(...) Met 6 kleuren hadden een heel aantal grafische problemen opgelost kunnen worden zonder hoofdbrekens. Misschien is dat ook juist de uitdaging die de organisatoren in gedachten hadden.

Wie weet.

Ik ben benieuwd wie er nog meer op en of aanmerkingen heeft op de game. Met genoeg reacties gaan we een nieuwe Best-Of maken!
Aan hoeveel zit je te denken?

(Oh jee de reactie klinkt heel heftig

Het is constructief bedoelt!)
Okay, ik heb hem gespeeld met maar liefst vier mensen.
Een aantal dingen vielen op: omdat de eerdere levels redelijk makkelijk zijn op te lossen zonder bepaalde technieken, verloren mensen op een gegeven moment de interesse.
Een manier om dezelfde room te rejoinen zou ook handig zijn (misschien de room code altijd ergens weergeven?) op een gegeven moment ging er iets mis waardoor de persoon met de gravity changer in het vorige level bleef steken.
Het was van de cushions niet helemaal duidelijk waar ze nu goed voor waren, dus ook die persoon haakte af na een aantal levels elk level vol te gooien met kussens

Misschien is het mogelijk om van te voren duidelijk te maken wat de functie van elk voorwerp is?
Uiteindelijk had ik (trampoline) nog samen met de muur persoon doorgespeeld tot je bij een level kwam waarbij je de gravity changer wel nodig had.
De levels waren goed ontworpen qua opbouw, waarin je telkens wat moest puzzelen om tot een oplossing te komen.
Misschien is het ook nog een idee dat je geen muren direct op spikes kunt plaatsen, dit maakt de spikes vrij overbodig.

Een observatie die ik zelf had, was dat hoewel het spel een heel goed jasje heeft van een partygame, misschien niet helemaal geschikt is als partygame. Ik zal proberen uit te leggen waarom ik dat denk:
De levels lijken vooral puzzelachtig te zijn, wat uitnodigt tot goed overdachte acties. Een aantal keer hebben we met zn vieren afgesproken dat sommige mensen niets doen, om een level te kunnen halen. Dit soort goed overdachte planning zou ik eerder in een 2 player hotseat/couch game game verwachten.
Bij de party-achtige stijl van het spel, zou ik verwachten dat je misschien ook een mogelijkheid hebt om elkaar een beetje te plagen. Dit is echter niet mogelijk zonder dat je direct het level niet meer haalt.
Het lijkt voor mij dus een beetje op een mismatch tussen stijl en wat je daadwerkelijk speelt en aan keuzes maakt.
Desalniettemin was het wel grappig om het even met zn vieren te proberen en was het leuk om met zn tweeën de levels op te lossen. Ook is de partygame-stijl is goed neergezet. Maar naar mijn mening passen het puzzelen en de party-stijl niet helemaal bij elkaar.
Toch vind ik het tof dat jullie deze game gemaakt hebben, omdat het een heel andere invalshoek heeft dan de (toch hoofdzakelijk) single-player games die gemaakt worden. Dus dank daarvoor! Gaat zo voort!