game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #47
Pagina's: 1 [2] 3
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Bjarno
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 5083

Vragen over GM niet via PM.


WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 21 Mei 2015, 21:27:42 »

Ik heb ook al eens zoiets geschreven, eens zien of ik het kan terugvinden, want dan plaats ik het hier. Zal misschien wel voor meerdere mensen leuk zijn Gemoedelijk Kan zeker voor mensen die niet zoveel kennen van parsen van data handig zijn, dus daar haalt iedereen wel winst uit.


Naar boven Gelogd

Compor
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4662


« Antwoord #16 Gepost op: 21 Mei 2015, 21:33:48 »

Ik heb ook al eens zoiets geschreven,
Er zijn er nog meer die er een geschreven hebben:
[Exa] draw_text_tags()
[Scr + Exa] draw_text_bb

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 5083

Vragen over GM niet via PM.


WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 21 Mei 2015, 21:37:52 »

Een voordeel dat de mijne had was dat je het ook kon animeren (letter-per-letter) met verschillende snelheden die je in de tekst zelf kon instellen, en ook vrij uitbreidbaar om bepaalde acties uit te voeren die met het spel gerelateerd zijn (achtergronden, uitdrukkingen van personages mee coderen in de tekst...) Zie ik niet direct bij degene die jij genoemt hebt Knipoog Verder zie ik bij geen van die 2 een juiste bb-parser.

Code:
Dit is [color=red]rood en dit is [color=green]green[/color], en terug rood.[/color]
Zonder informatie bij te houden vergeet je dat de kleur terug rood moet zijn.

« Laatste verandering: 21 Mei 2015, 21:40:02 door Bjarno »

Naar boven Gelogd

ShroomProductions
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1374


« Antwoord #18 Gepost op: 21 Mei 2015, 21:41:18 »

Citaat
Een voordeel dat de mijne had was dat je het ook kon animeren (letter-per-letter) met verschillende snelheden die je in de tekst zelf kon instellen, en ook vrij uitbreidbaar om bepaalde acties uit te voeren die met het spel gerelateerd zijn (achtergronden, uitdrukkingen van personages mee coderen in de tekst...) Zie ik niet direct bij degene die jij genoemt hebt
Dat kan mijne ook, en het is inderdaad vrij makkelijk uitbreidbaar als die codes eenmaal werken.

Ik heb ceymoonie via pm het project gestuurd, het is best een zooitje kwa codes dus ik ga het hier niet posten, maar als iemand anders het graag wil zien, stuur me maar een pm.


Ik doe trouwens gewoon [col=c_red]rood [col=c_black]zwart, en niet nog iets om af te sluiten. De kleur blijft gewoon die kleur tot je er iets anders van maakt.

« Laatste verandering: 21 Mei 2015, 21:48:32 door ShroomProductions »

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 24 Mei 2015, 22:20:28 »

Ik krijg zojuist een geweldig idee. Vannacht ga ik een kleine engine ervoor maken.


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4472

RIP Game Maker Community :(


« Antwoord #20 Gepost op: 25 Mei 2015, 09:03:05 »

Ik krijg zojuist een geweldig idee. Vannacht ga ik een kleine engine ervoor maken.

Yay Blij

Naar boven Gelogd

Hokori
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 58


WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 27 Mei 2015, 00:00:23 »

Hoe staat het met iedereen die mee doet aan de wedstrijd? Gemoedelijk




Pixel Animator WANTED
Programmer WANTED
Naar boven Gelogd

tigerino2
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 316

Lid van SaboTageŠ


« Antwoord #22 Gepost op: 27 Mei 2015, 06:39:15 »

De engine moet ik deze week nog wel af krijgen denk ik. Daarna kan ik het leuker/uitgebreider maken.



Indicity Programmer
Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #23 Gepost op: 27 Mei 2015, 16:06:40 »

Basis is af. Moet nog grafische update doen en meer content toevoegen.dan komt hier een wip. Om wat suggesties te vragen.


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

tigerino2
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 316

Lid van SaboTageŠ


« Antwoord #24 Gepost op: 6 Juni 2015, 14:06:20 »

Ik heb de engine al een paar dagen af, maar ik kom er achter dat het hele spel-idee gewoon niet leuk is. En in een week een nieuw spel maken gaat hem niet worden, dus ik doe niet meer mee met deze wedstrijd.

Ik wens de rest nog veel succes!



Indicity Programmer
Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 6 Juni 2015, 22:32:42 »

Ik heb de engine al een paar dagen af, maar ik kom er achter dat het hele spel-idee gewoon niet leuk is. En in een week een nieuw spel maken gaat hem niet worden, dus ik doe niet meer mee met deze wedstrijd.

Ik wens de rest nog veel succes!
Mijn spelidee is ook niet geweldig kom ik achter, maar ik wil het wel gewoon inleveren. Anders zijn er straks geen deelnemers meer Grijns


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Compor
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4662


« Antwoord #26 Gepost op: 7 Juni 2015, 10:50:22 »

maar ik kom er achter dat het hele spel-idee gewoon niet leuk is.
Wil je misschien vertellen wat het spel idee was? Misschien kan iemand anders er iets mee proberen. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

tigerino2
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 316

Lid van SaboTageŠ


« Antwoord #27 Gepost op: 7 Juni 2015, 13:40:08 »

Wil je misschien vertellen wat het spel idee was? Misschien kan iemand anders er iets mee proberen. Gemoedelijk
Het moest een hack-simulator worden. Vrij realistisch, met een console window en zo.



Indicity Programmer
Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 2403


« Antwoord #28 Gepost op: 11 Juni 2015, 10:05:58 »

Nog een paar dagen en het is best rustig... Iemand al wat leuks gemaakt?


Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4472

RIP Game Maker Community :(


« Antwoord #29 Gepost op: 11 Juni 2015, 10:11:09 »

Examens :/

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2021 Nederlandse Game Maker Community