game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  L̵̋̇̓̇ͤ͑̔͋́̚͏̵̣̫̱̱̕ͅö̵̝̥̭͓̈́̃̈́̓̐ͫͮ͆̓̀̌ͣͪ̄͟͞͞&
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

The Figurehead
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 60


« Gepost op: 26 Juni 2018, 14:49:55 »

L̵̋̇̓̇ͤ͑̔͋́̚͏̵̣̫̱̱̕ͅö̵̝̥̭͓̳̯͕̼̳̖̈́̃̈́̓̐ͫͮ͆̓̀̌ͣͪ̄͟͞͞ͅs̷̷̠̜̮̱̜̥͕̱͕̣ͧ͐̍̏̉͊̎̏̑ͮ͌ͬ͊͐ͯ̐ͅt̶͈͓̩̲̤̰ͩ͋ͩͫͥ̆ͣ̓̈́ͩ̋ͨ ̸̼͎͖͙̘̹͍̼̤̣̱̺ͧ͂ͩ̌̄̽ͪͫͯ̓͒̈́̐ͣ͢͞ḉ̵̡̛̙̹̩̤̯̩̭̰̜̯̩͕͉̮̋̈́ͩ͗͐̅̆̔ͣͪͩ̓͟ͅä͛̈́͐͛ͣ͛̍͐̒̀̀ͦ̚҉̼̟̰͘̕͝ų̛̭͍̞̪͓͍̩͚̯̙̳̣͎̗̞̣̄̈́ͯ̓͝ͅs̷̱̯̘̠͚̪̠̖̠̼͗̇ͫͣ͗̈́̾̐̉́͞ę̆̓ͨ̉͏͔͕̜͎̺͖̥̞̹.͌̈̔̄ͧ͑ͮͪ͗ͩ͒̐͌̎̇̓̇̈͏͚̩͇̹̟̫̞̦͇̲̣͔̗̦͓̤̼̩͠

« Laatste verandering: 8 Januari 2020, 00:04:57 door Rowan Rinia »
Naar boven Gelogd

The Figurehead
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 60


« Antwoord #1 Gepost op: 13 Juli 2018, 17:57:35 »

L̵̋̇̓̇ͤ͑̔͋́̚͏̵̣̫̱̱̕ͅö̵̝̥̭͓̳̯͕̼̳̖̈́̃̈́̓̐ͫͮ͆̓̀̌ͣͪ̄͟͞͞ͅs̷̷̠̜̮̱̜̥͕̱͕̣ͧ͐̍̏̉͊̎̏̑ͮ͌ͬ͊͐ͯ̐ͅt̶͈͓̩̲̤̰ͩ͋ͩͫͥ̆ͣ̓̈́ͩ̋ͨ ̸̼͎͖͙̘̹͍̼̤̣̱̺ͧ͂ͩ̌̄̽ͪͫͯ̓͒̈́̐ͣ͢͞ḉ̵̡̛̙̹̩̤̯̩̭̰̜̯̩͕͉̮̋̈́ͩ͗͐̅̆̔ͣͪͩ̓͟ͅä͛̈́͐͛ͣ͛̍͐̒̀̀ͦ̚҉̼̟̰͘̕͝ų̛̭͍̞̪͓͍̩͚̯̙̳̣͎̗̞̣̄̈́ͯ̓͝ͅs̷̱̯̘̠͚̪̠̖̠̼͗̇ͫͣ͗̈́̾̐̉́͞ę̆̓ͨ̉͏͔͕̜͎̺͖̥̞̹.͌̈̔̄ͧ͑ͮͪ͗ͩ͒̐͌̎̇̓̇̈͏͚̩͇̹̟̫̞̦͇̲̣͔̗̦͓̤̼̩͠

« Laatste verandering: 8 Januari 2020, 00:04:11 door Rowan Rinia »
Naar boven Gelogd

Draconman
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 588


« Antwoord #2 Gepost op: 11 November 2018, 15:59:43 »

Ik heb hier stiekem heel hard om gelachen. Ik hoop dat ik nu niet naar de hel ga. Engel

Qua feedback:
- Ik vond zelf de Shift-toets niet heel handig als attack. Ik zou dan eerder een letter gebruiken, of bijvoorbeeld de Spatie. Shift wordt vaker geassocieerd met rennen.
- Het kan voor de speler fijn zijn om te merken wanneer je health naar beneden gaat. (Wanneer je geraakt wordt door een vijand.) Dat kan op heel veel verschillende manieren, bijvoorbeeld screenshake, het wit/rood worden van je character, het laten knipperen of doorzichtig laten worden van je character, het scherm heel kort een doorzichtig rode kleur geven, een geluidseffect, etc.
- Sommige geluidseffecten zijn veel harder dan andere, dat zou nog wat beter uitgebalanceerd kunnen worden.

Voor een spel dat in twee dagen gemaakt is vond ik dit heel vermakelijk. Ga zo door!


Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2020 Nederlandse Game Maker Community