game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [Open-Source] [LD 39] Trump Card
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

gm1999
Gebruiker

Dit is geen stopcontact.

« Gepost op: 5 Augustus 2017, 14:14:36 »

Trump Card

Zie jij de huidige president van de Verenigde Staten en denk je "Dat kan ik ook"?. Denk je dat je betere beslissingen kan maken dan Donald Trump? Welkom bij Trump Card, waar jij Meneer de President bent.

Note: Er kunnen shockerende beelden in in het spel zitten. Alle dialoog is geschreven vanuit een komisch oogpunt, en niet met de bedoeling om iemand te kwetsen.

Downloaden

Windows
Ga naar de releases-pagina, klik op de laatste release en pak de Windows executable.

Linux
Ga naar de releases-pagina, en download de Linuz-zipfile van de laatste release. Vergeet niet chmod +x runner uit te voeren in de uitgepakte directory. Daarna kan je het spel starten met ./runner.

Het spel spelen
Elke beurt krijg je een kaartje met één of meerdere dialoogopties. Elke optie beïnvloedt de drie meters die bovenin je scherm staan: geld, macht en populariteit. Het is zelfs mogelijk dat de keuze die je nu maakt, invloed heeft op gebeurtenissen later. Jouw doel is om de meters door middel van strategisch keuze's maken in balans te houden. Doe je dit niet, zul je het presidentsschap verliezen.

Voetnoot
Trump Card is geschreven voor de Ludum Dare 39 Jam, dit betekent dat Trump Card meedoet aan een competitie waar in 72 uur een game gemaakt moet worden. Als je de game leuk genoeg vindt om de beoordelen, dan kan dat op de Ludum Dare-pagina. De sourcecode is tevens beschikbaar op GitHub, al stelt die niet zoveel voor.

Robin en Jord

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #1 Gepost op: 5 Augustus 2017, 19:14:24 »

Heel netjes gedaan. Hoewel eenvoudig is het zeker amusant Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

In het land der blinden is éénoog koning.

« Antwoord #2 Gepost op: 5 Augustus 2017, 19:25:15 »

Ik snap de man opeens veel beter. Tong Goed gemaakt! Ik ben het niet eens ben met wat het argument van het spel lijkt te zijn: alleen door die dingen te doen die Trump ook doet wordt je president. Maar da's juist goed toch, dat het een discussie aanwakkert? Gemoedelijk

Neem een kijkje op mijn website: Red Owl Games

Naar boven Gelogd

gm1999
Gebruiker

Dit is geen stopcontact.

« Antwoord #3 Gepost op: 5 Augustus 2017, 19:29:16 »

Ik snap de man opeens veel beter. Tong Goed gemaakt! Ik ben het niet eens ben met wat het argument van het spel lijkt te zijn: alleen door die dingen te doen die Trump ook doet wordt je president. Maar da's juist goed toch, dat het een discussie aanwakkert? Gemoedelijk
Thanks! Klopt, ben ik met je eens. Maar gezien de maximale tijd van drie dagen is het wat dat betreft vrij eenvoudig gebleven. Hier moet je meer dan 50% van de stemmen (popularity) van de Republikeinen krijgen, terwijl meer dan 50% van de Democraten ook een optie was geweest afhankelijk van je speelstijl. Als we meer dan drie dagen de tijd hadden, dan was dit ook zeker iets geweest wat we toe hadden willen voegen.

Heel netjes gedaan. Hoewel eenvoudig is het zeker amusant Gemoedelijk
Danku danku

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: