Hey Rowan Rinia,Ik kan duidelijk merken dat je het leuk vond om dit spel te maken.

Grafisch komt het spel zeer blokkerig en vrolijk over en de levels zijn ook zeer leuk om te spelen. Het spel is overal zeer vermakend naar mijn mening.
Maar geen één spel is perfect, ik heb dus een paar aanmerkingen:
- De muziek herstart elke keer dat ik dood ga ik een level, dit is zeer hinderlijk. Na een aantal keren heb je wel genoeg van het begin van een nummer gehoord

- Checkpoints, van wat ik tot nu toe heb gespeeld zitten er geen checkpoints in je spel. Houdt er rekening mee dat als de speler te vaak vanaf het begin moet herstarten, dat hij/zij dit irritant vindt en het spel uitzet.
- De vertraging op het schieten is best hinderlijk en zorgt ervoor dat je (in ieder geval ik) soms niet op tijd kan reageren op een vijand
Kleine bugjes:- Als je een coin oppakt worden zowel de speler als de zwaartekracht tijdelijk tegen gehouden.(Dit vind ik zeer hinderlijk.)
- Een aantal keren sprong ik boven op een vijand die ik daar voor had vermoord door er op te springen, maar ging zelf dood... Ik denk niet dat dit de bedoeling is?
Verder had ik nog een fout in het eerste level gevonden: Ik was gevallen op een platform en kon niet meer omhoog:

- Zelfde met 60 fps, ben vrij zeker dat een low-range laptop van drie jaar geleden dit spel prima zou draaien op 60 fps
Hier ben ik het niet mee eens, ik heb een best mid-range desktop pc, en ik had last van stutters tijdens het spelen van het spel. Ik had niks anders draaien op de achtergrond.
Ik ben zelf niet super ver gekomen in het spel omdat ik telkens dood ging, maar vond het wel leuk om het spel te spelen
Conclusie: Mooi spel, ik ben benieuwd naar wat je in de toekomst gaat maken!
Mvg,Tycho