game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [Android] Tipanic
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Cyranh
Gebruiker

« Gepost op: 6 Mei 2015, 16:19:00 »

Hallo GameMakers,

De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met mijn Android game Tipanic.

Het doel van de game is om je schip tussen de ijsschotsen door de oceaan te navigeren. Het spel is vrij moeilijk, maar oefening baart kunst. De game bevat 20 achievements en heeft online highscores.

Je kunt Tipanic hier downloaden.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de game vinden!

Veel plezier en bedankt!
-Bas de Jonge

« Laatste verandering: 27 Mei 2015, 17:49:55 door Cyranh »

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 6 Mei 2015, 16:29:03 »

Het heeft geen lag op de Moto E (Dual-core 1.2 GHz), en het spel is perfect op fullscreen (hoe kreeg je dat voor elkaar?). De ad zit niet in de weg tijdens het spelen, het zit ook niet op een plek waardoor je er perongeluk op klikt. Aleen de fullscreen ad die je om de zoveel tijd krijgt zit me dwars. Ik weet dat je er veel meer aan verdient dan die kleine omdat er vaker op geklikt word en je het meteen ziet, maar het is gewoon erg verveld als je er op klikt terwijl je verder wou spelen.

Naar boven Gelogd

Cyranh
Gebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: 6 Mei 2015, 16:52:10 »

Het heeft geen lag op de Moto E (Dual-core 1.2 GHz), en het spel is perfect op fullscreen (hoe kreeg je dat voor elkaar?).
Dat kun je gewoon aanvinken in de global game settings van GameMaker, onder Android.

Aleen de fullscreen ad die je om de zoveel tijd krijgt zit me dwars. Ik weet dat je er veel meer aan verdient dan die kleine omdat er vaker op geklikt word en je het meteen ziet, maar het is gewoon erg verveld als je er op klikt terwijl je verder wou spelen.
Ik heb er zelf nog nooit per ongeluk op geklikt. Daarbij komt de Interstitial Ad als het goed is slechts een keer per 6 games.

Jammer dat je je stoort aan de Interstitital Ads, maar toch erg bedankt voor je feedback. Hopelijk vind je de game alsnog wel leuk! Bedankt voor het spelen! Knipoog

Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid

« Antwoord #3 Gepost op: 6 Mei 2015, 16:57:18 »

Het spel werkt prima. Het ziet er heel aardig uit, en ik ben geen bugs tegengekomen, afgezien van de enigzins agressieve Play Games integratie (achievements en highscores mogen wat mij betreft ook wel offline werken).

Wat ik echter jammer vind, is dat het spel totaal niet origineel is. Waarom zou ik dit spel spelen in plaats van één van de andere tienduizend spellen met exact (of bijna) dezelfde gameplay? Ik kan zelfs Helikopter gaan spelen op mijn grafische rekenmachine, en dan heb ik geen advertenties.

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Cyranh
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 6 Mei 2015, 18:51:17 »

Het spel werkt prima. Het ziet er heel aardig uit, en ik ben geen bugs tegengekomen, afgezien van de enigzins agressieve Play Games integratie (achievements en highscores mogen wat mij betreft ook wel offline werken).
Top. Bedankt Gemoedelijk

Wat ik echter jammer vind, is dat het spel totaal niet origineel is. Waarom zou ik dit spel spelen in plaats van één van de andere tienduizend spellen met exact (of bijna) dezelfde gameplay? Ik kan zelfs Helikopter gaan spelen op mijn grafische rekenmachine, en dan heb ik geen advertenties.
Nu is er geen game die exact hetzelfde is als deze en vind ik Helikopter toch nét iets minder leuk, maar dat er een stukje uniciteit mist zal ik niet ontkennen. Maargoed, dit is mijn eerste game, en je moet ergens beginnen.

Mijn volgende game wordt origineler!

Naar boven Gelogd

R1ckx
Gebruiker

I'm a ghost, and I'm Red. Voeg me toe op steam :D

« Antwoord #5 Gepost op: 6 Mei 2015, 22:02:34 »

Citaat
Wat ik echter jammer vind, is dat het spel totaal niet origineel is. Waarom zou ik dit spel spelen in plaats van één van de andere tienduizend spellen met exact (of bijna) dezelfde gameplay?
De art stijl is wel aantrekkelijk(er dan meeste andere soortgelijke games) wat ik wel een pluspuntje waard vind. Desdegelijks zijn banner-ads niet vervelend met de pop-ups vinden nog wel eens een paar keer mijn vinger Tong maar de gameplay is voor mij wel solide.

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #6 Gepost op: 7 Mei 2015, 20:29:24 »

Leuk gedaan, lekker simpel maar toch bevat de app alles. Ik mis nog een aspect om de speler echt te verbonden te houden, bijv. munten voor een andere boot, leuke zink-animatie enz. Soms heb ik alleen het idee dat het onmogelijk is om te houden, zeker als er >4 ijsbergen tegelijk zichtbaar zijn. Ik heb tot nu toe ook niet hoger dan 16 gehaald dus dat blijf ik proberen Blij

En nog een vraagje, waarom heeft de telefoon het recht nodig op je Microfoon? Tong Ik vermoed dat het een foutje is, maar misschien kan je het weghalen?

Naar boven Gelogd

Cyranh
Gebruiker

« Antwoord #7 Gepost op: 8 Mei 2015, 18:22:07 »

De art stijl is wel aantrekkelijk(er dan meeste andere soortgelijke games) wat ik wel een pluspuntje waard vind. Desdegelijks zijn banner-ads niet vervelend met de pop-ups vinden nog wel eens een paar keer mijn vinger Tong maar de gameplay is voor mij wel solide.
Erg leuk om te horen! Bedankt Gemoedelijk

Leuk gedaan, lekker simpel maar toch bevat de app alles. Ik mis nog een aspect om de speler echt te verbonden te houden, bijv. munten voor een andere boot, leuke zink-animatie enz. Soms heb ik alleen het idee dat het onmogelijk is om te houden, zeker als er >4 ijsbergen tegelijk zichtbaar zijn. Ik heb tot nu toe ook niet hoger dan 16 gehaald dus dat blijf ik proberen Blij

En nog een vraagje, waarom heeft de telefoon het recht nodig op je Microfoon? Tong Ik vermoed dat het een foutje is, maar misschien kan je het weghalen?
Ik heb geen idee waarom die rechter worden gevraagd. Volgens mij komt dit van de Google PlayStore extension vandaan. Ik heb er naar gekeken maar kreeg het niet weg.

In ieder geval goed om te horen dat je de game leuk vindt en ja, gewoon blijven proberen haha!

En bedankt aan iedereen die de game gerate heeft in de PlayStore Gemoedelijk Dat helpt!

« Laatste verandering: 8 Mei 2015, 18:28:52 door Cyranh »

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #8 Gepost op: 11 Mei 2015, 20:48:05 »

Momenteel heb ik een highscore in de buurt van de 23. Echter heb ik het idee dat het tegen die tijd bijna onmogelijk is om hoger te halen, tenzij je veel geluk hebt en de ijsschotsen precies allemaal links/rechts blijven...

Naar boven Gelogd

Cyranh
Gebruiker

« Antwoord #9 Gepost op: 13 Mei 2015, 12:54:20 »

Momenteel heb ik een highscore in de buurt van de 23. Echter heb ik het idee dat het tegen die tijd bijna onmogelijk is om hoger te halen, tenzij je veel geluk hebt en de ijsschotsen precies allemaal links/rechts blijven...

Mijn ervaring is dat hoe langer je het spel speelt, hoe beter je erin wordt. Als je erg behendig wordt in het spel kun je gemakkelijk uit vrijwel elke situatie komen. Ik haal bijna elke poging boven de 40, dus dat bewijst dat het niet aan het level design kan liggen. In het begin haalt iedereen een dramatisch lage score, maar ik vind het juist leuk om te zien dat je zo snel beter wordt in het spel en simpelweg moet oefenen om het goed te kunnen.

"Easy to play, hard to master"

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: