game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  Gezocht ervaren GML programmeur
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

erikson
Gebruiker

« Gepost op: 11 Mei 2017, 12:19:41 »

Ik ben op zoek naar een game maker expert die samen met een beeldend kunstenaar een bizarre multiplayer- (party) game wilt maken. Dit is een serieus project.  Ken jij iemand die van zijn hobby zijn werk wilt maken of ben jezelf ge´nteresseerd? Mail mij dan: *knip*
achtergrondinfo: *knip*

« Laatste verandering: 12 Mei 2017, 16:57:20 door ericlegomeer »
Naar boven Gelogd

ericlegomeer
Forumbeheerder

http://xkcd.com/386/

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Mei 2017, 16:57:06 »

Met anderen samenwerken
Er is geen forum ingericht voor het vormen van teams. Goed samenwerken is namelijk erg moeilijk via internet. Als je graag wil samenwerken, is het het beste om op zoek te gaan naar een vriend, broer, zus of klasgenoot die samen met jou spellen wil maken.
Maar ook als dat niet lukt, kun je zeker anderen op dit forum helpen. Kijk bij Beginners of je vragen kunt beantwoorden, of bij Work in Progress of je advies kunt geven aan de spelmakers, en bij Resources of je iemand aan graphics of muziek kunt helpen. Kijk bij GameMaker Creaties als je spellen van anderen wil spelen.

Daarnaast heb ik je persoonlijke gegevens uit je post verwijderd om spam te voorkomen. Aangezien er geen ruimte op dit forum is voor dit soort verzoeken, sluit ik dit topic.

*Gesloten*

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: