattting van mijn bevindingen.

+ dynamisch menu
+ veel variatie in design, zou misschien nog meer kunnen zodat sommige grote stukken grond/muur etc. er speelser uit zien
+ alles werkt soepel, springen en platforms werken goed. Alleen zie je een loopanimatie terwijl je stilstaat op een bewegend platform.

- standaard GMS splashscreen
- In een dialoog stond mousebutton1? Ik zou er 'klik' van maken
- Controleer de spelling van de dialogen. Er zitten wat fouten in. Bijv. vegatables = vegetables (met dubbel e), me hamburgers = my hamburgers, ive = I've
- Is er een pauze scherm? Zo nee, misschien kun je die toevoegen onder escape?

PS: Ik heb de oude versie nooit gespeeld, dus ik weet niet precies wat er verbeterd is en wat niet.

Naar boven Gelogd

Rowan Rinia
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 59

i've always wanted to make my very own games


« Antwoord #2 Gepost op: 27 Juni 2019, 10:06:59 »

nieuwe grote update geupload Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1387

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS


« Antwoord #3 Gepost op: 1 Juli 2019, 10:21:03 »

Wat is er veranderd?

Naar boven Gelogd

Rowan Rinia
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 59

i've always wanted to make my very own games


« Antwoord #4 Gepost op: 1 Juli 2019, 18:43:17 »

Wat is er veranderd?

-de laatste 2 levels zijn nu compleet+einde.

-de sprites zijn aangepast en zien er nu veel beter uit.

-er is een nieuwe vijand/nieuw wapen.

-kleine 'bugs' zijn gefixed.

-ik heb kleine aanpassingen gemaakt aan alle levels zodat ze beter spelen en er beter uit zien.


Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community