game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Werken met Game Maker
| |-+  Beginners (Moderators: Erik Leppen, ericlegomeer, BlueMoonProductions)
| | |-+  custom muis cursor
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

winnetoe83
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 540


« Gepost op: 4 December 2018, 00:07:52 »

Ik heb een custom mouse cursor dat doe ik zo:
GML:
cursor_sprite= s_cursor;
window_set_cursor(cr_none);
DIt zet ik in men controller object in het game start event.
Dit werkt allemaal zeer netjes.
Plots begint dit raar te doen en heeft men cursor een heel andere sprite.
Een sprite die ik ook erin heb staan, maar een heel ander doel heeft.
Dit gebeurt alleen als ik de YYC compiler gebruik. Met de VM compiler is alles normaal
Hier een screen:

EDIT: Ik kan de sprite cursor aanpassen door de sprites in de lijst te verplaatsen. Hij neemt dus altijd de sprite op de zoveelste plaats in de lijst, maar dus niet de sprite die ik zeg dat hij moet nemen.

EDIT2: Probleem opgelost door de cache te cleanen.....

« Laatste verandering: 4 December 2018, 00:29:01 door winnetoe83 »

Het gebeurd vaker dat mensen me grof of arrogant vinden na het lezen van een text van mij.
Ik kan je voor 100% verzekeren dat dat absoluut niet de bedoeling is. Lees daarom altijd mijn berichten/texten alsof ik heel vrolijk klink!
Creaties: Treasure hunter Joe
WIP:SPACE RANGERS
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2018 Nederlandse Game Maker Community