game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Game Maker Nieuws
| | |-+  Seal of quality: November en December 2014
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

jmaster2710
Gebruiker

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!

« Gepost op: 6 Januari 2015, 19:00:18 »

Seal of quality: November en December 2014
Door Yvanis en Jmaster2710

Welkom iedereen!

Het is alweer 2 maanden geweest, wat was dat toch weer een feest. Zo’n beetje elke feestdag hebben we gevierd, en dat heeft iedereen pleziert. En hoewel het ons allemaal pijnt, komt er aan elk feest een eind. Gelukkig is het nog net niet zo ver, want hier is de Seal of Quality van November en December!
Geniet van je laatste beetje 2014 die je hier kan lezen, want er worden weer een paar games geprezen! Een paar ware kunstwerken zijn weer op internet gezet, dat wordt een enorme pret!
En dit keer sta ik er niet alleen voor, want Yvanis schrijft dit keer ook door. Maar voordat jullie de rest van dit blad zien, wensen we iedereen een heel erg gelukkig 2015!

Oké, het is geen geheim, ik ben niet zo erg goed met rijm. Toch wilde ik nog even in de Sint sfeer blijven, door met een gedicht het hele begin te overdrijven. Waarschijnlijk is het helemaal gelukt met mijn doel, want nu hebben jullie allemaal het winter gevoel. Zo niet speel dan gewoon eventjes mee, en berijd met ons de Gamemaker slee!

Reviews
Hebben jullie nu ook dat gevoel dat alles rijmend gaat eindigen? Nou ja… dat maakt ook niets uit. Want wij zijn aangekomen bij de reviews! Hier beoordelen we games uit het ‘Gamemaker Creaties’ Board. Zijn ze goed? Zijn ze slecht? Wie weet! Het is tijd om erachter te komen. En hoe kunnen we beter beginnen dan met een “spel met het echte kerst gevoel”?
Dit keer hebben we in plaats van 1 review er 3 voor je klaarliggen!

Chain of Heroes
Dit spel is een held!

“Spel met het echte kerst gevoel: Chain of Heroes” zag ik laatst op het creaties board staan. Dat zag ik natuurlijk als een mooie kandidaat voor deze koude Seal! Het is een van de weinige spellen deze maand die ook echt over de winter gaat. Ik werd nieuwsgierig en ik downloadde het meteen. Na een dik uur het hebben gespeeld, voel ik me totaal niet over het paard geteeld! Kuch… Sorry daarvoor, er zitten nog wat pepernoten in mijn keel.

Chain of Heroes is Fire Spider’s eerste game op dit forum. Meestal zijn eerste spellen erg simpel, maar dit is een grote uitzondering. Zoals ik al eerder heb genoemd heb ik totaal 1 uur lang dit spel gespeeld, en dat is niet echt klein en simpel. Het spel is een mix van RPG elementen en gevechten a la “Link to the Past.” Je speelt als Mitzu, een vriendelijk demoon , en als Theezus, een magiër. Het spel begint met een intro waar je ziet hoe het land van Alastria ontstaat. Na deze intro is het tijd om in te beginnen!

Het spel ziet er gewoon oké uit. Alles klopt met elkaar en alles is duidelijk. Alles lijkt alsof het uit de losse hand is getekend en ik vind het wel een leuke stijl. Wat me wel heel erg tegenviel was dat er geen loop animaties waren. Het is maar een klein detail en ik weet uit ervaring dat het moeilijk is om te animeren maar het miste gewoon. Verder was wel veel geanimeerd. Het zag er goed en soms ook grappig uit. Chain Of Heroes heeft helaas wel een hoop beginners foutjes. De besturing is niet echt optimaal en voelt vaak stijfjes. Ook zijn de knoppen voor de aanvallen een beetje onhandig. Je loopt met de arrow keys, en valt aan via Control, Shift, Enter en Backspace. Er zijn ook een paar glitches. Vele waren niet erg, maar ik heb wel 2 keer het spel opnieuw moeten starten omdat een glitch het onmogelijk maakte om verder te spelen. Dat brengt me weer bij de “Beginner foutjes”. Het menu is een standaard gamemaker message menu, en ook de room transitions zijn standaard gamemaker. Mijn laatste klacht gaat over oneerlijke vijanden. Op een gegeven moment kom je bij vijanden die erg sterk zijn. Ze gaan op je zitten en zelfs als je weer terugkomt van de dood zijn ze daar nog, waardoor je bijna al je levens weer kwijt bent.
Zo erg zijn deze foutjes niet. De lijst met pluspunten is namelijk veel groter

Chain of Heroes heeft goede en passende muziek die me helemaal in de RPG moed kreeg. Sommige muziek was geen goede loop, maar ik had daar niet zo veel last van aangezien het wel lange muziek is. Bij veel “beginner” games hoor je weinig sounds, maar hier worden ze hartstikke goed gebruikt. Het klonk alsof de sounds zelf opgenomen waren, maar het paste wel. Ik kreeg elke keer weer een glimlach op m’n gezicht als ik een vijand uit het scherm sloeg en het geschreeuw hoorde van de arme stakker. Chain of Heroes doet een ding erg goed, namelijk de design. Het spel heeft een goede moeilijkheids graad. Het wordt telkens moeilijker maar bereid je er wel op voor. Een mooi voorbeeld vond ik in een van de eerste rooms. Hier zie je een steen op en neer bewegen en iets wat lijkt op een vijandje ernaast. Toen ik dichterbij kwam, begon het vijandje op me af te rennen. Hierdoor wist ik dat hij niet vriendelijk was. Maar toen raakte hij de steen en ging hij dood. Daardoor leerde ik dat de steen gevaarlijk was.
Ik weet niet of het de bedoeling was om me zo alles te leren, maar het werkte!

Ik kan nog veel langer door blijven praten over dit spel, maar laat me alles maar samenvatten. Dit spel is een grote stap in de goede richting voor Fire Spider. Het spel heeft leuke characters en dialogen, afwisselende gebieden, veel abilities en nog meer. Er zijn veel kleine “beginner” foutjes maar dat zie je snel over het hoofd. Ik heb enorm veel plezier gehad met dit spel en jullie moeten het ook zeker gaan proberen. Daarom krijgt Chain of Heroes: The Seal of quality!

~Jmaster2710
   Pluspunten:
+ Goede design
+ Leuk avontuur
+ Leuke characters
Minpunten:
- Muziek is geen loop
- Soms zijn vijanden oneerlijk
- Basis Gamemaker functies

Cijfer:
7/10

“Wat een gaaf spel , vooral dat grote goblin monster.” ~Retro world over Chain of Heroes

>> Chain of Heroes topic

Creatures
Als vuurwerk nog niet kleurrijk genoeg voor je is!

Van veel mensen op dit forum was het eerste spel dat ze hier hebben geplaatst niet echt geweldig, maar
Yambam
doet het anders en begint gelijk met een heel mooi spel!

In het spel maak je allemaal planten door verschillende planten te combineren. Je doet dit door ze naar elkaar te slepen en op verschillende plaatsen vast te maken. Het spel heeft geen doel en is gemaakt om gewoon mooie dingen mee te creëren. Dit doet het ook goed en als je doorkrijgt hoe het werkt, kun je de prachtigste dingen maken.

Het creëren van de planten gaat erg makkelijk door gewoon dubbel te klikken, maar als je de planten wil slepen moet je een toets ingedrukt houden om dat te doen. Dit is niet echt fijn omdat de rest van het spel de muis gebruikt, en het zou fijn zijn als het slepen ook met de muis zou werken. Ook wordt het spel heel traag als er veel planten zijn. Ik snap dat jij daar niet veel aan kunt doen, maar misschien kan je het nog een beetje optimaliseren.

Het spel ziet er erg mooi en simplistisch uit. Het gaat in het spel wel om zelf dingen creëren, waardoor je zelf kunt bepalen hoe mooi iets er uit ziet. De verschillende kleuren die de planten kunnen krijgen zijn ook erg mooi. Er zit geen muziek in het spel, maar je hoort wel geluidjes als je een nieuwe plant creëert of er twee combineert. Ik denk dat wat achtergrondmuziek erg mooi zou zijn.
Omdat je steeds weer wat anders ziet wordt het spel niet snel saai. Ook is het handig dat je planten op verschillende plaatsen kunt combineren, waardoor je met 2 planten heel veel verschillende combinaties kan krijgen.

Over het algemeen is het spel erg mooi en goed en ik hoop dat er nog wat aan de kleine puntjes gedaan wordt. Ook hoop ik dat je nog veel meer spellen zult maken, want dit is echt heel goed voor een eerste spel! Daarom krijgt Creatures: The Seal of quality!

~Yvanis

Pluspunten:
+ Ziet er mooi uit
+ Origineel
 Minpunten:
- Wordt erg langzaam als er veel planten zijn
- De besturing is niet fijn

Cijfer:
7/10

“ Ontzettend awesome.” ~ShroomProductions over Creatures

>> Creatures topic

Spiroskribo
Rolling around at the speed of sound!

Gamemaker Wedstrijden zijn altijd een grote inspiratie bron geweest. Een groot deel van de nieuwe games van november en december deden ook weer mee aan gamemaker wedstrijd #45. Maar dit spel viel me op. Dat komt omdat het door Erik Leppen is gemaakt! Ik weet niet waarom, maar zodra ik de naam Erik Leppen naast een game zie staan weet ik dat het een unieke game wordt. En uniek natuurlijk op een erg positieve manier!

Kennen jullie die muziek doosjes? Je weet wel! Die dingen die veels te vaak in horror games worden gebruikt. Dit spel kan je het beste vergelijken met zo’n muziek doos. Het doel van dit spel is namelijk muziek maken door in cirkel je muis te bewegen. Ik moet toegeven, zoiets heb ik nog nooit gezien in een game! En dat is nou precies wat ik bedoel met uniek. Het doel van het spel is om één van de 6 muziekjes zo goed mogelijk te spelen. Dat doe je door met de muis cirkels te maken. Dat klink misschien makkelijker dan dat het is, je moet namelijk wel je muis op een constante manier bewegen. Er staat een percentage in beeld dat bijhoudt hoe erg constant jij die cirkels tekent. Dat doet me meteen denken aan de erg goed uitziende vormgeving van het spel.

Op het scherm zie je een cirkel die alle informatie weergeeft die je nodig hebt. Dit is op een erg leuke manier gedaan. Rondom de cirkel zelf vormt een lijn die weergeeft hoe ver je in het lied zit. Ook staat de tijd er in nummers boven. Onder de tijd kan je je score zien. Je score wordt hoger als je beter draait! En onderaan staat het percentage waar ik het eerder over had. Het spel ziet er visueel erg goed uit. Mooie felle kleuren op een zwarte achtergrond was een erg goede keus. Terwijl je speelt zie je overal ook fel gekleurde getallen verschijnen. Deze tonen aan dat je punten krijgt.

Een ding dat me erg opviel bij het spelen was het feit dat het spel me hielp. Zodra ik een cirkel beweging maakte met mijn muis zat mijn cursor vast in een cirkelvormig grid. Dit was een erg goede keus om het spel wat beter speelbaar te maken. Ondanks de originaliteit heb ik wel een paar minpuntjes over de gameplay. Het valt namelijk snel in herhaling en er is weinig variatie. Dat van de variatie is natuurlijk wel te begrijpen als je er rekening me houdt dat dit spel voor een wedstrijd was gemaakt. Maar het in herhaling vallen van het spel was wel wat minder. Dit spel is naar mijn idee meer een Tech Demo voor iets wat een heel goed spel kan worden. Nu kreeg ik al erg snel last van mijn hand bij het draaien. Ook vond ik het jammer dat er niet zo erg veel muziek was om uit te kiezen. Maar nogmaals begrijp ik het wel in verband met de wedstrijd.

Spiroskribo is wel erg goed voor wat het is! Het is een muziek spel die iets heel nieuws doet, en dat is toch ook heel erg bijzonder. Ik heb nog nooit een spel gezien met gameplay zoals dit en ik heb het idee dat er ook veel meer mee gedaan kan worden! Zelfs al kreeg ik last van mijn hand, had ik het er graag voor over!
Daarom krijgt Spiroskribo: The Seal of quality!

~Jmaster2710

Pluspunten:
+ Spel ziet er goed uit
+ “Hulp” bij het maken van cirkels
+ Gameplay is erg uniek…
Minpunten:
- Maar valt snel in herhaling
- Weinig variatie in muziek

Cijfer:
7.5/10

“ Heel bijzonder spel dit - en heel leuk om te spelen. Je wordt direct beloond als je het goed doet omdat de muziek dan goed klinkt.” ~flori9 over Spiroskribo

>> Spiroskribo topic

Previews
In het laatste jaar hebben wij er veel nieuwe leden bij gekregen en daarom ook veel nieuwe games. De laatste twee maanden kwamen daarom ook de meeste Work In Progress games van nieuwe leden. Toch (p)reviewen wij dit keer twee games van echte GameMaker veteranen die al een lange tijd bezig zijn met games maken. Ik hoop dat zij een inspiratie zullen zijn voor mensen die nog maar net begonnen zijn met GameMaker en we nog veel meer goede games zullen krijgen!

Unforced
Breek de wetten van de natuurkunde en los puzzels op!

Na een lange tijd weg te zijn geweest is een van mijn favoriete game makers weer terug met een nieuw spel genaamd unForced. Het begon als een project met klasgenoten, maar Tai is zelf verder gegaan met het spel en heeft er wat moois van gemaakt!

In het spel moet je puzzels oplossen door de zwaartekracht van dingen te veranderen en zo bij het einde te komen. Dit kan door je eigen zwaartekracht te veranderen, waardoor je ondersteboven loopt, maar ook door de zwaartekracht van andere objecten te veranderen. Deze objecten reageren ook weer op elkaar waardoor er erg moeilijke levels kunnen ontstaan.

De controls zijn niet heel erg goed uitgelegd en zijn soms nogal verwarrend. Dat komt doordat je in veel games met de W,A en D toetsen kan lopen, maar hier niet. Ook is het moeilijk om gewend te raken aan het ondersteboven lopen, misschien zou het wel gaaf zijn om het hele level om te laten draaien als je de zwaartekracht verandert. De zwaartekracht van jezelf en andere dingen veranderen gaat nog wel erg stroef omdat er steeds frames zijn waarin je niks kunt doen.

De game ziet er onwijs mooi uit en het kleine beetje kleur dat er in zit past er heel mooi bij. Het maakt goed duidelijk met welke dingen je iets kunt doen en ook of ze actief zijn. Het is jammer dat het nog geen muziek en geluiden heeft en ik hoop dat je dat later zult toevoegen.
Er zijn op dit moment nog heel weinig levels, maar de levels die er al in zitten zijn goed ontworpen en worden ook langzaam aan steeds moeilijker. Alleen het laatste level lijkt opeens wel veel moeilijker te zijn dan de levels daarvoor. Ik heb dit level ook niet gehaald via de officiële route. Ik hoop dat er nog veel meer levels zullen komen om ons brein op te breken.

Hoewel er nog wat dingen ontbreken of verbeterd moeten worden, vind ik het al een goed spel. Ik hoop dat die dingen toegevoegd en verbeterd worden in toekomstige updates. Ik kijk al uit naar de volgende update! Daarom verdient dit spel ook: The Seal of quality!

~Yvanis

Pluspunten:
+ Leuk idee
+ Goede levels
+ Ziet er mooi uit
 Minpunten:
- Geen muziek en geluiden
- Besturing is niet fijn
- Laatste level te moeilijk

“ Geweldig spel Gemoedelijk Lekker origineel, controller support, het begin is er!” ~R1ckx over unForced

>> unForced  topic

Broken circles
Ronduit geweldig!

Eens kijken… Wat is nou een interessant spel om te previewen? Een spel gemaakt door Compor? Wie zegt daar nou nee tegen? Het spel is gemaakt voor gamemaker wedstrijd #45 en het ziet er erg cool uit. Mooie felle kleuren op de voorgrond, en een donkere kleur op de achtergrond. Wat staat eronder? “Het is een experiment. Dat is eigenlijk het enige wat ik erover te vertellen heb.” Oké nu heeft dit spel echt mijn aandacht, tijd om te spelen!

Het spel begint goed! Ik wordt zo in het spel gedropt zonder menu of aanwijzingen, maar gelukkig verteld het spel me op een komische wijs hoe ik moet spelen. Het valt me nogmaals op hoe mooi alles er uitziet. Het spel ziet er qua animaties zeer goed uit. Zodra je dood gaat of je doel hebt bereikt zie je een mooie overgang. Ook zie je een mooi static effect door het hele spel heen. Er zit geen achtergrond muziek in, maar je hoort wel een wind. Dit benadrukt de unieke sfeer van het spel. Zoals Compor zelf al had gezegd is dit een experiment. Dat merk je ook aan de unieke manier van presentatie.

Je begint in een paar “Tutorial levels”, als ik ze zo mag noemen. Hier leer je alles wat je weten moet. Je gebruik de pijltjes om te bewegen, maar je kan ook de W,A,S,D toetsen gebruiken. Druk je pijltje omhoog dan kan je een oneindige boost omhoog, totdat je de knop weer los laat. Dan kan je het pas weer gebruiken als je op de grond staat. Dit zorgt voor een unieke manier van platformen. Ook kan je krimpen als je omlaag drukt, en zodra je dat op zowel de S knop als pijltje omlaag doet dan zak je in de grond! Op deze manier kan je onder obstakels door rollen. Na de eerste paar levels kom je in een level select. Vanaf hier wordt het spel interessant.

Je kan kiezen uit een aantal levels. Zodra je er eentje begint zie je de tekst staan dat je met Backspace terug kan naar de level select, aangezien je makkelijk vast kan komen te zitten. Veel van deze levels lijken ook onmogelijk. Ik ga niet vertellen hoe, maar uiteindelijk kwam ik erachter hoe ik alles moest oplossen. Dit gedeelte van Broken circles vind ik zowel goed als slecht. Goed aangezien het je lekker ‘outside the box’ laat denken, slecht aangezien het erg moeilijk is om erachter te komen wat te doen. Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf dat ik er helemaal zelf achter ben gekomen… Met hulp van iemands reactie op het topic. Dit is naar mijn idee het grootste nadeel van het spel, maar ik snap wel waarom het er is. Ik wou ook nog gaan klagen over een paar glitches, maar blijkbaar had je er op gerekend omdat sommige levels niet op te lossen waren zonder. Ik zou er dus niet over moeten klagen, maar ik had het leuker gevonden als het spel niet op deze glitches zou rekenen.

Broken Circles is een erg uniek spel. Het doet iets compleet anders dan wat je verwacht. Ik hou van spellen die eisen dat je je denken omdraait. Zelfs al was dit spel nogal verwarrend, heb ik veel plezier ermee gehad! Daarom verdient dit spel ook: The Seal of quality!

~Jmaster2710

Pluspunten:
+ Ziet er goed uit
+ Unieke controls
+ leuke manier van uitleg
 Minpunten:
- Erg onduidelijk
- Glitches

“Heel leuk gemaakt. Het idee is erg origineel, ik vind het er ook erg origineel uitzien. Slim bedacht met die extra WASD besturing...” ~Yambam over Broken circles

>> Broken circles  topic

Interview
Het volgende gedeelte is in het Engels geschreven. Je kan de Nederlandse versie hier vinden: Link naar het word document.

Wow! It has been a while since there last was an interview. About a year it seems! Oh, you’re wondering why I’m writing in English all of the sudden? Well that’s because the people we’ve interviewed aren’t Dutch. But they are Game Creators! And not just any Game Creators, no. They are the creators of one of the most beloved games of 2014. I’m talking about the creators of Shovel Knight:

For those who don’t know. Shovel Knight is a platform game where you play as a shovel wielding knight. The game has been a great success. Critics all around the world give this game high ratings and it even won the title of “Best Independent Game” at The Game Awards 2014. The game was founded on kickstarter and it gained a lot of attention. You can find a link to the trailer here:
Original Trailer

Alright! Let’s start at the beginning. Everyone here has their own reason to start creating games. People really love games, or maybe they want to try a new hobby.

1.) How and why did you guys end up in the game industry?
We all are in the game industry because we want to make awesome games! We all got here in our own unique ways.

Talking about the beginning. Seeing that Yacht Club Games was founded in 2011, it isn’t really old. Many of you come from other companies like WayForward.

2.) Why did you guys decide to start Yacht Club Games?
We wanted to create original games in our own style, and we felt starting a new company was the only way to do so.

Your game, Shovel Knight, is beloved by many. (including me) But how did you come up with everything? Or in other words:

3.) What inspires you when creating games?
Everything! It's difficult to not let every aspect of your life seep into your creative process. But our main inspirations obviously come from other games. We draw ideas from designs that succeed or fail in other games, break down what's interesting and unique, and rework the design to be something new that matches the current game we're creating.

Once you’ve got the idea down you’ll probably start working on it. But where to start?

4.) What are the steps you take when developing a game?
We take very, very small steps towards our goal. For example, a boss character may first be thought of in their stage's theme only. Then a name is decided upon. From their, the visual characteristics. A visual design is crafted which is then played with in pixel format. Then it'll go back to visual design for tweaking. After that, back to pixel again for the final visual. Once that's all set in place, the boss fight design may begin, or it could have begun somewhere in the middle to inform the visual design. Attacks, defenses, patterns, stage layout, etc are all thought through for the boss fight before any code is implemented. It then goes back and forth between programming, visuals, and game design to make sure everything makes sense, will work, and will be fun. Finally the implementation of the code and animations begin. At this point, it'll probably be reworked a few times because something doesn't quite work out as expected, or the balance with a weapon isn't quite right. It's a lot of iteration and back and forth all led by very tiny steps forward.

I’m always really interested in the differences between what a game was supposed to be and how the game turned out to be. That’s why I am really curious to know:

5.) Did Shovel knight undergo big changes in development?
No! In fact, Shovel Knight is probably the only game I've ever worked on that didn't undergo any big changes. The largest changes in Shovel Knight were related to scope. When the Kickstarter funding really kicked in, we decided we could build a much larger game than we initially planned - one that included towns, extra stages, armor upgrades, achievements, music players, etc.

Developing a game takes a lot of time. But you guys probably don’t spend all that time being grumpy.

6.) What are your favorite parts of game development?
I really enjoy when an idea or an implementation clicks. When we've been contemplating a design decision for months and one day we discuss it over and finally hammer it out. It often feels like the solution was obvious all along, but the struggle to get there was long and painful!  

I think that almost everyone who reads this can agree that creating games is a lot of fun! But there are times when I just need to take a break because something is just bothering me. That brings me to question number 7:

7.) What is your least favorite part of game development?
The unknowns! Are we headed down the wrong path? Will we ever finish this game? Will the game be successful? Will people like the game? There are so many questions and so much that's hard to predict...it can get exhausting!

There are a lot of people out there who want to become game developers themselves, or at least do something in the Game industry.

8.) What’s important if you want to become a full-time game developer yourself?
You have to really love making games, not just playing them. Or you need to really love an aspect of game creation. You need to love writing music, creating animations, writing game designs, programming, or some creative process in games, and you need to love it enough to do it all day, every day until the point of exhaustion. You need to work extremely hard at your craft, and be able to take criticism, from your peers and the public, in stride. Creating games can be gruelingly difficult, just like any job!

9.) And would you like to give them some advice?
My advice would be to start making games. Start with simple games like Pac-Man, Tetris, Snake, etc and build from there. Try to evaluate every step of the process: why the visuals look the way they do, why the objects in the game move at certain speed, why you're allowed to press certain inputs at specific times...figure out what the developers may have been thinking when creating the game, and it'll help you do the same when creating your own original ideas in the future. Most of all, building a game will let you know if you actually enjoy making games. You may find out after building a few, that it isn't your cup of tea!

Alright, we’ve almost reached the end of our interview. And let’s end it with something that made Shovel Knight possible. I’m talking about Kickstarter of course!

10.) What was the reason that you guys used Kickstarter?
We wanted to build a community around our game and Kickstarter felt like the best mechanism to do so. Kickstarter also meant we weren't beholden to anyone but our fans for the development of Shovel Knight, and that's exactly what we wanted!

I want to thank Yacht Club Games for taking the time to answer all these questions.
Couch! Couch… HATSJUUUH!
Volgens mij heb ik zonet al het Engels uit mijn lichaam geniest.

Eindwoord

En zo zijn we weer bij het einde beland, van deze gamemaker krant. Dit nummer is gelukkig niet het eind, want ik zal zorgen dat er over 2 maanden weer een Seal verschijnt. Ik wil jullie bedanken voor het lezen, zonder dat enthousiasme zou er geen Seal wezen. Ik vind het hartstikke leuk om te schrijven, en daarom zal ik ermee bezig blijven.
Oké, nu stop ik maar met rijmen, het maakt het namelijk niet makkelijker. Ik wil graag nogmaals Ilja bedanken voor alle hulp. En ook wensen we jullie voor de 2de keer een Gelukkig 2015!

« Laatste verandering: 6 Januari 2015, 19:11:34 door jmaster2710 »

Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 6 Januari 2015, 19:25:20 »

Nice, weer een mooie, uitgebreide Seal of Quality! Vijf reviews en een leuke review interview, dat is een hoop leesvoer. Tong

Mooi werk jongens, en gefeliciteerd Yvanis!

« Laatste verandering: 10 Januari 2015, 17:59:35 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #2 Gepost op: 6 Januari 2015, 19:26:21 »

Wederom een mooie, uitgebreide Seal of Quality! Echt heel leuk en netjes gedaan! Ik hoop dat jullie er in het nieuwe jaar gewoon weer mee doorgaan Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid

« Antwoord #3 Gepost op: 6 Januari 2015, 20:41:37 »

Leuke Seal of Quality weer! Lekker lang ook, dus genoeg te lezen. Goed gedaan! Gemoedelijk

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #4 Gepost op: 6 Januari 2015, 22:32:37 »

Hé, supertof om zo veel content te zien, en blij sowieso dat de seal of quality niet is vergeten Gemoedelijk Het interview ziet er ook heel interessant uit (heb nog niet alles gelezen). En leuk dat mijn #45 erin staat Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

kaasje
Globale moderator

« Antwoord #5 Gepost op: 6 Januari 2015, 23:19:14 »

Mijn complimenten, heren. Heel tof, zo'n exclusief interview met een buitenlands bedrijf! En de recensies mogen er ook zeker zijn Blij

ECCE QUAM SIT...
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

RIP Game Maker Community :(

« Antwoord #6 Gepost op: 7 Januari 2015, 19:59:12 »

Sweet Gemoedelijk.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #7 Gepost op: 8 Januari 2015, 08:58:41 »

Heel tof om dat interview met Yacht Club Games te lezen! Ik heb het process van Shovel Knight al tijdje gevolgd en was er dan ook als de kippen bij toen het spel uit kwam. Het development team heeft dankzij het spel ook een speciaal plaatsje in m'n hart gekregen. Leuk om er nu dan een beetje een peak achter de schermen te kijken (had ik in alle eerlijkheid niet verwacht hier te vinden!).  Blij

Leuk dat ook unForced een Seal of Quality gekregen heeft. Ben er zeer trots op!  Gekanteld

Naar boven Gelogd

Georges
Gebruiker

Geblokkeerd!

Klik op de link (zie signature)

« Antwoord #8 Gepost op: 9 Januari 2015, 20:49:35 »

Zoveel inhoud! Heb jij dat allemaal alleen geschreven?

Speel EGA - een verslavende arcadegame! NIEUWE UPDATE: 18/07/2015!
Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker

If you kill yourself, I’ll kill you. ~Roronoa Zoro

« Antwoord #9 Gepost op: 9 Januari 2015, 21:47:36 »

Zoveel inhoud! Heb jij dat allemaal alleen geschreven?

Onder de reviews staat door wie ze zijn geschreven  Gemoedelijk

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D

« Antwoord #10 Gepost op: 28 Januari 2015, 15:53:20 »

Erg leuk weer om te lezen.
Het word wat kariger tegenwoordig met betrekking tot het aantal spellen wat er geproduceerd word, maar wat er geproduceerd word zit dan ook echt hoog qua kwaliteit Gemoedelijk

Top weer

Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!

« Antwoord #11 Gepost op: 20 Februari 2015, 14:25:32 »

Hallo iedereen,

Ik heb helaas wat minder leuk nieuws. De afgelopen en ook de komende paar maanden heb ik het erg druk met onder andere school en mijn eigen games. Vanwege deze drukte zal ik niet op tijd een nieuwe seal kunnen maken. De januari en februari seal zal dus niet komen. Ik weet nog niet hoe het in een paar maanden zal gaan, maar ik ben nog wel van plan het weer later voort te zetten.

Ik hoop dat jullie het begrijpen Gemoedelijk

Gr.Jmaster

Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: