game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  NGMC Discord Channel
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Gepost op: 30 November 2017, 01:06:51 »

Hallo vriendjes en vriendinnetjes!

Meer dan 7 jaar geleden zette ik hier, op dit forum, als 13-jarige snotneus mijn eerste stapjes in programmeren. Voor velen is dit zelf al veel langer dan 7 jaar geleden!

Ik heb Game Maker nu al lang achter mij gelaten (iets wat ik had gezworen om nooit te doen!), en heb hier dus niet meer veel te zoeken.

Vroeger was dit echter een website die ik dagelijks meerdere keren bezocht. En heel af en toe begin ik game-maker.nl in te typen in mijn search bar, gewoon omdat mijn unconscious mind dat al duizenden keren had gedaan toen ik jonger was.

Ik denk ook dat ik niet voor mezelf spreek als ik zeg dat NGMC een zeer grote herinnering is van mijn jonge jaartjes. Heel veel grappige, en soms ook minder leuke verhalen staan hier tussen de duizenden en duizenden posts neergeschreven.

Je eerste 20 posts waren stomme vragen waar je nu zelf mee kunt lachen, maar er was altijd wel iemand die je uit de nood kon helpen. En wat later postte je je eerste spel, dat op geen kloten trok. Maar je was er trots op, en kon niet wachten op de eerste reacties. En je zag een vraag staan in het Beginners board, een vraag waar jij de oplossing van kende, en je begon met je vingers op het toetsenbord te tokkelen aan 150 WPM: "je moet relative anvinken dat zorgd er voor dat hij naar regts gaat en niet naar de spesifieke coordinaat Extatisch!"

GMChat, ook een plaats vol mooie herinneringen, ook wel gekend als de online 4-op-een-rij club van de BeNeLux (en mijnenveger!) - heeft zijn stille dood gekregen. Maar we herinneren ons allemaal het ding-dong geluidje van GMChat zeker en vast nog!

Nu ja, ik vind het gewoon zonde dat iedereen dat ik hier heb kunnen helpen, en iedereen dat mij heeft geholpen, en iedereen die elke dag opnieuw elkaar hielp met hun project, en elke moderator en elke admin die het forum netjes hield, een beetje uit mijn leven is verdwenen.

Ik dacht dat het fijn zou zijn als mensen eens de tijd zouden nemen om een NGMC discord te joinen - ook als je NGMC pas maanden of zelf jaren nog eens bezoekt na dat ik dit bericht post! Gewoon om te weten hoe het met jullie gaat na al die jaren, en om mijn brein eens wat goed hard te laten werken om jullie te proberen herinneren.

Veel liefs
Iemand die hier vrij goed gekend was, denk ik :> (~2011-2014)
Steelkenny

https://discord.gg/z3AZseR

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 30 November 2017, 13:13:38 »

Bedankt voor de herinnering, wist niet eens dat er een NGMC Discord server was. Wel jammer dat Discord geen server-specifieke avatars support, want ik ben denk ik niet de enige wiens avatar meestal een of andere inside-joke van een andere server is.

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #2 Gepost op: 30 November 2017, 14:52:42 »

Bedankt voor de herinnering, wist niet eens dat er een NGMC Discord server was.

Die was er ook niet, heb hem gisteren (vandaag) om 2 uur 's nachts aangemaakt Tong

Naar boven Gelogd

dvdtv
Wedstrijdleider

Eigenaar van het bedrijf: Meester Dennis.

« Antwoord #3 Gepost op: 5 December 2017, 22:27:01 »

Steel, mij heb je! Ik zal eens meepraten en mee kijken. Ik heb namelijk ontzettend veel tijd op dit forum doorgebracht en probeer af en toe zeker terug te komen.

Naar boven Gelogd

schepers12
Gebruiker

:3

« Antwoord #4 Gepost op: 13 December 2018, 22:58:10 »

zojuist een nieuwe member op de discord (ik)

I am a in the GM Quiz!
RTS project
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #5 Gepost op: 21 Oktober 2019, 22:04:17 »

Bumpje om nog wat aandacht te trekken voor mensen dat zouden revisiten Gemoedelijk

Gek genoeg is de Discord vrij actief met veel members van vroeger.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: