game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [GMW#49]red=black=wolf
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Red Owl Games
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 359

In het land der blinden is éénoog koning.


WWW
« Gepost op: 8 November 2017, 13:19:42 »

inzending GMW#49

Download


Beschrijving

red=black=wolf is een game waarin je al niet meer kunt ontsnappen.

Deze game is één scène van een groter verhaal dat niet is uitgewerkt.

Ik benieuwd wat jullie hier van vinden. Gemoedelijk

--
Ik heb zelf enkele problemen gehad waarin de executable erg langzaam was. Laat me weten of dit voor jou ook speelt.

Besturing

toetsenbordpijltjes in game
muis in menus

Screens

       


Neem een kijkje op mijn website: Red Owl Games
 
Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4839


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 8 November 2017, 14:10:41 »

De ingewikkelde controls zijn een slimme manier om meer druk op de speler te leggen als ze weg proberen te rennen. Maar als de 'cries in vian' tellen als score, dan kwam ik maar tot 18 voordat ik af ging.

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 359

In het land der blinden is éénoog koning.


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 8 November 2017, 21:00:01 »

Ah cool! Bedankt voor je reactie! Gemoedelijk

Ik probeerde om de paniek/stress en de machteloosheid van het moment te vangen in de controls, dus leuk om te horen dat dit iig. deels gelukt is! Gemoedelijk

Ja, de cries in vain geven een indicatie dat je om hulp roepen ook nog iets van nut heeft, hoewel het niet echt een highscore game is. Tong



Neem een kijkje op mijn website: Red Owl Games
 
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2020 Nederlandse Game Maker Community