game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [LD40] Hairball
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

instantnoedel
Gebruiker

おねがいします。

« Gepost op: 5 December 2017, 07:24:03 »

Inzending voor de LD40 Jam: the more you have, the worse it is

Een microscopisch klein spelletje omdat ik mezelf tijdens de jam echt had buitengesloten en mijn huis niet in kon. Met muziek van @wisselstem.

Download (2,91 MB)
Ludum Dare pagina (plz laat ratings achter)

Naar boven Gelogd

kaasje
Globale moderator

« Antwoord #1 Gepost op: 5 December 2017, 09:17:36 »

Wow, dat was kort maar krachtig. Doet me denken aan mijn eigen wilde haarlokken vroeger. FPS dropte wel flink na een minuut of zo.
De controls zijn een beetje vreemd, vind ik. Ik neem aan dat je het spel AZERTY-friendly hebt proberen te maken met Z & W, maar dit bedenk ik me pas na het spelen. Ik dacht eerst dat beide toetsen een andere functie hadden en daarom was ik maar op beide aan het bashen. Pijltjestoetsen kwam ik ook iets te laat achter. Tong

Lekker minimalistisch. Droog gesprek kan je voeren. Muziek past goed. Wat ik ook leuk vind is dat de opties die je kan kiezen een beetje bewegen en soms een beetje buiten de tekstvakken glijden.

Verder heb ik het spel denk ik uitgespeeld zonder al teveel haar te groeien.

ECCE QUAM SIT...
Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #2 Gepost op: 5 December 2017, 13:18:02 »

Mn pc vindt dat er een virus in je EXE zat, dus kan 'm helaas niet spelen

Naar boven Gelogd

Flumble
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 5 December 2017, 13:45:55 »

Bijzonder, virustotal zegt dat 0 van 67 scanners er een probleem mee hebben. (Misschien dat je virusscanner er een probleem mee heeft dat de exe het spel probeert uit te pakken. De Single Runtime Executable bij het exporteren uit Game Maker Studio is eigenlijk gewoon een zip-archief dat je kan opstarten.)

Naar boven Gelogd

instantnoedel
Gebruiker

おねがいします。

« Antwoord #4 Gepost op: 6 December 2017, 01:03:42 »

Doet me denken aan mijn eigen wilde haarlokken vroeger.
Mooi, dit gevoel was zeker een uitgangspunt. Gemoedelijk

De controls zijn een beetje vreemd, vind ik. Ik neem aan dat je het spel AZERTY-friendly hebt proberen te maken met Z & W, maar dit bedenk ik me pas na het spelen. Ik dacht eerst dat beide toetsen een andere functie hadden en daarom was ik maar op beide aan het bashen. Pijltjestoetsen kwam ik ook iets te laat achter. Tong
Dankjewel voor de feedback! Hier ga ik zeker iets mee doen, ik verwachtte dat "<Z/W>: select" wel duidelijk was. De FPS drop is mijn interpretatie van het thema; ik kon niet stoppen met denken aan physics simulaties die crashen omdat je te veel van ze vraagt... maar ik begrijp dat het misschien een beetje een weirde interpretatie is. Miauw Dankjewel, ik ben blij dat je het gespeeld hebt!

Bijzonder, virustotal zegt dat 0 van 67 scanners er een probleem mee hebben. (Misschien dat je virusscanner er een probleem mee heeft dat de exe het spel probeert uit te pakken. De Single Runtime Executable bij het exporteren uit Game Maker Studio is eigenlijk gewoon een zip-archief dat je kan opstarten.)
Hebben jullie een suggestie voor hoe ik deze game anders kan delen? Ik zou het graag toegankelijker maken!

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: