Er zijn zat mensen die nog geïnteresseerd zijn in het maken van games, alleen misschien niet met GameMaker. Ik denk dat het een goed idee is om ook spellen die gemaakt zijn met Java oid. toe te staan.
hier ben ik het mee eens.
dat je geen vragen steld over andere programeertalen dat lijkt normaal maar ik zou het idd wel fijn vinden moesten games die gemaakt zijn met andere programma's ook toegestaan zijn.
verder de reden dat ik zo inactief geweest ben is omdat ik eigenlijk een beetje intresse verloor.
ik hou vooral van wedstrijden en aangezien dat al lang geleden is ben ik dus ook weggegaan voor een tijd. ook aangezien ik nu vooral men tijd besteed aan tekenen en 3D design modeleren met blender.
momenteel heb ik veel meer intresse dus in blender.
deels omdat er enorm goede tutorials zijn en je gelijk welke vraag kunt stellen en er zeer duidelijke antwoorden op krijgt zelfst video tutorials die ze maken om het duidelijk te maken en ik altijd wel al 3D wou leren. ook voor games in de toekomst moest dit uiteraard lukken.
dus bij mij is het vooral geweest wegens andere intresses waar ik me nu mee bezig houd en ook omdat er geen wedstrijden meer zijn. maar ik blijf uiteraard game maker wel checken