game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [Indicity] Alpha 0.0.0.4
Pagina's: [1] 2 3 ... 5
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Shaddovv
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 349

Leider SaboTage


WWW
« Gepost op: 21 Maart 2015, 12:40:37 »

 Game Maker Studio
Welkom op de Indicity topic!

vervolg van SaboTage's vorige development: "SlimieOnline 2"



Indicity wordt een MO-RPG met Moba en Sandbox elementen. De bedoeling is om een character te maken, vrij rond te lopen in de grote Werelden met elk hun eigen thema, en daarna vele uitdagingen te voltooien en je klaar te maken voor de arena.

Harvest, Mine, Collect, Explore, Slay, Sail, Conquer and Defend

Ga op reis en ontmoet de diepe storyline die zich in de game gaat bevinden. Kom achter het bestaan van de Templars die zich diep in het midden van de kern bevinden. Alleen zij weten wat er is gebeurd duizenden jaren geleden. Ontdek de mysteries van de vele werelden met je eigen kracht.






Development

Toen we bezig waren met ons vorige project "SlimieOnline 2" hadden we niet echt het gevoel alsof we helemaal tevreden waren. We besloten samen als een team ervoor te gaan wat we echt wilde afmaken en blijven update. We ontwierpen een story-line waar we een half jaar over hebben zitten nadenken. We ontwerpen en nieuw soort Design voor de game en kwamen met het idee om Indicity te gaan maken.



Download
Meest Recente Versie: Patch 0.0.0.4

Patch Notes
12-4-2015



Keys:
W,A,S,D               Walk
Space                  Jump
Middle mb            Sheat / Un-Sheat
Left mb                Attack
Right mb              Defend






Gebruik onze banner!

Code:
[center][url=http://www.game-maker.nl/forums/topic,84581.0][img]http://i.imgur.com/MbpKHO5.png[/img][/center]






Graag zouden we jullie Reacties, Tips en Bugs willen horen! Alvast bedankt!



Credits
Shaddovv
Axhero0
Aithneth
RuneSnake
NickGerrets
Tigerino2
Hokori
Melvinp3

SaboTageŠ



« Laatste verandering: 29 Juli 2015, 22:50:35 door Shaddovv »

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4472

RIP Game Maker Community :(


« Antwoord #1 Gepost op: 21 Maart 2015, 12:58:57 »

Hij bugt wel een beetje. Als je tijdens het aanvallen rechterklikt, gaat hij helemaal niet defenden na dat de aanval voorbij is, terwijl de muis dit wel aangeeft.

Het springen is wel leuk, vooral omdat je dat niet vaak ziet in birdview games.
Ook zou automatisch unsheaten bij het aanvallen/verdedigen wel leuk zijn Gemoedelijk

Ik zou de volgorde van het drawen ook nog eens nakijken, als je naar rechts slaat en dan naar links kijkt, doet hij raar na de animation.

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 349

Leider SaboTage


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 21 Maart 2015, 13:04:16 »

Hij bugt wel een beetje. Als je tijdens het aanvallen rechterklikt, gaat hij helemaal niet defenden na dat de aanval voorbij is, terwijl de muis dit wel aangeeft.

Het springen is wel leuk, vooral omdat je dat niet vaak ziet in birdview games.
Ook zou automatisch unsheaten bij het aanvallen/verdedigen wel leuk zijn Gemoedelijk

Ik zou de volgorde van het drawen ook nog eens nakijken, als je naar rechts slaat en dan naar links kijkt, doet hij raar na de animation.

Dankjewel voor de review, het blocken is express zo gedaan dat je je aanval eerst af moet maken Gemoedelijk

Voor het Jumpen, dankjewel we moesten een extra as toevoegen genaamd Z, best simpel als je het door hebt Miauw

Het kijken van links naar rechts is inderdaad een probleem die nog niet is verholpen. Zouden we naar moeten kijken.


Dankjewel voor je tijd!


Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4472

RIP Game Maker Community :(


« Antwoord #3 Gepost op: 21 Maart 2015, 13:07:26 »

Dankjewel voor de review, het blocken is express zo gedaan dat je je aanval eerst af moet maken Gemoedelijk

Begrijp ik, maar als de aanval gedaan is ga je nog steeds niet blocken, ookal geeft je muis aan van wel, en dan kan je rechtermuisknop nog 5 minuten inhouden terwijl je muis blauw is maar je niet blockt.

Het voelt gewoon niet goed aan.

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 349

Leider SaboTage


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Maart 2015, 13:36:02 »

Begrijp ik, maar als de aanval gedaan is ga je nog steeds niet blocken, ookal geeft je muis aan van wel, en dan kan je rechtermuisknop nog 5 minuten inhouden terwijl je muis blauw is maar je niet blockt.

Het voelt gewoon niet goed aan.

Oke dankjewel, goeie tip ^_^


Naar boven Gelogd

Ferry145
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 56

Zelda fan hier zo!


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Maart 2015, 15:27:49 »

Oke dankjewel, goeie tip ^_^

De link is down.


Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 349

Leider SaboTage


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Maart 2015, 16:21:27 »

De link is down.
'

Zo snel al? ik zal hem even update, sorry voor het ongemak  Verdrietig

EDIT: de link doet het weer  Gekanteld

« Laatste verandering: 21 Maart 2015, 16:26:20 door Shaddovv »

Naar boven Gelogd

Ferry145
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 56

Zelda fan hier zo!


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 23 Maart 2015, 16:50:56 »

Ik heb het spel even getest, de graphics komen mooi overeen alleen vindt ik het jammer dat er geen tutorial is. Ik heb trouwens een spelfout gevonden in je topic:
''Toen we besig waren met Ons vorige project "SlimieOnline 2" hadden we niet echt het gevoel alsof we helemaal tevreden waren.'' Er hoort 'bezig' te staan.


Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 349

Leider SaboTage


WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 23 Maart 2015, 17:21:38 »

Ik heb het spel even getest, de graphics komen mooi overeen alleen vindt ik het jammer dat er geen tutorial is. Ik heb trouwens een spelfout gevonden in je topic:
''Toen we besig waren met Ons vorige project "SlimieOnline 2" hadden we niet echt het gevoel alsof we helemaal tevreden waren.'' Er hoort 'bezig' te staan.

Dankjewel Ferry voor je kleine reviewtje, Het is ook nog een Alpha maar dat is natuurlijk geen excuus voor een tutorial.

We zijn elke dag besig met het ontwerpen en verder update van de game dus we denken hier zeker aan!

Nogmaals dankjewel voor je tijd  Rolt ogen

PS: Word een krap schema, ben van plan mee te doen aan GameMaker Wedstrijd #46


Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4839


WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 23 Maart 2015, 17:48:44 »

Het ziet er mooi uit Gemoedelijk.
Vooral het springen vind ik heel knap gedaan (het geeft een 3D gevoel in een 2D game).

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 349

Leider SaboTage


WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 23 Maart 2015, 19:09:32 »

Het ziet er mooi uit Gemoedelijk.
Vooral het springen vind ik heel knap gedaan (het geeft een 3D gevoel in een 2D game).


Dankjewel, het springen wouden we ook echt persee erin hebben  Gekanteld

Leuk dat je ook een logo hebt gemaakt, ziet er goed uit!

en natuurlijk bedankt voor je tijd  Rolt ogen


Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4839


WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 23 Maart 2015, 19:33:53 »

Leuk dat je ook een logo hebt gemaakt, ziet er goed uit!
Je kan het logo trouwens gewoon negeren, ik vind het gewoon leuk om random logos te maken Gemoedelijk.

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 349

Leider SaboTage


WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 23 Maart 2015, 19:49:54 »

Je kan het logo trouwens gewoon negeren, ik vind het gewoon leuk om random logos te maken Gemoedelijk.

Negeren? Dat is wel het laatste wat ik doe, ik vind het leuk om het te zien  Miauw, Dankjewel!

Over ongeveer 3 dagen komt een volgende update!

« Laatste verandering: 23 Maart 2015, 21:10:10 door Shaddovv »

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 349

Leider SaboTage


WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 25 Maart 2015, 21:24:46 »

Update 0.0.0.2 (25-3-2015)
Added Features
+ Bots in the room now shoot Lasers
+ Lasers are now blockable and move a direction after blocking
+ Added Ingame Music
+ Added Ingame Music Loop and Fade
+ Added Different kinds of Sounds
+ Sound plays when nearby the sound source

Bug fixes
= Mouse indicates attacking and blocking
= Corrected Weapon X position after turning direction
= Bots now correctly have line of sight

Known Bugs
- Laser shadow is incorrect if the laser bounces to the left

Recources added
~ 2 New Weapon Themes
~ 3 New Greatsword Sprites
~ New Particles and Particle System
~ Randomize()
~ Added more Lore content
~ New songs added
~ New Sound added
~ New Fx added


Onderschrift:
De voorlopige maand komen er kleinere updates i.v.m. GameMaker wedstrijd #46

« Laatste verandering: 27 Maart 2015, 13:27:24 door Shaddovv »

Naar boven Gelogd

tigerino2
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 316

Lid van SaboTageŠ


« Antwoord #14 Gepost op: 26 Maart 2015, 13:58:51 »

Ziet er goed uit. Ook leuk dat de speler doorzichtig is. Springen is inderdaad wel origineel en grappig.

Een paar problemen/bugs die ik tegenkwam:
- Het block-probleem wat Steelkenny aangaf is nog wel aanwezig. Als je aanvalt en tijdens de aanval je rechter muisknop indrukt dan blok je niet na de aanval, maar de muis geeft dit wel aan.

- Als je de linker muisknop ingedrukt houd dan blijf je aanvallen. Als je tijdens deze aanvallen de muis van de ene kan naar de andere kant beweegt dan doet de slime nog 1 complete aanval de verkeerde kant op voordat hij de kant van de muis aanvalt.

- Als je beide muisknoppen tegelijk indrukt en ingedrukt houd dan blokt hij eerst voor een seconde terwijl je het geluid van een aanval hoort. Daarna begint hij gewoon aan te vallen.

Nog een ideetje: misschien handig om de blockrichting aan te passen aan de muispositie, net zoals de aanvalsrichting veranderd als je de muis naar de andere kant beweegt.

Klein vraagje, in de description zeg je:
Recources added
~ 2 New Weapon Themes
~ 3 New Greatsword Sprites
Maar deze vind ik niet terug in het spel. Ik weet niet precies wat je bedoeld met ~, misschien dat gemaakt zijn maar er nog niet in zitten.



Indicity Programmer
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 5
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2022 Nederlandse Game Maker Community