game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Torque - Een spel a la super hexagon
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

iRhymeWithRawr
Gebruiker

« Gepost op: 7 Mei 2018, 19:51:07 »

Torque is een behendigheidsspelletje wat ik in 2 maanden in elkaar getoverd heb met GMs1.4. Je bestuurd 2 schepen die in een cirkel draaien om blokken te ontwijken. Als je dit lang genoeg voor elkaar krijgt laad je je wapen op waarmee je de monsters kan opblazen.

Constructieve kritiek is altijd welkom evenals vragen en opmerkingen Gemoedelijk.

Screenshots:

Je kunt hier de trailer bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=9xAoFTc7drg
En hier het spel (gratis) downloaden: https://robvansaaze.itch.io/

« Laatste verandering: 12 Mei 2018, 11:27:44 door iRhymeWithRawr »

Making bits of everything.
Naar boven Gelogd

kaasje
Globale moderator

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Mei 2018, 11:03:53 »

Pff, dat is pittig zeg. Ik ben niet voorbij de 106% speed gekomen. Vereist opeens een heel andere denkwijze dan het gemiddelde arcade-spelletje.
Graphics en geluidjes zijn erg lekker. Alles één stijl, leuk dat je verschillende muziekjes en voice overs gebruikt. Ik zie ook dat je met 3D werkt en ik vermoed dat dat iets met de achtergrondeffecten te maken heeft. Kan je eens uit de doeken doen wat daar precies gebeurt?

Je zou kunnen nadenken om het spel iets meer easy to learn te maken. Want ik pikte het niet erg snel op door de aparte mechanic (wat het spel juist ook weer uniek maakt). Omdat ik de hele tijd zo snel dood ging en er weinig vooruitgang in mijn topscore zat, had ik ook minder de neiging om door te spelen. Wel een heel nice idee! Blij

ECCE QUAM SIT...
Naar boven Gelogd

iRhymeWithRawr
Gebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: 10 Mei 2018, 13:28:39 »

Grappig genoeg is het hele spel 2d, de enige 3D is een 3d scale transform voor de accentkleur van de boss, omdat ik te lui was om de code zelf te veranderen  Miauw.

Making bits of everything.
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: