game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  hoe kun je berichten op dit forum verwijderen?
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Rowan Rinia
Gebruiker

i've always wanted to make my very own games

« Gepost op: 5 November 2017, 08:33:13 »

ik heb dus een paar games geplaatst bij gamemaker creaties alleen die wil ik graag weer verwijderen alleen weet ik niet hoe kan iemand mij hier bij helpen? Verrast

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 5 November 2017, 12:45:46 »

Als dat nou kon... dan was ik alle berichten van de 11-jarige ik al af gegaan. Maar het beste wat je kan doen is het bericht bewerken en eventueel een mod vragen om de thread te locken.

Naar boven Gelogd

kaasje
Globale moderator

« Antwoord #2 Gepost op: 6 November 2017, 09:33:37 »

Maar het beste wat je kan doen is het bericht bewerken en eventueel een mod vragen om de thread te locken.
Ho, ho, berichten leegmaken is juist niet het beste wat je kan doen!

We verwijderen hier geen berichten, tenzij daar een hele goede reden voor is. Zelfs in het laatste geval passen we eerder een bericht aan (we halen bijvoorbeeld een link naar reclame weg) dan dat we het in zijn geheel verwijderen. De reden hiervoor is dat vaak de rest van reacties in een bepaald topic dan ook zinloos wordt: mensen doen moeite om bijvoorbeeld je spel te spelen en schrijven daarover een review, maar als je vervolgens het hele topic verwijdert dan hebben ze die moeite allemaal voor niets gedaan.

Als je, om wat voor reden dan ook, een bericht verwijderd wil hebben, kan je op 'meld dit bericht aan de moderator' klikken, onderaan een bericht. Geef aan waarom je het bericht wil verwijderen en als wij dat reden genoeg vinden, zullen we zeker overgaan tot actie. Maar nogmaals, zomaar berichten verwijderen doen we niet. Ga ook niet zelf over tot het leegmaken van je bericht: moet je je voorstellen dat iedereen dat na een jaar zou dan, dan heeft niemand meer wat aan de posts die tot dan toe gemaakt zijn en we zijn hier nu juist om van elkaars vragen en spellen te leren Knipoog

ECCE QUAM SIT...
Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 6 November 2017, 17:38:36 »

Zelfs al zou je je oude beschamende berichten "verwijderen" (bewerken en leegmaken), dan nog zijn ze bereikbaar via de web archief:

https://web.archive.org/

Ten slotte, als Donald Trump president kan worden met zijn 'grab 'm by the pussie' video vlak voor de verkiezingen, dan hoeven wij ons denk ik geen zorgen te maken  Blij

edit: zie net dat mijn vorige bericht 1 jaar geleden was Grijns

« Laatste verandering: 6 November 2017, 17:40:59 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

draak1400
Gebruiker

noem me draak of draak een vier nul nul

« Antwoord #4 Gepost op: 11 November 2017, 16:42:21 »

wayback machine houdt lang niet alles bij. Daarnaast vind ik leegmaken best een geldige optie. Als jij als individu wil dat je bericht wordt verwijderd, waarom zal dan een moderator toestemming moeten geven?

Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: