game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Briquid Mini
Pagina's: 1 [2]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

dvdtv
Wedstrijdleider

Eigenaar van het bedrijf: Meester Dennis.

« Antwoord #15 Gepost op: 19 November 2014, 14:07:48 »

Na lange tijd weer verder aan het gaan met het plaatsen van games op de facebook pagina. Ik heb zojuist dit spel geplaatst:

https://www.facebook.com/NGMCGames

Groeten,
Dennis

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #16 Gepost op: 1 Januari 2015, 18:11:57 »

Ik ben inmiddels al op een level of 70, en wil een hele vervelende bug melden:

Als ik het spel start zonder internet, denkt Briquid om de een of ander reden dat ik de gratis versie heb. In de menu zie ik dat ik op level 70 ben, maar als ik (bijvoorbeeld) op een uitgespeelde level klik krijg ik een melding om Briquid te kopen (?). Als ik op de knop reactivate klik, gebeurt er niks. Maak ik Wi-Fi verbinding, dan krijg ik plotseling 10 pop-up meldingen met Dank voor uw aankoop.

Ik heb de iPad mini 2, en gebruik de gratis versie waarin ik de volledige versie heb gekocht met in app aankoop.

« Laatste verandering: 1 Januari 2015, 18:15:19 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #17 Gepost op: 4 Januari 2015, 12:35:40 »

Oh, da's wel een serieuze bug geloof ik. En ik dacht dat ik daar juist voorzorg op had genomen...

Heb je de app direct gekocht als full version uit de store, of als in-app purchase?

Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid

« Antwoord #18 Gepost op: 4 Januari 2015, 12:54:37 »

Heb je de app direct gekocht als full version uit de store, of als in-app purchase?
Dat zegt hij al:
Ik heb de iPad mini 2, en gebruik de gratis versie waarin ik de volledige versie heb gekocht met in app aankoop.

Heb je trouwens een ETA voor een Android/Win8/HTML5 versie?
Ik denk vooral dat het misschien helemaal geen slecht idee is dit spel op Kongregate te zetten. Het grote voordeel van Kongregate is namelijk dat de marketing voor je gedaan wordt. En vergeef me als ik dit fout heb, maar het aantal verkopen lijkt mij (gebaseerd op het aantal ratings) tegen te vallen. Kongregate heeft een relatief makkelijk te integreren API, waarmee je ook IAP's kunt regelen en dus level packs o.i.d. kunt verkopen. Daarnaast verdien je zo'n 1 (non-exclusive, met API) per duizend plays aan advertentieinkomsten, en kun je natuurlijk ook nog spelers naar de mobiele versie lokken. Ik denk dat je met een spel als dit wel 400.000 spelers in een jaar kunt krijgen, maar helaas komt er wel wat geluk bij kijken (zo moet je spel daarvoor wel badges krijgen). Uiteraard kun je me een PM sturen als je meer informatie wil over publiceren op Kongregate (ik ben geen expert, maar heb wel wat ervaring).

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Georges
Gebruiker

Geblokkeerd!

Klik op de link (zie signature)

« Antwoord #19 Gepost op: 25 Januari 2015, 17:23:57 »

Hoeveel keer is Briquid Mini gedownload?

Speel EGA - een verslavende arcadegame! NIEUWE UPDATE: 18/07/2015!
Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #20 Gepost op: 19 Februari 2015, 17:26:31 »

Oh, da's wel een serieuze bug geloof ik. En ik dacht dat ik daar juist voorzorg op had genomen..
Ik heb vorig week mijn iPad 'hersteld'/gereset, en sinds dien ben ik mijn savegame kwijt (stond op iCloud, maar krijg hem er niet meer uit), en mijn in-app aankoop op de volledige versie..

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #21 Gepost op: 19 Februari 2015, 19:09:13 »

Ook als je de restore-optie gebruikt in het koopscherm?

En wat gebeurt er als je de app opnieuw koopt?

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #22 Gepost op: 21 Februari 2015, 23:02:00 »

Ook als je de restore-optie gebruikt in het koopscherm?

En wat gebeurt er als je de app opnieuw koopt?

Voordat ik mijn iPad had hersteld kreeg ik, als ik Briquid start zonder een WiFi verbinding, de koopscherm bij het openen van level level 21 of hoger. Ik moest dan een WiFi verbinding maken en op de herstel knop drukken.

Nu, sinds mijn iPad is 'hersteld'/gereset, werkt de herstel knop op de koopscherm ook niet meer.

Ik wil best wel geloven dat als ik opnieuw betaal, hij weer werkt, maar heb dan niet veel zin meer om 60 levels opnieuw te spelen Tong

« Laatste verandering: 21 Februari 2015, 23:05:30 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #23 Gepost op: 22 Februari 2015, 09:04:22 »

De scores worden niet online bewaard inderdaad. De leaderboards wel, maar alle levelscores niet.

Naar boven Gelogd

winnetoe83
Gebruiker

« Antwoord #24 Gepost op: 25 Februari 2015, 00:22:00 »

Mooi spel. Ik kijk er naar uit om de android versie te spelen.
Men ziet wel dat er aan gewerkt is. Mooie en leuke graphics.

Ook het feit dat je kan laten zien dat je hiermee geld kan verdienen is een leuke motivering voor de andere forumleden. Het is je gegunt!

Het gebeurd vaker dat mensen me grof of arrogant vinden na het lezen van een text van mij.
Ik kan je voor 100% verzekeren dat dat absoluut niet de bedoeling is. Lees daarom altijd mijn berichten/texten alsof ik heel vrolijk klink!
Creaties: Treasure hunter Joe
WIP:SPACE RANGERS
Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #25 Gepost op: 3 Augustus 2017, 16:14:59 »

Hey Erik, ik hoop dat je dit bericht nog leest na zo'n lange tijd. Ik heb gezien dat dit spel voor Android nooit uit de develop fase is gekomen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamious.minibriquid

Op mijn nieuwste mobiel met android 6.0 kan ik 'm wel downloaden, maar crasht de app direct. Op een ouder mobiel met Android 4.4 kan ik hem juist weer niet in de play store te pakken krijgen.

Ik begrijp dat op dit moment er geen geld verdiend mee kan worden, maar zou jij de app (voor zover mogelijk) naar mij willen sturen op een bepaalde manier? Dan kan ik 'm toch nog eens spelen.... Het spel is gewoon zo leuk Blij

PS: Ik heb Windows 8.1, en blijkbaar is Briquid ook daarvoor gereleast. Maar helaas, ook deze is ondownloadbaar in de store via deze link: https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/briquid/9wzdncrdj4cr

EDIT:

Na wat gehannes (van een uurtje of 2) is het gelukt om via dezelfde link uit de Play store toch de app te downloaden op mijn mobiel met Android versie 4.4. Helaas is dat scherm wel erg klein (en dus ook niet zo handig) dus mocht je nog een APK versie hebben die werkt op Android 6.0 dan zou ik dat zeer waarderen Gemoedelijk

« Laatste verandering: 3 Augustus 2017, 18:17:08 door massimot »
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: