game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Revenge Of The Veggieman (feedback nodig!)
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Rowan Rinia
Gebruiker

i've always wanted to make my very own games

« Gepost op: 16 Oktober 2018, 20:35:15 »

Revenge Of The Veggieman

dit is een vroege versie van de game dus verwacht niet dat alles helemaal 100% goed werkt.

Ik zou echt HEEEL graag willen dat mensen hier feedback voor geven al is het maar een paar woorden!

Genre: 2d platformer/shooter/rpg.

-je hebt maar 2 wapens, maar ik ben van plan om waaaaaaaay meer wapens toe te voegen. (hey pssst yeah jij daar, als je op 3 op het toetsenbord drukt krijg je een geheim wapen dat nog niet in het spel is gestopt.)

-het spel heeft 2 volledige levels en ook een derde, maar die is nog niet helemaal compleet.

-het geluid is het enige dat ik niet zelf heb gemaakt maar dat zijn nog placeholders.

Je speelt als een dikke man die van hamburgers houdt. Maar op een dag komt er een boze veggieman naar je huis om je te vertellen dat je gezonder moet eten en steelt al je hamburgers! Dus moet je op een epische reis gaan om je hamburgers terug te krijgen!

« Laatste verandering: 16 Oktober 2018, 20:50:31 door Rowan Rinia »

Naar boven Gelogd

instantnoedel
Gebruiker

おねがいします。

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Oktober 2018, 02:33:38 »

Installer was niet per se nodig geweest, (Create executable > Save as type: > .zip om als archief te exporteren) maar verder zijn de eerste indrukken best goed. Je hebt zeker vooruitgang gemaakt! De graphics zijn een stuk gedetailleerder en het hele spel ziet er beter afgewerkt uit.

De platforming is erg soepel en de moving platforms werken erg goed. De textboxes zijn een beetje slordig en cluncky maar er zit wel lekker veel dialoog in de game ^^ De parallax in de achtergrond ziet er ook erg cool uit

Een verbeterpunt is wel de gameplay. Schieten en stekels ontwijken voelt een beetje oppervlakkig, behalve dan die stekel waar je jezelf vanaf moet lanceren. Tong De tile achtergronden en characters maakten het weer wat interessanter. Het voelt nog niet helemaal als een samenhangende wereld maar je bent goed op weg.

Het verhaal is maf maar dat vond ik juist wel leuk Miauw De cutscenes waren grappig en leuk gemaakt alhoewel het soms wel erg onaardig/gewelddadig was af en toe :p Deed me wel denken aan de lemongraab episodes van adventure time. Ben benieuwd naar een afgemaakte versie met een einde ^^

Naar boven Gelogd

Rowan Rinia
Gebruiker

i've always wanted to make my very own games

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Oktober 2018, 17:49:28 »

Installer was niet per se nodig geweest, (Create executable > Save as type: > .zip om als archief te exporteren) maar verder zijn de eerste indrukken best goed. Je hebt zeker vooruitgang gemaakt! De graphics zijn een stuk gedetailleerder en het hele spel ziet er beter afgewerkt uit.

De platforming is erg soepel en de moving platforms werken erg goed. De textboxes zijn een beetje slordig en cluncky maar er zit wel lekker veel dialoog in de game ^^ De parallax in de achtergrond ziet er ook erg cool uit

Een verbeterpunt is wel de gameplay. Schieten en stekels ontwijken voelt een beetje oppervlakkig, behalve dan die stekel waar je jezelf vanaf moet lanceren. Tong De tile achtergronden en characters maakten het weer wat interessanter. Het voelt nog niet helemaal als een samenhangende wereld maar je bent goed op weg.

Het verhaal is maf maar dat vond ik juist wel leuk Miauw De cutscenes waren grappig en leuk gemaakt alhoewel het soms wel erg onaardig/gewelddadig was af en toe :p Deed me wel denken aan de lemongraab episodes van adventure time. Ben benieuwd naar een afgemaakte versie met een einde ^^

ik vind zelf ook dat het schieten wat beter kan dus daar ben ik nu ook mee bezig, bedankt voor de feedback ik heb er echt veel aan Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: