game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #47
Pagina's: 1 2 [3]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Maarten...
Gebruiker

« Antwoord #30 Gepost op: 11 Juni 2015, 13:44:15 »

Hoop morgen avond een demo te plaatsen in WIP :p

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Antwoord #31 Gepost op: 21 Juni 2015, 11:08:18 »

De deadline is al enkele dagen afgelopen, maar ik heb géén inzendingen ontvangen. We beslissen momenteel tussen de juryleden wat we hier aan kunnen doen. Binnenkort hopelijk meer informatie!

Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker

« Antwoord #32 Gepost op: 16 Juli 2015, 12:25:30 »

Ik heb overwogen om een spel te maken voor deze wedstrijd, maar het lukte me niet om echt veel te verzinnen waar tekst de hoofdrol heeft. Ik dacht aan spellen waarbij de mannetjes tekst waren ofzo, maar ik wilde uiteindelijk een soort digitaal boek maken, waarbij ik effecten op de tekst toepaste, zoals geluid uit de tekst of bewegingen, maar dat was blijkbaar te ambitious. En ik had dan een verhaal moeten schrijven, waar ik vroeg of laat mee gestaakt was. Het leek me eigenlijk ook heel saai, en het was ingewikkeld om nu echt interactief te maken, dus ik was de wedstrijd al heel gauw vergeten.

Misschien is het leuk om in de volgende wedstrijd een thema te doen zoals "springen", "zwemmen", of "schieten", waarbij de speler moet "springen", "zwemmen", etc.. en er een eigen invulling wordt gegeven aan wat het spel daaromheen bied.
Dan heb je als gamemaker al iets concreets omhanden, en moet je met je eigen creative tijd dat element zo goed mogelijk aanvullen? Mij lijkt het wel leuk.

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #33 Gepost op: 16 Juli 2015, 18:57:52 »

Ik heb overwogen om een spel te maken voor deze wedstrijd, maar het lukte me niet om echt veel te verzinnen waar tekst de hoofdrol heeft. Ik dacht aan spellen waarbij de mannetjes tekst waren ofzo, maar ik wilde uiteindelijk een soort digitaal boek maken, waarbij ik effecten op de tekst toepaste, zoals geluid uit de tekst of bewegingen, maar dat was blijkbaar te ambitious. En ik had dan een verhaal moeten schrijven, waar ik vroeg of laat mee gestaakt was. Het leek me eigenlijk ook heel saai, en het was ingewikkeld om nu echt interactief te maken, dus ik was de wedstrijd al heel gauw vergeten.

Misschien is het leuk om in de volgende wedstrijd een thema te doen zoals "springen", "zwemmen", of "schieten", waarbij de speler moet "springen", "zwemmen", etc.. en er een eigen invulling wordt gegeven aan wat het spel daaromheen bied.
Dan heb je als gamemaker al iets concreets omhanden, en moet je met je eigen creative tijd dat element zo goed mogelijk aanvullen? Mij lijkt het wel leuk.
Dergelijke suggesties kunnen altijd ge-PM'd worden of in dit geval zijn er zelfs meerdere topics voor aangemaakt Blij

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: