game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [GMW46] Rhythm Masters
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

jmaster2710
Gebruiker

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!

« Gepost op: 26 April 2015, 14:28:35 »

Inleiding:

Hallo iedereen! Ik ben blij dat ik jullie eindelijk, na 2 maanden werk, Rhythm Masters kan laten zien! Eventjes een korte inleiding

Toen de nieuwe gamemaker wedstrijd was aangekondigd, zag ik meteen een kans voor iets wat ik al een hele tijd had willen maken. Ik ben namelijk al 5 jaar bezig met games maken, en om dat te vieren wou ik meerdere games in één spel verwerken.
Dat heb ik gedaan in dit spel Blij Het is een ritme game, waarin je verschillende muziek stukken uit oude games van mij speelt!
Er zijn in totaal 9 levels, en ze zijn erg uitdagend.

Dit spel maakt gebruik van de Gamejolt Leaderboards. Met andere woorden, strijd tegen andere mensen van over de hele wereld, en kijk wie de beste Rhythm Master is!

Screenshots:

Download:
http://gamejolt.com/games/arcade/rhythm-masters/55984/ (73,3 MB)
Version (1.1): Ik heb alle bekende bugs eruit gehaald!

Eindwoord:

Heel erg bedankt voor het downloaden! Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden. Ook ben ik benieuwd, wie van het NGMC de echte Rhythm Master is!

« Laatste verandering: 1 Mei 2015, 14:49:58 door jmaster2710 »

Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 29 April 2015, 13:10:28 »

*bump*
Heeft niemand advies/reacties?

Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Perry26
Gebruiker

Vragen over GM bij mij WEL via pm :p

« Antwoord #2 Gepost op: 29 April 2015, 13:46:38 »

Dat dit spel nog geen reacties heeft zeg!  Ik vond het een heel leuk spel. Alleen jammer is het verloop van de moeilijkheidgraad iets te moeilijk.

Ik heb level één uitgespeeld, toen unlockte level 3 ipv level 2 en vervolgens level 2, en ik merkte dat level 3 makkelijker was dan 2. - Ik ben beide levels niet doorgekomen btw.

Ik een begeven moment veranderd de "beat" ineenkeer en moet ik heel snel een nieuw patroon leren, en dat lukt me neit in de 3 sec. die ik heb voordat ik doodga, en dan moet ik weer van vooraf beginnen. Mss zou een practice-mode dus handig zijn.

Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 29 April 2015, 14:20:26 »

Dat dit spel nog geen reacties heeft zeg!  Ik vond het een heel leuk spel. Alleen jammer is het verloop van de moeilijkheidgraad iets te moeilijk.

Dank je voor je Reactie!
Het spel is inderdaad erg moeilijk. Ik had enorm veel moeite met inschatten wanneer iets moeilijk zou zijn voor de speler, maar toen ik erachter kwam dat dit zo was, besloot ik maar het spel erg uitdagend te maken Gemoedelijk

Citaat
Ik heb level één uitgespeeld, toen unlockte level 3 ipv level 2 en vervolgens level 2, en ik merkte dat level 3 makkelijker was dan 2. - Ik ben beide levels niet doorgekomen btw.
Dit is inderdaad een bug die ik ook gevonden had, en ik heb het gefixt. Ik kan het alleen pas vrijdag uploaden :/ En kwa moeilijkheids graad Kwam level 3 ook eerder dan level 2. Maar vanwege het advies van de testers heb ik het omgedraait.

Citaat
Ik een begeven moment veranderd de "beat" ineenkeer en moet ik heel snel een nieuw patroon leren, en dat lukt me neit in de 3 sec. die ik heb voordat ik doodga, en dan moet ik weer van vooraf beginnen. Mss zou een practice-mode dus handig zijn.
Practice mode is een erg goed idee! Ik zal ernaar kijken Gemoedelijk

Erg bedankt voor je reactie!

Naar boven Gelogd

R1ckx
Gebruiker

I'm a ghost, and I'm Red. Voeg me toe op steam :D

« Antwoord #4 Gepost op: 30 April 2015, 13:19:20 »

Ik vind dit echt een geweldig spel, en de komische factors vind ik ook wel echt een mooie touch. Gemoedelijk

De controlls zijn voor mij alleen wel een beetje awkward, en had ze al snel ge-mapt naar iets wat voor mij beter voelde....

Echter was het leuk om te spelen, het voelde allemaal stabiel en je merkte echt de liefde die erin gestoken was. De polish is aanwezig en je zou bijna niet zeggen dat dit spel in zo'n korte tijd gemaakt is. Jammer dat het alleen nog niet de attentie heeft die het verdiend. Treurig

Dit zou trouwens wel een leuke app kunnen zijn....? Knipoog

Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker

« Antwoord #5 Gepost op: 1 Mei 2015, 10:49:08 »

Ik vind dit echt een geweldig spel, en de komische factors vind ik ook wel echt een mooie touch. Gemoedelijk

De controlls zijn voor mij alleen wel een beetje awkward, en had ze al snel ge-mapt naar iets wat voor mij beter voelde....

Echter was het leuk om te spelen, het voelde allemaal stabiel en je merkte echt de liefde die erin gestoken was. De polish is aanwezig en je zou bijna niet zeggen dat dit spel in zo'n korte tijd gemaakt is. Jammer dat het alleen nog niet de attentie heeft die het verdiend. Treurig

Dit zou trouwens wel een leuke app kunnen zijn....? Knipoog
Heel erg bedankt!
De controls heb ik inderdaad vaker al iets over gehoord, over het algemeen zijn de standaard controls de beste. Maar ik heb niet voor niets de keybinds opties toegevoegd Tong en het fit dat alles horizontaal op je af komt had beter geweest verticaal maar als ik dat zou willen veranderen kan ik net zo goed een heel nieuw spel maken Tong
Ik vind het ook erg leuk dat je hebt gezien hoeveel liefde ik er inderdaad in gestoken heb Blij ik heb bijna elke dag, 1,5 maand lang aan het spel gewerkt om de sfeer van al mijn andere spellen er goed in te verwerken Gemoedelijk

En een app hiervan maken is nogal moeilijk voor mij, ik heb geen mobiel en ook geen studio modules Tong

Nogmaals erg bedankt voor je reactie!

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: