game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  Eerste officiŽle onofficiŽle NGMC-meetup 2019
Pagina's: 1 [2] 3
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Waar *kan* je naartoe reizen voor de meetup op 17 februari? (geef je voorkeuren a.u.b. in een reactie)
Amsterdam   -3 (12.5%)
Rotterdam   -3 (12.5%)
Utrecht/Amersfoort   -5 (20.8%)
Apeldoorn/Deventer   -3 (12.5%)
Den Bosch/Tilburg   -5 (20.8%)
Eindhoven   -5 (20.8%)
Antwerpen   -0 (0%)
Totaal aantal stemmen: 8

Advertenties

gm1999
Gebruiker

Dit is geen stopcontact.

« Antwoord #15 Gepost op: 16 Januari 2019, 10:57:54 »

Laat ik eens gek doen: ik heb gestemd

Naar boven Gelogd

Flumble
Gebruiker

« Antwoord #16 Gepost op: 16 Januari 2019, 18:21:10 »

Laat ik ook eens gek doen: ik heb de stemronde dichtgegooid. Zoals de stemming er nu uitziet maakt het vrij weinig uit wanneer de meetup is, zolang er maar een datum geprikt wordt zodat mensen die dag leeg houden.

De datum is nu vastgezet op 17 februari, ongeveer precies een maand vanaf nu.

Dan is het nu tijd voor het moeilijkste deel: een plekje vinden waar de meeste mensen naartoe willen. Ik heb uit automatisme een nieuwe stemronde geopend, al heeft stemmen het nadeel dat je geen voorkeur kan aangeven. Dus noem ook alsjeblieft waar je voorkeuren zijn in een reactie.

Ik ga het liefst naar Noordoost-Nederland, dan Utrecht/Amersfoort/Apeldoorn/Deventer, Amsterdam/Den Bosch is ook wel okť, en Rotterdam/Eindhoven zijn mijn uitersten.

Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker

doe toch iets

« Antwoord #17 Gepost op: 16 Januari 2019, 18:33:27 »

Voorkeur: Tilburg, Den Bosch, Eindhoven, A- en R-Dam kunnen ook nog wel

Zo af en toe hier

Not secure
Naar boven Gelogd

gm1999
Gebruiker

Dit is geen stopcontact.

« Antwoord #18 Gepost op: 16 Januari 2019, 20:59:16 »

Mijn voorkeur zou persoonlijk ook het noorden zijn. Maar gezien dat niet haalbaar is maakt het mij verder niet heel veel uit

Naar boven Gelogd

lucb1e
Gebruiker

« Antwoord #19 Gepost op: 17 Januari 2019, 20:21:08 »

Voorkeur: Eindhoven.

Naar boven Gelogd

draak1400
Gebruiker

noem me draak of draak een vier nul nul

« Antwoord #20 Gepost op: 19 Januari 2019, 18:21:30 »

Leuk idee, kans dat ik naar het zuiden ga is alleen niet zo heel groot.

Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

lucb1e
Gebruiker

« Antwoord #21 Gepost op: 7 Februari 2019, 17:04:28 »

Alright, het is volgende week zondag al. Is een escape room misschien een leuk idee om te doen? Of laser gaming?

« Laatste verandering: 7 Februari 2019, 17:07:28 door lucb1e »

Naar boven Gelogd

Flumble
Gebruiker

« Antwoord #22 Gepost op: 11 Februari 2019, 00:11:07 »

Het lijkt me een goed idee om naar de voltage in Tilburg te gaan en daar, afhankelijk van het aantal mensen dat op komt dagen, te gaan lasergamen of bowlen of karten of een escaperoom uit te spelen of wat we maar willen. Gekanteld

Naar boven Gelogd

lucb1e
Gebruiker

« Antwoord #23 Gepost op: 11 Februari 2019, 19:45:06 »

Laten we voor het gemak even mij meerekenen, en Flumble komt (maak ik uit het bericht op). Wie komt er dan nog?

Ik denk dat het met 5 personen het zeker waard is.

Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker

doe toch iets

« Antwoord #24 Gepost op: 11 Februari 2019, 22:07:59 »

Ik ben er, maar moet nog even kijken of ik voor 's avonds vrij kan krijgen (moet 2 ***te uurtjes werken van 20:00-22:00 en niemand wil het overnemen :/)

Zo af en toe hier

Not secure
Naar boven Gelogd

instantnoedel
Gebruiker

おねがいします。

« Antwoord #25 Gepost op: 12 Februari 2019, 19:45:50 »

Heb niet gestemd maar ik kan er denk ik wel bij zijn. Gemoedelijk De activiteiten hoeven voor mij niet per se, maar ik zou zeker meedoen met wat iedereen leuk lijkt. ^^

Het leek mij persoonlijk ook wel erg cool om ook daadwerkelijk iets game maker gerelateerds te doen, zoals een mini game jam of een in ieder geval een klein soort collaborative effort. Vraag me af hoe jullie hier tegen over staan? Miauw

Naar boven Gelogd

Flumble
Gebruiker

« Antwoord #26 Gepost op: 15 Februari 2019, 02:11:46 »

Is iedereen er blij mee als we vanaf 13:00 op Tilburg Centraal afspreken?

Wat betreft activiteiten: voor sommige voorgestelde activiteiten moet ik een reservering doen, dus noem vooral wat je wil doen zodat ik niet straks een reservering voor tafeltennis heb staan terwijl niemand wil tafeltennissen. Gekanteld

Voor een kostenplaatje: bij de voltage 2x 12 minuten lasergamen is Ä16, uurtje bowlen is Ä4,50. Voor de betere escaperooms moeten we tegenover het station zijn, een uur voor Ä15. Diner kan bij de voltage voor Ä25 en ergens anders voor meer of minder. 's Avonds bowlen kan bij voor Ä32 per baan voor 2 uur.

Laten we voor het gemak even mij meerekenen, en Flumble komt (maak ik uit het bericht op). Wie komt er dan nog?
Goeie vraag; als je nou in de poll zou kunnen kijken wie waarop heeft gestemd... Rolt ogen

Ik tel vanuit discord en hier: flumble, gm1999, gmfreaky, instantnoedel, joeykapi, lucb1e. Ik zal nog even een PB naar ericlegomeer, la quiz, kaasje, florian en zo sturen in de hoop dat zij ook komen.

Het leek mij persoonlijk ook wel erg cool om ook daadwerkelijk iets game maker gerelateerds te doen, zoals een mini game jam of een in ieder geval een klein soort collaborative effort. Vraag me af hoe jullie hier tegen over staan? Miauw
Ik ben voor en neem sowieso een laptopje mee. De grote vraag is of we een plek kunnen vinden om te zitten; mogelijk in de bibliotheek of het montesquieugebouw.

« Laatste verandering: 15 Februari 2019, 02:37:27 door Flumble »
Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker

doe toch iets

« Antwoord #27 Gepost op: 15 Februari 2019, 12:47:30 »

Is goed!

Hoe zorgen dat we elkaar herkenbaar maken?
Roepen we gewoon heel erg hard hey flumble en roep jij dan terug, of moeten we voor iemand zoeken?
Zo nodig dat ik ff een stuk papier pak en Game maker meetup er op zet. (station is 500m lopen)

Ik heb 's avonds vrij gekregen, dus ik ben er gewoon heel de dag!

Overdag maakt het mij niet zo veel uit of we een escape room of karten of lasergamen gaan doen, ik ben benieuwd.

Zo af en toe hier

Not secure
Naar boven Gelogd

lucb1e
Gebruiker

« Antwoord #28 Gepost op: 15 Februari 2019, 18:21:45 »

Ik tel vanuit discord en hier: flumble, gm1999, gmfreaky, instantnoedel, joeykapi, lucb1e.
Oh er komen nog meer mensen naar een NGMC meetup? Handig dat ze dat even aangeven op de NGMC!

Re 13h op TB: mijn trein komt aan om 1306

Re activiteiten: ik blijf tot ~1830 (zit wat rek in: als we besluiten dat we om 17h honger hebben en het eten is om 19h op en betaald, dat is natuurlijk prima), dus avondactiviteiten vallen voor mij af. Van de lijst klinkt alles wel leuk (alleen een voorkeur voor iets anders dan bowlen), en de prijzen zijn allemaal prima.

Re herkennen: ik heb een keer eerder iemand geprobeerd te ontmoeten op TB, toen was het achteraf gezien voldoende om 'awkward bij de uitgang te staan wachten' af te spreken. In plaats daarvan hadden we niks afgesproken en stonden we beide een beetje rond te kijken bij de uitgang. Ik twijfelde nog, maar ging ervan uit dat het de persoon niet was omdat ik een andere huidskleur had verwacht Grijns

Anyway, een aantal lijken elkaar op een chat te hebben, dat zal wel goed komen. Voor joeykapi en instantnoedel, is het misschien handig als wij drie aan Flumble ons nummer doorgeven, afspreken "awkward bij de uitgang staan", en indien nodig opbellen?

Naar boven Gelogd

ericlegomeer
Forumbeheerder

http://xkcd.com/386/

« Antwoord #29 Gepost op: 15 Februari 2019, 19:41:34 »

Ik tel vanuit discord en hier: flumble, gm1999, gmfreaky, instantnoedel, joeykapi, lucb1e. Ik zal nog even een PB naar ericlegomeer, la quiz, kaasje, florian en zo sturen in de hoop dat zij ook komen.
Thanks voor de PB Rolt ogen Ik ben er helaas niet bij, maar wens jullie wel veel plezier Gemoedelijk!

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: