game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Werken met Game Maker
| |-+  Beginners (Moderators: Erik Leppen, ericlegomeer, BlueMoonProductions)
| | |-+  [OPGELOST] Collision met spike werkt niet
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Bokkie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 13


« Gepost op: 3 April 2018, 18:09:16 »

Hoi,
Als je in mijn game botst met een spike, dan zou je instance moeten veranderen in PlayerD (player dead)
Maar dit werkt op een of andere manier niet, kan iemand mij helpen? De code:
GML:
with (oGun) instance_destroy();
instance_change(oPDead,true);

direction = point_direction(other.x,other.y,x,y);
hsp = lengthdir_x(6,direction);
vsp = lengthdir_y(6,direction)-3;
if (sign(hsp) != 0) image_xscale = sign(hsp);

Er staan nog wat andere dingetjes bij, maar die hebben er niet zoveel mee te maken, het gaat vooral om de 2e regel.
Alvast bedankt,

-Bokkie

« Laatste verandering: 3 April 2018, 18:12:39 door Bokkie »

-Bokkie-
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2022 Nederlandse Game Maker Community