game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Awards 2014
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6
« vorige volgende »
Print
Advertenties

ShroomProductions
Gebruiker

« Antwoord #45 Gepost op: 24 Maart 2015, 16:00:13 »

Shit, die heb ik ook even gemist bij het terugbladeren door het craties board. Zonde want het is een erg leuk spel, en de graphics vond ik ook erg cool.

Misschien een idee voor volgende jaren om een lijst te maken van alle spellen uit dat jaar, dat zou het nomineren een stuk makkelijker maken. Natuurlijk wordt het voor de gene die die lijst moet gaan maken weer een stuk meer werk, maar je zou wel voorkomen dat er spellen uit een ander jaar doorheen glippen zoals nu.

Ik was trouwens blij verrast dat ik in twee categorieën genomineerd ben. En dat terwijl ik nog nooit een fatsoenlijk spel heb gemaakt  Grijns

« Laatste verandering: 24 Maart 2015, 16:05:25 door ShroomProductions »

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #46 Gepost op: 24 Maart 2015, 16:16:08 »

Mischien wel terecht, maar ik vind het jammer dat mijn spel SlimieOnline 2 er niet tussen staat. Het spel was niet de beste kwaliteit en gameplay, maar is wel 1 van de meest gespeelde GameMakerServer Extensie games, zelfs na een jaar niet geupdate te zijn vanwege een nieuwe versie: "Indicity"

Zou het mogelijk zijn om die alsnog erbij te zetten? Als het mogelijk is zou ik dat graag willen. Zoniet? No harm done

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #47 Gepost op: 24 Maart 2015, 19:38:33 »

Zou het mogelijk zijn om die alsnog erbij te zetten? Als het mogelijk is zou ik dat graag willen.
Ik ben bang van niet, een stem-systeem werkt niet op die manier Gemoedelijk Iedereen vind het jammer dat zijn/haar games niet genomineerd zijn, maar daar is helaas weinig aan te doen. Volgend jaar een goeie game maken is m'n beste advies Knipoog

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #48 Gepost op: 24 Maart 2015, 20:23:42 »

Ik ben bang van niet, een stem-systeem werkt niet op die manier Gemoedelijk Iedereen vind het jammer dat zijn/haar games niet genomineerd zijn, maar daar is helaas weinig aan te doen. Volgend jaar een goeie game maken is m'n beste advies Knipoog

haha, dat klinkt zo ruw.

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #49 Gepost op: 24 Maart 2015, 22:12:11 »

Ik denk dat er altijd wel een paar juweeltjes tussendoor glippen. (Ik heb zelf helaas ook niet de tijd gehad om uitgebreid te nomineren.) Dat is heel jammer, maar ik denk dat je daar niet zo veel aan kan doen. Behalve inderdaad gewoon álle games pakken. Misschien helemaal geen gekke gedachte hoor. Een lijstje van alle topics in board X gestart in jaar Y moet te genereren zijn, zou ik verwachten.

Verder is het denk ik ook een gevolg van het recency effect (men herinnert zich recente gebeurtenissen beter dan die van langer geleden). Beide genoemde games die iedereen zijn ontglipt, zijn van het begin van 2014.

(Dus, als je in de awards wil komen, release je game tegen 't eind van 't jaar Knipoog)

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #50 Gepost op: 24 Maart 2015, 22:20:46 »

Een mogelijkheid is om per kwartalen te nomineren. (dit geld dan voor de creaties en WIP). Zo heb je van het gehele jaar een redelijke lijst.

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #51 Gepost op: 25 Maart 2015, 06:46:41 »

Een mogelijkheid is om per kwartalen te nomineren. (dit geld dan voor de creaties en WIP). Zo heb je van het gehele jaar een redelijke lijst.

Is het niet beter alle posts in het jaar van de nominatie (2014) te filteren en die informatie dan verwerken in een stem lijst?

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Antwoord #52 Gepost op: 25 Maart 2015, 11:54:33 »

Dan vrees ik dat we té veel keuzes zouden hebben, en op een paar na, alles 1 of geen stemmen gaat hebben. Net door de nominatiefase houden we het aantal keuzes beperkt tot zij die sowieso door iemand zijn opgemerkt als "geweldig" spel. Misschien vergeet een ander lid dit wel, maar ziet hij het spel uiteindelijk in die lijst staan.

Elk kwartaal zou minder speciaal zijn, vermoed ik. En niet elk kwartaal worden er in elke categorie wel genoeg spellen gemaakt Knipoog

Naar boven Gelogd

tigerino2
Gebruiker

Lid van SaboTageŠ

« Antwoord #53 Gepost op: 25 Maart 2015, 12:04:36 »

Per kwartaal nomineren lijkt mij juist wel een goed idee. Maar dan wel gewoon 1 awards per jaar.

Het aantal spellen dat per kwartaal gepost wordt moet nog wel te overzien zijn, dus misschien zouden we dan wel zoals Shaddovv zei een stemlijst kunnen maken/genereren maar dan per kwartaal voor de nominatie. Dan kan iedereen een spel nomineren per categorie, en dan voeg je de nominaties aan het eind van het jaar (of begin van het volgende jaar) samen tot een stemlijst.

Indicity Programmer
Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #54 Gepost op: 25 Maart 2015, 13:49:05 »

Per kwartaal nomineren lijkt mij juist wel een goed idee. Maar dan wel gewoon 1 awards per jaar.

Het aantal spellen dat per kwartaal gepost wordt moet nog wel te overzien zijn, dus misschien zouden we dan wel zoals Shaddovv zei een stemlijst kunnen maken/genereren maar dan per kwartaal voor de nominatie. Dan kan iedereen een spel nomineren per categorie, en dan voeg je de nominaties aan het eind van het jaar (of begin van het volgende jaar) samen tot een stemlijst.

Hier ben ik het, absoluut mee eens.

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Antwoord #55 Gepost op: 25 Maart 2015, 14:49:30 »

Ik had het een beetje verkeerd gelezen, ik dacht dat dat dan ook elk kwartaal "awards" zouden zijn... Dan lijkt mij op verschillende momenten nomineren zeker iets waar we naar kunnen kijken.

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #56 Gepost op: 25 Maart 2015, 15:06:56 »

Ik had het een beetje verkeerd gelezen, ik dacht dat dat dan ook elk kwartaal "awards" zouden zijn... Dan lijkt mij op verschillende momenten nomineren zeker iets waar we naar kunnen kijken.
Volgende week begint 2015 Q2. Misschien een idee om dan gelijk een topic te openen en te beginnen met de nominaties van 2015 Q1?

Ik vind het zelf wel jammer dat mijn spelletje Multiply or Die niet genomineerd is, doordat het helemaal aan het begin van het jaar (16 Januari 2014) is uitgebracht. (Vooral omdat de Best Of toevallig vanaf 2014 ook gestopt was.)

« Laatste verandering: 25 Maart 2015, 15:12:04 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #57 Gepost op: 25 Maart 2015, 16:35:45 »

Volgende week begint 2015 Q2. Misschien een idee om dan gelijk een topic te openen en te beginnen met de nominaties van 2015 Q1?

Ik vind het zelf wel jammer dat mijn spelletje Multiply or Die niet genomineerd is, doordat het helemaal aan het begin van het jaar (16 Januari 2014) is uitgebracht. (Vooral omdat de Best Of toevallig vanaf 2014 ook gestopt was.)

Is de Windows Phone app er al bijna (a) dan is dat voor dit jaar Grijns

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #58 Gepost op: 25 Maart 2015, 22:21:51 »

Misschien moeten we nomineren het hele jaar openstellen.

Alhoewel het dan misschien ook juist z'n doel voorbijschiet, want Awardsgames zijn memorabel. Dus als er vandaag een leuke game uitkomt, en iemand nomineert die morgen, en volgende week is iedereen 't vergeten, is de game dan wel echt zo goed? Dus ik denk dat er dan wel iets moet zijn dat je alleen topics mag nomineren die ouder zijn dan een bepaalde leeftijd. Maar ook dan werkt het volgens mij niet.

Ik denk dat het feit dat niet alles genomineerd is, ook juist onderdeel is van het systeem. Het is de bedoeling dat niet alles genomineerd wordt immers. Helaas zijn er twee goede games al voor de stemronde "afgevallen". Maar van de zeven wčl genomineerde spellen voor "beste spel van 2014" zijn er ook vier die niet in de topdrie komen Knipoog

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #59 Gepost op: 25 Maart 2015, 22:32:00 »

@erik in tweede kwartaal nomineren voor eerste kwartaal? Dan zijn topics van zodanige leeftijd en ken je ze nog wel.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: