game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #49 – Maximaal 5 kleuren
Pagina's: 1 ... 9 10 [11]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

29632963
Gebruiker

« Antwoord #150 Gepost op: 17 November 2017, 19:42:47 »

super om te horen ik ben enorm beniewt naar de uitslag en eventueel een nieuwe wedstrijd

nog hulp nodig met volgende topics
game maker server
http://www.game-maker.nl/forums/topic,86241.0
Naar boven Gelogd

dvdtv
Wedstrijdleider

Eigenaar van het bedrijf: Meester Dennis.

« Antwoord #151 Gepost op: 19 November 2017, 14:24:04 »

vanavond komt de uitslag online!

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

In het land der blinden is éénoog koning.

« Antwoord #152 Gepost op: 19 November 2017, 14:24:43 »

Ik ben benieuwd! Blij

Neem een kijkje op mijn website: Red Owl Games

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #153 Gepost op: 19 November 2017, 15:56:40 »

super om te horen ik kijk ernaar uit Gemoedelijk

game maker server
Naar boven Gelogd

dvdtv
Wedstrijdleider

« Antwoord #154 Gepost op: 19 November 2017, 21:32:06 »

De uitslag!
De uitslag is gebaseerd op drie verschillende jury rapporten. Deze jury rapporten worden naar alle deelnemers persoonlijk gestuurd. De uitslag is opgebouwd met 3 cijfers en het totaal is gedeeld door het aantal cijfers. Zo blijft er een gemiddelde score over.
1. Rowan Rinia 9 + 8 + 8.5 = 25.5/3 = 8.5
2. Kaasje en La Quiz 7.5 + 8 + 8 = 7,8
3. Red Owl Games 7 + 7 + 8 = 22/3 = 7,3
4. 29632963 6.5 + 7.5 + 7 = 21/3 = 7

Neem contact op met DvDtv om je prijs in ontvangst te nemen. Mocht je de prijs niet zien zitten, dan kunnen we deze weer gebruiken in een volgende wedstrijd.

Naar boven Gelogd

kaasje
Globale moderator

« Antwoord #155 Gepost op: 19 November 2017, 21:34:24 »

Gefeliciteerd Rowan! Verdiend gewonnen denk ik Gemoedelijk Dank juryleden, organisatie en andere deelnemers. Het was weer leuk. Ben benieuwd naar de feedbackrapporten.

ECCE QUAM SIT...
Naar boven Gelogd

dvdtv
Wedstrijdleider

« Antwoord #156 Gepost op: 19 November 2017, 21:45:38 »

De feedback is zojuist verzonden. Ik ga weer even verder met mijn bedrijf (met dank aan Game Maker) en hoop snel terug te zijn met een nieuwe wedstrijd of in elk geval een pol hiervoor.

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #157 Gepost op: 19 November 2017, 22:03:49 »

ik kijk uit naar een nieuwe wedstrijd . o vertel meer een nieuw bedrijf? dankzij game maker ?dit maakt me wel  nieuwsgierig :p

« Laatste verandering: 20 November 2017, 15:12:38 door 29632963 »

game maker server
Naar boven Gelogd

Compor
Jurylid

« Antwoord #158 Gepost op: 19 November 2017, 22:14:57 »

Deze jury rapporten worden naar alle deelnemers persoonlijk gestuurd.
Kan de feedback niet in dit topic gezet worden zoals gebruikelijk? Ik denk dat er wel mensen benieuwd zijn naar de verklaring van de cijfers. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

The Figurehead
Gebruiker

« Antwoord #159 Gepost op: 20 November 2017, 06:55:56 »

L̵̋̇̓̇ͤ͑̔͋́̚͏̵̣̫̱̱̕ͅö̵̝̥̭͓̳̯͕̼̳̖̈́̃̈́̓̐ͫͮ͆̓̀̌ͣͪ̄͟͞͞ͅs̷̷̠̜̮̱̜̥͕̱͕̣ͧ͐̍̏̉͊̎̏̑ͮ͌ͬ͊͐ͯ̐ͅt̶͈͓̩̲̤̰ͩ͋ͩͫͥ̆ͣ̓̈́ͩ̋ͨ ̸̼͎͖͙̘̹͍̼̤̣̱̺ͧ͂ͩ̌̄̽ͪͫͯ̓͒̈́̐ͣ͢͞ḉ̵̡̛̙̹̩̤̯̩̭̰̜̯̩͕͉̮̋̈́ͩ͗͐̅̆̔ͣͪͩ̓͟ͅä͛̈́͐͛ͣ͛̍͐̒̀̀ͦ̚҉̼̟̰͘̕͝ų̛̭͍̞̪͓͍̩͚̯̙̳̣͎̗̞̣̄̈́ͯ̓͝ͅs̷̱̯̘̠͚̪̠̖̠̼͗̇ͫͣ͗̈́̾̐̉́͞ę̆̓ͨ̉͏͔͕̜͎̺͖̥̞̹.͌̈̔̄ͧ͑ͮͪ͗ͩ͒̐͌̎̇̓̇̈͏͚̩͇̹̟̫̞̦͇̲̣͔̗̦͓̤̼̩͠

« Laatste verandering: 8 Januari 2020, 00:17:08 door Rowan Rinia »
Naar boven Gelogd

dvdtv
Wedstrijdleider

« Antwoord #160 Gepost op: 20 November 2017, 19:05:16 »

Hoi,

Ja ik kan de feedback ook prima hier plaatsen:
Hierbij alle feedback:

Red Owl Games
Code:

Het bewegingssysteem is erg interessant, en het spel heeft een interessante sfeer. Ik wist niet wat 'crying for help' precies betekende of waar het mysterieuze wezen op uit was, maar dat hoort er natuurlijk allemaal bij. Ik kon wel een tijdje overleven, maar uiteindelijk kwam ik tot mijn eind. Ik weet niet of er nog iets speciaals gebeurt als je het erg lang uithoudt. Erg jammer dat je maar één van de acht scènes klaar hebt, met wat meer scènes zou het spel een interessant verhaal kunnen vertellen. Op dit moment is het nog een beetje karig.

Code:
+ Een zeer interessante manier van de speler laten bewegen.
+ Willekeurige levels
+ Het duurde vrij lang voordat ik het doel van het spel door had, maar gelukkig niet [i]zo[/i] lang om het op te geven.
- Anti aliasing staat nog aan voor de lettertypen, wat resulteert in een explosie aan kleuren.
- De uitleg tekst onderin viel deels buiten het venster.
- Geen geluiden/muziek, dit zou het tot een volgend niveau getild hebben.

Code:
Ik moet zeggen dat dit niet helemaal mijn smaak van spelletjes is. Door steeds rond te bewegen en een bepaalde tekst te zien haak ik redelijk snel afgeleid. Wel vond ik het erg tof dat er een verhaal wordt vertelt in het spel en zag het er binnen de restricties goed uit. Alles lijkt goed te werken en ik eb dan ook geen problemen ontdekt. Ik mis nog iets meer verhaallijn, maar dit kan natuurlijk komen door de deadline. Ook de beloning voor het langer uithouden in het spel zag ik niet.

29632963:
Hierbij de feedback:
Code:
+ Het doel van het spel is direct duidelijk wat heel fijn is, zelfs als je even niet bij de sleutels komt en opnieuw moet beginnen.
+ De kleine details in het level zien er goed uit en geven een leuke sfeer.
+ Ik dacht de spelmaker te slim af te zijn en sleutels te laten liggen voor de terug weg, maar ik hoefde helemaal niet dezelfde weg terug, haha!
- Zonder de tekst anti aliasing en het YoYo Games laadscherm mee te rekenen tel ik 9 kleuren in het eerste scherm. Aangezien het spel volledig uit grijstinten bestaat had dit nog recht getrokken kunnen worden.
- Soms komt de speler vast te zitten en moet je opnieuw beginnen.
- Het doel van 20 sleutels is misschien wat groot voor het eerste level. Een kleiner doel geeft de speler eerder voldoening en nodigt uit om verder te spelen.

Code:
In het begin was het even moeilijk om niet van de horizontale platforms af te vallen, en een keer kwam ik vast te zitten in een verticaal platform, maar daarna kon ik alle 20 sleutels pakken. Toen eindigde het spel wel in een grijs scherm. Van een platformer verwacht ik dat het lekker soepel speelt, maar dit spel voelde toch wat langdradig. Het level heeft een aardige tileset, maar omdat alles grijs is ziet het er grauw uit. Gelukkig ziet de speler er wel vrolijk uit. Ik vraag me af waar die kooi voor was in het begin, ik wist er niks mee te doen.

Code:
Dit spelt voelt wat vervelend aan het speelt nog niet zo lekker, echter is er niet helemaal rekening gehouden met de eis van de wedstrijd. Er zijn teveel kleuren gebruikt en daardoor is het spel niet helemaal passend binnen het thema. Verder heeft het spel wel een duidelijk doel en weet je meteen wat je moet gaan doen als je het spel start. Het spel lijkt ook niet altijd helemaal goed te werken, soms kom je vast te zitten en is het lastig om op de platforms te blijven staan.

Rowan Rinia:
Hierbij de feedback:
Code:
De levels zijn erg gevarieerd in uiterlijk. Botjes gooien is geinig, al is het wel jammer dat je er maar 5 tegelijk bij je kunt hebben. Het is soms onduidelijk dat je iemand raakt of geraakt wordt: Particle effects, geluidseffecten, screen shake of andere feedback zouden meer impact geven. De eindbaas is passend en zorgt ook dat het spel als een geheel voelt: van alle spellen in de wedstrijd voelt deze het meest compleet.

Code:
+ Prima aan het thema van vijf kleuren gehouden! Op één ding na, zie minpuntje verderop
+ Goede manier van langzaam spel onderdelen uitleggen aan de speler.
+ Zeer leuke levels! Soms zaten de platformen over de hud doordat de [i]depth[/i] niet helemaal goed stond.
- Wanneer je levens op zijn is het einde best abrupt, een kleine animatie zoals je in het begin hebt gedaan zou dan leuk zijn.
- F1 toets niet uitgeschakeld, wat het gele help menu weergeeft en dus theoretisch een extra kleur is!
- Geen geluiden/muziek, dit had het nóg meer het mario gevoel kunnen geven.

Code:
In eerste instantie ziet het spel er leuk en gevarieerd uit. Er is veel nagedacht over het spel en de manier van spelen. De game play voelt natuurlijk en goed aan en ook het gooien van botjes is leuk bedacht. Er had wat meer aandacht kunnen zijn voor het raken, of geraakt worden, maar al met al is het een goed en compleet spel. De opbouw voelt natuurlijk en ook de manier waarop de onderdelen aan bod komen is prettig.

Kaasje & La Quiz:
Hierbij de feedback:

Code:
+ Het enige spel met muziek, wat zeker een pluspunt is, maar of het deuntje nou zo fijn is, haha!
+ Zeer leuke [i]graphieken[/i], maar de exit [i]graphiek[/i] wordt helaas niet weergegeven op de telefoon.
+ Hartstikke leuk spel idee en zeker leuk voor feestjes en partijtjes.
- Het eerste uitlegscherm heeft al te veel kleuren door de anti alias van de tekst! En ik tel helaas ook te veel kleuren in het level zelf.
- Het verwijderen van items wordt niet goed geregistreerd, je ziet ze verdwijnen op de telefoon, maar gaan niet weg op de computer.
- Het 'dood' bericht had wat netter afgewerkt kunnen worden en ik heb het gevoel dat je soms niks fout deed en alsnog dood gaat.

Code:
Een online multiplayer party spel met GameMaker? Dat zie ik voor het eerst! Hoewel het nog niet af is, heeft het wel een geweldige presentatie. De grafische stijl en animaties zien er goed uit. Het kussen en de trampoline vind ik minder nuttig omdat ze alleen op de grond werken, terwijl anti-gravity en blokken ook in de lucht effect hebben. Ik heb het spel met zijn tweeën geprobeerd, eerst met muur en trampoline maar daarna toch met muur en anti-gravity. Het grootste probleem was dat het spel herstart moest worden als de bom niet bij het eind kwam maar ook niet dood ging. Ook kon je op je telefoon wel je dingen weghalen, maar dat kwam niet door bij de pc. Al met al een veelbelovende basis die alleen nog wat meer uitwerking nodig heeft voor het goed speelbaar is.

Code:
Het spel voelt goed aan en speelt lekker weg. De muziek zorgt ervoor dat het spel meer als een geheel klinkt. De muziek vind ik alleen niet zo passend bij de rest van het spel. Helaas zijn er zeker in de spel veel te veel kleuren gebruikt en tel ik te veel kleuren in het level. Verder lijkt het spel nog niet helemaal af te zijn. Dit is zeker iets wat meer aandacht nodig heeft en dan een succes kan worden.

Groetjes,
Dennis

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #161 Gepost op: 20 November 2017, 20:05:13 »

Zou je [ quote ] kunnen gebruiken voor de reviews i.p.v. [ code ]? Dat leest namelijk een stuk fijner.

Naar boven Gelogd

dvdtv
Wedstrijdleider

« Antwoord #162 Gepost op: 20 November 2017, 20:06:49 »

Zou je [ quote] kunnen gebruiken voor de reviews i.p.v. [ code]? Dat leest namelijk een stuk fijner.

Dat zou kunnen. Heb ze nu zo uit elkaar gehaald uit mijn postvak uit.

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #163 Gepost op: 20 November 2017, 21:54:06 »

knap werk allen en gefeliciteerd aan de winnaar rowan rinia. 

game maker server
Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #164 Gepost op: 20 November 2017, 22:16:49 »

Leuk om de reacties te lezen en natuurlijk felicitaties aan de winnaar! Zo te zien de terechte winnaar!

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 9 10 [11]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: