game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  Gezocht Megaman Battle Network engine.
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

maarten358
Gebruiker

« Gepost op: 24 Oktober 2017, 19:05:36 »

Heey iedereen.

Ik ben boos. Verdrietig Want ik ben verbannen bij Megaman Battle Network Chrono X. Ik wil ernstig graag werken aan een volgend Megaman Battle Network project genaamd. Black OX. In dit spel komen veel nieuwe Net Navi's en Characters invoor. Die oorspronkelijk als Net Navi's onderdeel ook als robot master voorkomen in Megaman 9 10 en de fangames.

Maar nu komt het probleem.

Mijn Megaman Battle Network Black OX project is een RPG Maker XP bestand. En ik kan totaal niet vinden naar een script die helpt de images te animeren voor altijd. De images van continue en new game. Die beginnen niet te animeren. Treurig

Ook ben ik opzoek naar een Megaman Battle Network starter kit of engine of noem maar op. Ik wil zo graag mijn spel promoten. En het is al jaar dat ik vast zit met mijn project.

Kun je me alstublieft helpen graag dan. Twijfelachtig

Naar boven Gelogd

ericlegomeer
Forumbeheerder

http://xkcd.com/386/

« Antwoord #1 Gepost op: 25 Oktober 2017, 05:38:56 »

Dat je op een ander platform verbannen bent, kunnen wij je niet mee helpen.

Problemen met 'RPG Maker XP' kunnen we ook niet mee helpen aangezien dit forum is voor ondersteuning van Game Maker.

Verder is het Community board bedoeld voor vragen omtrent het forum en niet om een 'starter kit' of 'engine' te vragen. Voor zulk soort vragen is eigenlijk geen enkel deel van het forum ingericht. Als je ervoor kiest om in Game Maker te gaan werken en ergens specifiek vastloopt (dus niet een vraag voor een gehele engine), kunnen we je prima in het Beginners board helpen. Succes!

Aangezien dit topic hier dus niet thuis hoort, sluit ik hem.

*Gesloten*

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: