Ik denk dat ik nog even wacht, aangezien ik heb gehoord (nog niet bevestigd door YoYoGames volgens mij) dat er een export aan zit te komen voor de frituurpan. Ik denk namelijk dat ze wel weer korting gaan geven op het hele pakket (magnetron met exports naar oven, bbq, friteuze etcetera), dat deden ze eerder volgens mij ook toen de exports voor studio uit kwamen.
Is dit verstandig, of kan ik beter gewoon nu de microwave versie kopen en later de exports los? Ik heb namelijk ook nog geen wifi op mijn bbq.
Haha, jij bent goed beet genomen, want friteuses en barbecues werken totaal anders dan magnetrons.

Voor voedselsynthese heb je hele
precieze verhitting nodig, wat je in een magnetron bereikt met staande golven. Friteuses en barbecues hebben simpelweg een groot verwarmingselement aan de onderkant die voor de hitte zorgt.
Wat op zich nog wel een mogelijkheid zou zijn, is de olie op temperatuur brengen in de frituurpan en vervolgens met een krachtige laser synthetiseren. (een soortgelijke techniek als
dit) Maar deze manier van synthese is veel trager, foutgevoeliger en minder precies en er is totaal geen reden om
frituurpannen met een laser te verkopen. Ja, tenzij Apple het doet, dan zijn er vast een paar duizend hipsters die er een willen puur voor de gimmick.