game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Help je mee?
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Gast
Gast
« Gepost op: 23 Oktober 2004, 11:50:06 »

Hoi,

ik ben bezig met een game die 'El Proppo' heet. Het spel gaat over een varkentje dat betoverd is en in een vliegtuigje veranderd. Nu moet hij allerlei stunts uithalen om weer normaal te worden. Je kunt meehelpen door bug reports en tips door te geven.

Je kunt het spel hier downloaden: http://upload.gm-school.uni.cc/index.php?action=view&filename=ElProppo.zip&directory=thatgamesguy/games& Let wel, het is nog een WIP (Work-In-Progress), dus het is nog niet af.

Ik werk trouwens samen met een heuse componist aan dit spel zodat de muziek spetterend zal worden. Zijn site vind je hier: http://guywithnoear.home.att.net/

Wil je iets kwijt over dit spel, ga dan naar mijn homepage (http://gamesguy.bravehost.com/#Header:%20Projects) of email me.

Groetjes,

John ("ThatGamesGuy").

Naar boven Gelogd

The Cool Gamer
Ex-forumbeheerder
Oud-beheerder

« Antwoord #1 Gepost op: 23 Oktober 2004, 12:24:57 »

Let de volgende keer op dat je hem wel in juiste forum plaatst. Cool

Ik ben gestopt als beheerder
Als je vragen hebt over Game Maker, post die dan in het forum, i.p.v. ze naar mij te sturen. (ook niet via e-mail)
Naar boven Gelogd

Gast
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 23 Oktober 2004, 12:27:49 »

Ja, meneer.  Tong

Ik had trouwens gezocht naar een Report button. Is die er? Dus ik heb maar een email naar de webmaster gestuurd om de topic te verplaatsen.

Naar boven Gelogd

The Cool Gamer
Ex-forumbeheerder
Oud-beheerder

« Antwoord #3 Gepost op: 23 Oktober 2004, 12:32:06 »

Nee, is er geen report button. Ik kan kijken of we die nog kunnen toevoegen.

Als je vragen hebt over Game Maker, post die dan in het forum, i.p.v. ze naar mij te sturen. (ook niet via e-mail)
Naar boven Gelogd

Gast
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 23 Oktober 2004, 12:38:23 »

Dat zou wel cool zijn.  Knipoog

Naar boven Gelogd

Johannes Stoop
Forumbeheerder

« Antwoord #5 Gepost op: 23 Oktober 2004, 12:53:12 »

Ik vind het wel een aardig spel, alleen is het scherm een beetje klein waardoor die bij mij op de (19 inch) monitor erg groot wordt.
het geluid van het motortje kraakt een beetje en het scherm van afsluiten past niet in het scherm en hoort kwa kleuren niet bij het spel.

voor de rest een leuk spelletje, wat zeker nog verder moet worden uitgewerkt (met een verhalenspel).

Naar boven Gelogd

scorpius
Oud-moderator

Ex-moderator

« Antwoord #6 Gepost op: 23 Oktober 2004, 13:01:16 »

Heel leuk spel maar wel veel bugs  Blij

Naar boven Gelogd

rutger
Ex-moderator
Oud-moderator

« Antwoord #7 Gepost op: 24 Oktober 2004, 20:59:36 »

Mooi spel, orgineel en goede graphics.
Maar doordat de resolutie heel laag is krijg ik zo een soort van grote,bewegende strepen door m'n scherm...
Heeft er nog iemand dit?

Naar boven Gelogd

The Cool Gamer
Ex-forumbeheerder
Oud-beheerder

« Antwoord #8 Gepost op: 26 Oktober 2004, 09:29:20 »

Ik heb geen last van strepen als ik dit spel speel. Ik vind het er erg goed uitzien en een erg leuke en originele gameplay.

Naar boven Gelogd

rutger
Ex-moderator
Oud-moderator

« Antwoord #9 Gepost op: 26 Oktober 2004, 17:23:59 »

Als ik op escape druk krijg ik een dialoog venster of ik het spel echt wel beŽindigen, ik zou dit veranderen, bij zo een lage resolutie is dit echt niet mooi Knipoog .

Naar boven Gelogd

scorpius
Oud-moderator

Ex-moderator

« Antwoord #10 Gepost op: 26 Oktober 2004, 18:31:59 »

Ben ik helemaal mee eens Blij

Naar boven Gelogd

The Cool Gamer
Ex-forumbeheerder
Oud-beheerder

« Antwoord #11 Gepost op: 26 Oktober 2004, 19:13:24 »

Iets wat je zou kunnen doen is een kleiner lettertype gebruiken in die box en een kleinere afbeelding voor die vraag.

Daarvoor zou je de functies onder Splash screens, highscores, and other pop-ups kunnen gebruiken.

Naar boven Gelogd

Eomer
Gebruiker

« Antwoord #12 Gepost op: 26 Oktober 2004, 20:18:31 »

lijkt me leuk om mee te werken Blij

God shave the Queen Blij
Naar boven Gelogd

Gast
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Oktober 2004, 15:20:26 »

Met 'help je mee?' bedoelde ik eigenlijk: help je mee het spel te verbeteren door bug reports en tips door te geven. Ik heb de eerste topic aangepast om misverstanden te voorkomen.

Als je een keer wil meehelpen aan een spel, stuur dan een emailtje naar me met je kwaliteiten en liefst ook voorbeelden. Een 'portfolio' met links naar je games, graphics, muziek, code of wat dan ook, zou handig zijn.

En oja, over die lelijke popups. Daar ben ik me van bewust. Ik hoop een versie uit te brengen waarin dit natuurlijk wat frisser eruitziet.  Blij

Tevens kan ik melden dat de muziek voor deze game nu klaar is en alleen nog erin gezet hoeft te worden. (Voor de nerds: de muziek is in OGG Vorbis format dus er moet een dee-el-elletje aan te pas komen).

Over de schermresolutie. Er zitten wat funkties in het spel om de schermresolutie te wijzigen. Ook kun je het scherm 'windowed' of 'full screen' weergeven. Druk 'F1' in het menu-scherm om de lijst van keyboard shortcuts te bekijken.

Er zitten nogal wat bugs in het spel maar ja, dat heb je, he?  Gemoedelijk

Bedankt voor de tips.

Edit door Erik Leppen, mei 2008: bump van drie-en-een-half jaar verwijderd

« Laatste verandering: 16 Mei 2008, 18:13:14 door Erik Leppen »
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: