Is iedereen er blij mee als we vanaf
13:00 op Tilburg Centraal afspreken?
Wat betreft
activiteiten: voor sommige voorgestelde activiteiten moet ik een reservering doen, dus noem vooral wat je wil doen zodat ik niet straks een reservering voor tafeltennis heb staan terwijl niemand wil tafeltennissen.

Voor een kostenplaatje: bij de voltage 2x 12 minuten lasergamen is €16, uurtje bowlen is €4,50. Voor de betere escaperooms moeten we
tegenover het station zijn, een uur voor €15. Diner kan bij de voltage voor €25 en ergens anders voor meer of minder. 's Avonds bowlen kan bij
voor €32 per baan voor 2 uur.
Laten we voor het gemak even mij meerekenen, en Flumble komt (maak ik uit het bericht op). Wie komt er dan nog?
Goeie vraag; als je nou in de poll zou kunnen kijken wie waarop heeft gestemd...

Ik tel vanuit discord en hier: flumble, gm1999, gmfreaky, instantnoedel, joeykapi, lucb1e. Ik zal nog even een PB naar ericlegomeer, la quiz, kaasje, florian en zo sturen in de hoop dat zij ook komen.
Het leek mij persoonlijk ook wel erg cool om ook daadwerkelijk iets game maker gerelateerds te doen, zoals een mini game jam of een in ieder geval een klein soort collaborative effort. Vraag me af hoe jullie hier tegen over staan?

Ik ben voor en neem sowieso een laptopje mee. De grote vraag is of we een plek kunnen vinden om te zitten; mogelijk in de bibliotheek of het montesquieugebouw.