game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Awards 2014
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6
« vorige volgende »
Print
Advertenties

tigerino2
Gebruiker

Lid van SaboTage©

« Antwoord #60 Gepost op: 26 Maart 2015, 06:26:54 »

in tweede kwartaal nomineren voor eerste kwartaal?
Dat lijkt mij inderdaad een goed idee. En dan in het begin van het volgende jaar eerst een nominatie en dan stemmen. Dat lijkt mij het beste.

Ik zet nog even te denken, en er is een mogelijk probleem met het in delen nomineren van WIP`s. Stel dat ik in Q1 een WIP nomineer. Daarna ontwikkeld het spel verder en in Q3 is het af en verplaatst naar GameMaker Creaties. Hoe gaan we hier mee om? Mijn idee is om ergens tussen de laatste nominatie en de stemronde alle genomineerde WIP`s te bekijken. Degene die al af zijn en een topic hebben in Creaties zou je dan naar een van de categorieŽn van de Creaties kunnen verplaatsen (zoals Beste Game bijvoorbeeld).

Indicity Programmer
Naar boven Gelogd

ShroomProductions
Gebruiker

« Antwoord #61 Gepost op: 26 Maart 2015, 15:31:52 »

Ik blijf bij mijn eerdere voorstel, een link naar een lijst met alle spellen van dat jaar in de openingspost, wanneer er genomineerd kan worden. Dan kan iedereen zijn geheugen weer even opfrissen, en mensen die tijd en zin hebben kunnen de spellen nog beoordelen die ze gemist hadden, zonder zelf te moeten gaan zoeken.

Naar boven Gelogd

Georges
Gebruiker

Geblokkeerd!

Klik op de link (zie signature)

« Antwoord #62 Gepost op: 26 Maart 2015, 17:37:02 »

Idee voor een nieuwe categorie: Beste spel van voor 2014.

Speel EGA - een verslavende arcadegame! NIEUWE UPDATE: 18/07/2015!
Naar boven Gelogd

Ruk
Gebruiker

baba

« Antwoord #63 Gepost op: 26 Maart 2015, 17:40:58 »

Idee voor een nieuwe categorie: Beste spel van voor 2014.
Is dit niet een beetje doelloos... die zijn er al uitgekomen bij de voorgaande edities  Tong

Naar boven Gelogd

tigerino2
Gebruiker

Lid van SaboTage©

« Antwoord #64 Gepost op: 26 Maart 2015, 18:04:01 »

Bovendien moet je dan ook een begin hebben vanaf wanneer. Wat dit forum is er al aardige tijd. Om van al die tijd een spel te kiezen is echt onbegonnen werk.

Wat wel zou kunnen is misschien de winnaars van eerdere jaren nomineren. En dan daar uit kiezen. Maar daar ben ik ook geen voorstander van. Een spel gemaakt met GM6 is moeilijk te vergelijken met een spel gemaakt met Studio. Kan wel een goed spel zijn, maar het had veel meer technische imitaties.

Indicity Programmer
Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #65 Gepost op: 26 Maart 2015, 18:10:41 »

Een goed spel uit 2012 of welk jaar dan ook, heeft toen zijn portie eer wel gehad.

Ik vind het zelf niet zo nodig om games die al heel veel aandacht gehad hebben, nůg meer te gaan aanbidden.

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

RIP Game Maker Community :(

« Antwoord #66 Gepost op: 26 Maart 2015, 18:58:19 »

Die staan trouwens al geshowcased in de homepage. Knipoog

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #67 Gepost op: 29 Maart 2015, 14:12:47 »

Vergeet allemaal niet te stemmen voor de Awards! Je hebt nog bijna 2Ĺ dag de tijd, dus doe het nu het nog kan Tong

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #68 Gepost op: 29 Maart 2015, 14:54:12 »

Een goed spel uit 2012 of welk jaar dan ook, heeft toen zijn portie eer wel gehad.

Er zijn genoeg kwalitatief goede games, "pareltjes", die relatief gezien onvoldoende aandacht hebben gekregen. Tegelijkertijd zijn er genoeg games die van erg lage kwaliteit zijn, maar meer aandacht hebben gekregen dan de developers hebben gegeven!

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #69 Gepost op: 29 Maart 2015, 18:17:51 »

Er zijn genoeg kwalitatief goede games, "pareltjes", die relatief gezien onvoldoende aandacht hebben gekregen.
Dat ga je in een populariteitswedstrijd (want dat zijn de Awards) niet verhelpen Knipoog

Naar boven Gelogd

teun28
Gebruiker

Graphics, Programmeren en Designen

« Antwoord #70 Gepost op: 29 Maart 2015, 22:34:27 »

Hallo allemaal.

Dit is best lang geleden. Ik zag laatst toevallig dat er nieuwe gamemaker awards zijn en was toch wel benieuwd wie er genomineerd zouden worden. Tot mijn verassing zag ik dat ik zelf ook genomineerd ben! Bedankt hiervoor en succes aan de andere die genomineerd zijn  Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!

« Antwoord #71 Gepost op: 30 Maart 2015, 14:53:25 »

Ik wil trouwens ook iedereen bedanken die mij genomineerd heeft Blij
Zoals ik vorig jaar al zei voel ik me nu meteen al een winnaar Gemoedelijk het is ongelofelijk hoe vaak ik of m'n games genomineerd zijn. Enorm bedankt!
En veel succes iedereen!

Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker

If you kill yourself, Iíll kill you. ~Roronoa Zoro

« Antwoord #72 Gepost op: 30 Maart 2015, 18:57:19 »

Ik kom er net achter dat ik genomineerd ben voor de hulpvaardigste lid categorie  Verrast Had ik niet echt verwacht omdat ik niet heel erg actief ben geweest het afgelopen jaar, maar bedankt voor de nominatie  Gemoedelijk

Voor de rest merk ik wel dat ik gewoon te weinig spellen heb gespeeld om echt een goede stem uit te brengen, dus heb ik bij de meeste categorieŽn niet gestemd. Ik hoop dit jaar wel weer een spel uit te brengen zodat een van mijn spellen ook misschien een keer wordt genomineerd  Tong

edit:

En toen zag ik opeens dat ik 1 dag na de deadline heb gestemd  Engel

« Laatste verandering: 30 Maart 2015, 19:01:55 door Yvanis »

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #73 Gepost op: 11 April 2015, 13:01:53 »

Is er al meer bekend over de uitslag van de Awards?

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #74 Gepost op: 11 April 2015, 14:09:24 »

Ik had er de afgelopen week niet echt tijd voor genomen, maar de stemmen zijn geteld (met dank aan ericlegomeer) en de uitslag wordt binnenkort onthuld Gekanteld

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: