game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  Humble bundel - Gamemaker studio zeer voordelig te verkrijgen
Pagina's: [1] 2
« vorige volgende »
Print
Advertenties

captainjp
Gebruiker

No risk no gainz.

« Gepost op: 6 September 2016, 20:47:17 »

Op dit moment is het mogelijk de betaalde versie van Gamemakerstudio met een aantal modules zeer goedkoop te verkrijgen via de Humble bundel.

https://www.humblebundle.com/gamemaker-bundle

Zonder modules in principe voor niets of heel weinig.

Edit:

De bundel met GM studio 1.4 is weer verkrijgbaar t/m 15 augustus met export modules.
Het lijkt er op dat deze bundle weer verkrijgbaar is:
https://www.humblebundle.com/gamemaker-rebundle

« Laatste verandering: 2 Augustus 2017, 05:58:19 door captainjp »

Je kan me ook volgen via Twitter.
Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #1 Gepost op: 6 September 2016, 21:16:06 »

Wow, dit is echt heel goedkoop. Dit ga ik zeker kopen!

Naar boven Gelogd

dvdtv
Wedstrijdleider

Eigenaar van het bedrijf: Meester Dennis.

« Antwoord #2 Gepost op: 6 September 2016, 21:19:47 »

Ik heb toevallig dit gekocht voor alleen Windows Phone UPW. Ik heb de andere codes voor:
Game maker studio PRO
HTML5
Android
IOS

in de aanbieding voor de gene die dat wil. We kunnen dit wel goedkoop doorschuiven als je me bericht.

Super actie!

Naar boven Gelogd

Naud1234
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 7 September 2016, 01:16:14 »

Dit is de beste deal ooit! Het is nu of nooit!

Ik heb Game Maker Studio Pro jammer genoeg al gekocht voor $60 ($50 plus BTW) op 5 januari 2014 (laatste dag winter sale 2013).  Vermoeid Niks mis mee als ik er spellen mee gemaakt zou hebben, maar ik heb er niks mee gedaan. Facepalm Ik dacht dat ik er wel iets zou mee doen en het slim zou zijn om het alvast in de aanbieding te kopen voor het geval er geen aanbiedingen meer kwamen (er kwamen nog heel veel aanbiedingen hierna trouwens Facepalm). Ik had toen niet gedacht dat ze het heel goedkoop in de Humble Bundle zouden stoppen. Tong De Tizen Module zat er toen nog gratis bij, dus $350 voor $50 (BTW niet meegerekend), dus nog steeds 7 keer zo goedkoop. Gemoedelijk

Ik heb trouwens op 23 september 2015 die andere Game Maker Bundel ook al gekocht voor $12 met Game Maker Studio Pro en de Android module (en een heleboel Game Maker spellen).

Als ik nu de $15 bundel koop dan heb ik Game Maker Studio Pro 3 keer en de Android module 2 keer en de Tizen, iOS, HTML5 en Windows UWP modules voor $87 totaal. Grijns Ik weet alleen niet of ik die modules aan mijn originele account kan koppelen (denk het niet, ik heb maar 1 code van die Humble Bundle) of dat ik beter mijn e-mailadres kan veranderen en aan een nieuw account koppelen met de meeste modules. Ik kan de rest misschien verkopen (als dat mag) om de kosten terug te krijgen. Niet dat iemand het zou kopen nu deze bundel er is! Grijns Ik mis dan wel Tizen, maar dat wordt nauwelijks gebruikt volgens mij.

Misschien ga ik nu wel eindelijk weer met Game Maker beginnen. Ik kan meteen de source code van de inbegrepen spellen bekijken en misschien zelfs aanpassen om eigen levels te maken bijvoorbeeld. Gemoedelijk Ik kan ook eindelijk eens een spel maken met online highscores en gebruikersaccounts en online save files en een betere auto-updater (ik had een hele simpele gemaakt met 1 downloadbaar exe bestand) omdat ik nu een web developer ben. Blij

TLDR: koop deze bundel als je Game Maker Studio Pro nog niet hebt, want voor $15 krijg je $1250 aan Game Maker Studio producten en $635 aan spellen ($1885 totaal)*! Dat is meer dan 125 keer zo goedkoop! Extatisch

* De totale waarde is trouwens meer dan $1885 volgens de email van Humble Bundle (Over $1,885 of GameMaker software & more in our bundle! (Seriously!))

« Laatste verandering: 7 September 2016, 01:38:57 door Naud1234 »

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 7 September 2016, 06:08:21 »

Wow, dat is echt heel goedkoop. Toch maar gekocht vanwege de Windows Phone en iOS modules voor het geval dat ik die ooit nodig heb.

Naar boven Gelogd

captainjp
Gebruiker

No risk no gainz.

« Antwoord #5 Gepost op: 7 September 2016, 11:02:32 »

Ik kan de rest misschien verkopen (als dat mag) om de kosten terug te krijgen. Niet dat iemand het zou kopen nu deze bundel er is!

Volgens mij is doorverkoop niet de bedoeling. Je kan het wel iemand cadeau geven, maar alleen tijdens de duur van de humble bundel.

https://support.humblebundle.com/hc/en-us/articles/202712380-Can-I-sell-trade-or-use-my-keys-for-promotional-purposes-i-e-Stream-giveaways-
Citaat
Selling keys is strictly prohibited

Je kan me ook volgen via Twitter.
Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 7 September 2016, 14:44:03 »

Als iemand een van die spellen wilt, dan kun je me PMen. Want als ik het goed begrijp kan ik gewoon de DRM-loze versies downloaden en de Steam keys weggeven. Of is dat tegen de regels?
(Dit geldt ook voor de spellen waarvan er geen DRM-loze versie bij zit, het enige spel wat me nog wel leuk lijkt is INK.)

« Laatste verandering: 7 September 2016, 14:58:29 door Ceymoonie »
Naar boven Gelogd

bocie9
Gebruiker

« Antwoord #7 Gepost op: 7 September 2016, 16:15:16 »

Net de bundle aangeschaft. Bedankt voor de tip!

Naar boven Gelogd

ShroomProductions
Gebruiker

« Antwoord #8 Gepost op: 7 September 2016, 17:48:31 »

Gelukkig loopt hij nog als ik volgende week weer geld heb, best een mooie deal

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #9 Gepost op: 8 September 2016, 17:55:03 »

Hoewel ik er weinig aan heb (ik heb al een master licentie Gemoedelijk), voor de lol toch de humble bundle gekocht. Grijns

Naar boven Gelogd

bocie9
Gebruiker

« Antwoord #10 Gepost op: 8 September 2016, 18:31:27 »

Als iemand een van die spellen wilt, dan kun je me PMen. Want als ik het goed begrijp kan ik gewoon de DRM-loze versies downloaden en de Steam keys weggeven. Of is dat tegen de regels?
(Dit geldt ook voor de spellen waarvan er geen DRM-loze versie bij zit, het enige spel wat me nog wel leuk lijkt is INK.)

Cook, serve delicious! Is ook erg leuk hoor!

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #11 Gepost op: 8 September 2016, 18:44:09 »

Cook, serve delicious! Is ook erg leuk hoor!
Dat is verrassend, ik dacht dat het niet veel anders was dan die kook spelletjes die je vaak op Flash sites tegen kwam. Wat is er anders aan?

« Laatste verandering: 8 September 2016, 18:58:53 door Ceymoonie »
Naar boven Gelogd

MrBrabbel
Gebruiker

« Antwoord #12 Gepost op: 8 September 2016, 20:26:39 »

Duurt het even voor je de mail krijgt? Duurt bij mij nu al langer dan een half uur.. ben ik nu gewoon ongeduldig?

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #13 Gepost op: 8 September 2016, 20:34:57 »

Duurt het even voor je de mail krijgt? Duurt bij mij nu al langer dan een half uur.. ben ik nu gewoon ongeduldig?
Voor mij duurde het een paar minuten, maar het is nu misschien wat drukker. De aanbieding is nog een tijd geldig, dus ik zal een dag wachten voordat je contact neemt met Humble Bundle.

Naar boven Gelogd

MrBrabbel
Gebruiker

« Antwoord #14 Gepost op: 8 September 2016, 20:39:41 »

Voor mij duurde het een paar minuten, maar het is nu misschien wat drukker. De aanbieding is nog een tijd geldig, dus ik zal een dag wachten voordat je contact neemt met Humble Bundle.

Zal ik doen!.. ongekend deze actie aangezien ik maandag op het punt stond om er bijna 149 voor de pro neer te leggen!

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: