game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Hikari
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Wat vind je nou van dit spel?
Ik ben een dodoaapje dat alleen stemt voor de lol   -3 (100%)
kort   -0 (0%)
3d   -0 (0%)
lang   -0 (0%)
2d   -0 (0%)
Totaal aantal stemmen: 3

Advertenties

dennistimmy
Gebruiker

.

« Gepost op: 26 December 2017, 14:55:12 »

H I K A R I

Ge´nspireerd door de vele nintendo 64 open wereldspellen ben ik nu bezig met een soortgelijke game: Hikari. Een Japans meisje raakt op een dag opgesloten in een verborgen en geheim oud Japans keizerrijk(je) vlak bij de beroemde vulkaan Fuji. De game is nog in een vroege beginfase, maar de engine is bijna volledig af, dus het is een kwestie van levels maken geworden. Hieronder kun je het spel alvast proeven (het gaat maar tot Kaida's huis). Met wasd kun je lopen, met spatie kun je springen, met shift kun je een grounpound doen en kruipen en met de linkermuisknop geef je een trap of kun je glijden.
https://files.fm/u/6fhgxd3f (hoop dat de link het doet, anders moeten jullie maar zeggen)

textures en geluiden/muziek zijn placeholders.
UPDATE 15 januari 2018: Dit project is momenteel volop in ontwikkeling.

« Laatste verandering: 14 Januari 2018, 23:18:33 door dennistimmy »

...
Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 27 December 2017, 00:28:47 »

Oh god, die eerste stemoptie komt van bijna vijf jaar geleden toen ik mezelf heel leuk vond. Ik was later slim genoeg geweest om de stemoptie aan te passen, maar mijn fantastische photoshop staat nog steeds in de post...
Citaat
nu Windows de Model Creator niet meer lijkt te ondersteunen
Welke versie van Windows gebruik je? Ik draai 10v1602 en kan het zonder problemen opstarten.

Verder, mooie menu muziek en de camera is verrassen dynamisch, dat is altijd zo'n gedoe om soepel te krijgen in GameMaker.

Naar boven Gelogd

instantnoedel
Gebruiker

おねがいします。

« Antwoord #2 Gepost op: 27 December 2017, 04:38:30 »

Super good stuff! Die intro is heel goed gedaan met al die effecten en animaties. Movement en camera waren erg soepel, ik was gelijk volledig ge´nvesteerd in je game. Ik wilde echt heel graag verder komen maar kwam Kaida's huis niet in. Verdrietig

Ik moest een paar keer opnieuw opstarten omdat ik op escape drukte en de instellingen gaven me een zwart scherm. Tong De muziek van flipside en Mimi brachten heel erg goede herinneringen terug... die heb ik al jaren niet meer gehoord. Gemoedelijk Maarja dat was niet echt onderdeel van het spel natuurlijk... Engel

Al met al hoop ik dat je project niet echt rip is want ik vond het echt veel te leuk om te spelen! (>w<)<333 Kan niet wachten op updates Miauw

Naar boven Gelogd

dennistimmy
Gebruiker

.

« Antwoord #3 Gepost op: 27 December 2017, 07:28:38 »

Oh god, die eerste stemoptie komt van bijna vijf jaar geleden toen ik mezelf heel leuk vond...
Het valt ook meteen iemand op...

Welke versie van Windows gebruik je? Ik draai 10v1602 en kan het zonder problemen opstarten.
Ik weet het niet precies, ik stuur dit nu vanaf mijn mobiel, maar gisterochtend deed alles het nog gewoon, ik was lekker met zo'n Japans kasteeltje bezig en ineens wil windows updaten, oke, ik laat het zn gang gaan. Dan start ik opnieuw op, crasht model creator... Alles geprobeerd, hij bleef errors geven. Deze post was er dus een uit frustratie, ik ga hem straks denk ik iets netter maken. Maar nu ik weet dat het bij jou wel allemaal goed werkt is er misschien nog hoop.

Super good stuff!

Thanks! Je bent een van de eersten die het (buiten mezelf natuurlijk) getest heeft en ik ben blij dat het spel goed op je overkomt. Geeft me motivatie om nog eens goed naar model creator te kijken!

...
Naar boven Gelogd

The Figurehead
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 24 Mei 2018, 17:35:10 »

L̵̋̇̓̇ͤ͑̔͋́̚͏̵̣̫̱̱̕ͅö̵̝̥̭͓̳̯͕̼̳̖̈́̃̈́̓̐ͫͮ͆̓̀̌ͣͪ̄͟͞͞ͅs̷̷̠̜̮̱̜̥͕̱͕̣ͧ͐̍̏̉͊̎̏̑ͮ͌ͬ͊͐ͯ̐ͅt̶͈͓̩̲̤̰ͩ͋ͩͫͥ̆ͣ̓̈́ͩ̋ͨ ̸̼͎͖͙̘̹͍̼̤̣̱̺ͧ͂ͩ̌̄̽ͪͫͯ̓͒̈́̐ͣ͢͞ḉ̵̡̛̙̹̩̤̯̩̭̰̜̯̩͕͉̮̋̈́ͩ͗͐̅̆̔ͣͪͩ̓͟ͅä͛̈́͐͛ͣ͛̍͐̒̀̀ͦ̚҉̼̟̰͘̕͝ų̛̭͍̞̪͓͍̩͚̯̙̳̣͎̗̞̣̄̈́ͯ̓͝ͅs̷̱̯̘̠͚̪̠̖̠̼͗̇ͫͣ͗̈́̾̐̉́͞ę̆̓ͨ̉͏͔͕̜͎̺͖̥̞̹.͌̈̔̄ͧ͑ͮͪ͗ͩ͒̐͌̎̇̓̇̈͏͚̩͇̹̟̫̞̦͇̲̣͔̗̦͓̤̼̩͠

« Laatste verandering: 8 Januari 2020, 00:07:18 door Rowan Rinia »
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: