game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #46
Pagina's: [1] 2 3 ... 5
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Gepost op: 12 Maart 2015, 22:46:08 »

Eerst nog getwijfeld of we zouden wachten tot na de Awards, maar dat hebben we dan toch niet gedaan... Ook wij kunnen niet stilzitten, en zeker met 4 nieuwe juryleden zitten we nu boordevol met energie!

GM004   Doel
Welkom bij de 46e GameMaker Wedstrijd! Het thema van deze wedstrijd is: Muziek/Geluid. Dit thema mag je zo vrij mogelijk gebruiken als je wilt, zolang het duidelijk is dat je spel rond het thema draait of het thema gewoon goed gebruikt.

Als je niet zeker bent of jouw spelidee toegestaan is, stuur mij dan een PM.

GM023   Overige regels
Je mag je spel niet begonnen zijn voor het begin van de competitie. Je mag eventueel wel bestaande resources gebruiken. Teamwork is toegestaan. Zend slechts 1 spel in, beter 1 goed spel dan 2 matige spellen! Games moeten gemaakt zijn met GameMaker (versie is onbelangrijk).

Games moeten ingeleverd worden als uitvoerbaar bestand voor Microsoft Windows (al dan niet in een archief), andere platformen worden niet beoordeeld. HTML5 is niet toegestaan. Je mag je spel uiteraard wel voor meerdere platformen maken, maar we beoordelen alleen degene die uitvoerbaar zijn met Windows.

GM042   Deadline & Inzenden
Je spel moet uiterlijk op zondag 26 april 2015 worden ingeleverd. Dit moet gebeuren door mij een PM te sturen met (een link naar) je spel. Mocht je na het inzenden, maar voor de deadline, nog een update uitbrengen, vergeet dan niet om hier opnieuw een bericht voor te zenden. Je krijgt zo snel mogelijk na je inzending een bericht dat je spel goed ontvangen is.

GM075   Beoordeling
Een groep juryleden zal je spel beoordelen. Elk jurylid zet afzonderlijk de inzendingen op volgorde van kwaliteit. Uit deze individuele volgordes wordt vervolgens de gezamenlijke rangorde bepaald, wat de einduitslag oplevert.

GM080   Prijzen
Eeuwige roem en glorie voor alle deelnemers.

Er zijn nog geen prijzen aangeboden.

Prijs aanbieden? Plaats zowel een bericht in het topic, en stuur mij een PM, zodat ik deze zo snel mogelijk hierboven kan toevoegen.

De winnaar mag als eerste kiezen uit de prijzenpot, daarna de deelnemers onder hem, tot de prijzenpot leeg is, of alle deelnemers hun keuze gemaakt hebben. Deelnemers mogen ook hun prijs(keuze) weigeren, waardoor de overige deelnemers een grotere keuze hebben. In geval van gelijkstand is de persoon wie het eerste zijn laatste (dus gejureerde) versie heeft ingezonden de persoon die eerst kan kiezen. Prijsaanbieders mogen ook meedoen aan de wedstrijd, maar mogen niet hun prijs kiezen. Als de prijzen niet allemaal verdeeld worden, zijn deze niet automatisch aanwezig bij de volgende wedstrijd, maar kunnen ze wel terug aangeboden worden.

De wedstrijdleider (of de Nederlandse GameMaker Community), is niet verantwoordelijk voor het verdelen van de prijzen. Hij fungeert als het communicatiekanaal tussen deelnemers en prijsaanbieders. Nadat de uitslag van de wedstrijd geplaatst is, contacteert hij de nodige personen om de prijs te verdelen. De prijsaanbieders zelf zijn verantwoordelijk voor het verdelen.

GM044   Overig
  • Er is een tutorial geplaatst over de GameMaker wedstrijden. Bekijk hem hier!
  • Tip: Lees eerst goed dit bericht door voordat je iets vraagt. Vrijwel alle nuttige informatie staat in dit bericht.

GM028   Deelnemers (2)

• Julian6457
  • jmaster2710

Download de games

GM078  Uitslag

Bekijk de uitslag hier

Veel succes!

« Laatste verandering: 11 Mei 2015, 17:32:24 door Bjarno »

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Maart 2015, 23:46:22 »

Cool, nieuwe GMW! Wel moeilijke thema, geluid is nooit mijn sterke punt geweest in games.

Verder: 26 november? Is dat een (typ)fout, of gaat deze GMW 8 maanden duren? Kan me niet herinneren dat er ooit zo'n lange GMW is gehouden Gemoedelijk

« Laatste verandering: 12 Maart 2015, 23:48:12 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Antwoord #2 Gepost op: 13 Maart 2015, 06:37:12 »

Verder: 26 november? Is dat een (typ)fout, of gaat deze GMW 8 maanden duren? Kan me niet herinneren dat er ooit zo'n lange GMW is gehouden Gemoedelijk
Is inderdaad een typfout. Heb het verbeterd, dat krijg je ervan als je copy-paste.

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #3 Gepost op: 13 Maart 2015, 07:55:27 »

Wel moeilijke thema, geluid is nooit mijn sterke punt geweest in games.
Bij mij ook Tong Maar eens zien of ik wat leuks kan verzinnen.

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #4 Gepost op: 13 Maart 2015, 09:03:01 »

Ik ga ook kijken of ik iets kan doen. Ik heb wel een idee denk ik.

EDIT:

De basis van het spel werkt inmiddels (al zit er nog niks qua het thema erin Tong)

« Laatste verandering: 13 Maart 2015, 15:20:35 door StefanJanssen »

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker

« Antwoord #5 Gepost op: 13 Maart 2015, 16:16:34 »

Ik doe zeker mee! Zoals jullie weten produce ik al een tijdje muziek, dus ik denk dat ik daar wel iets mee maken. (Guitar Hero?)

TR

Naar boven Gelogd

mart555
Gebruiker

Momenteel bezig met een dierentuin bouwen!

« Antwoord #6 Gepost op: 13 Maart 2015, 16:37:52 »

Nice, een nieuwe wedstrijd Blij
Wel een tijdje geleden dat ik Game maker heb gebruikt, hopelijk weet ik alles nog Tong

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #7 Gepost op: 13 Maart 2015, 16:48:54 »

Ik ben nu een level editor aan het maken. ik denk dat zeker 50% van de gameplay inmiddels wel af is.

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #8 Gepost op: 13 Maart 2015, 16:53:12 »

Ik ben nu een level editor aan het maken. ik denk dat zeker 50% van de gameplay inmiddels wel af is.
Er zijn weleens mensen die 24 uur vóór de deadline een spel maken, maar jij doet het gewoon in de 24 uur aan het begin Tong

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #9 Gepost op: 13 Maart 2015, 17:08:14 »

Er zijn weleens mensen die 24 uur vóór de deadline een spel maken, maar jij doet het gewoon in de 24 uur aan het begin Tong

ik weet van mezelf dat als ik het niet binnen een week af heb dat ik het niet snel meer ga afmaken.

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #10 Gepost op: 14 Maart 2015, 12:47:08 »

blijkbaar ga ik toch meedoen.
gisteren gekeken naar een paar games en kreeg daardoor een idee Blij
titel van het game zal lost music zijn

nog hulp nodig met volgende topics
game maker server
http://www.game-maker.nl/forums/topic,86241.0
Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #11 Gepost op: 14 Maart 2015, 16:53:45 »

blijkbaar ga ik toch meedoen.
gisteren gekeken naar een paar games en kreeg daardoor een idee Blij
titel van het game zal lost music zijn
geen dank Grijns

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #12 Gepost op: 15 Maart 2015, 01:01:34 »

toch wel Blij dankzij die youtube filmpje heb ik eindelijk het idee gevonden Blij eerste keer dat ik het zo snel heb :p nu aleen hopen dat de engine enzo zal werken he Gemoedelijk
trouwens jouw game zag er wel al super uit leuk gedaan echt knap werk hoor

nog hulp nodig met volgende topics
game maker server
http://www.game-maker.nl/forums/topic,86241.0
Naar boven Gelogd

Roggie99
Gebruiker

Muse <3

« Antwoord #13 Gepost op: 15 Maart 2015, 01:15:33 »

Oeh, ik heb m'n engineproblemen gefikst. Misschien dat het deze keer wat verder dan een enkele testroom komt Gekanteld

Naar boven Gelogd

tigerino2
Gebruiker

Lid van SaboTage©

« Antwoord #14 Gepost op: 15 Maart 2015, 10:04:37 »

Ik heb nog nooit meegedaan, maar ik denk dat ik toch eens een poging ga wagen.
Dit is ook meteen een goede motivatie om een spel helemaal af te maken (iets waar ik soms wat problemen mee heb).

Mijn eerste idee was een soort Guitar Hero, maar omdat The RuneSnake dat al heeft geplaatst ga ik op zoek naar een nieuw idee. Vaak pakt mijn eerste idee toch niet zo goed uit...

Indicity Programmer
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 5
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ga naar: