game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #45
Pagina's: [1] 2 3 ... 9
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Gepost op: 10 Oktober 2014, 10:37:26 »

GM004   Doel
Welkom bij de 45e GameMaker Wedstrijd! Het thema van deze wedstrijd is: Cirkels. Dit thema mag je zo vrij mogelijk gebruiken als je wilt, zolang het duidelijk is dat je spel rond het thema draait of het thema gewoon goed gebruikt.

Als je niet zeker bent of jouw spelidee toegestaan is, stuur mij dan een PM.

GM023   Overige regels
Je mag je spel niet begonnen zijn voor het begin van de competitie. Je mag eventueel wel bestaande resources gebruiken. Teamwork is toegestaan. Zend slechts 1 spel in, beter 1 goed spel dan 2 matige spellen! Games moeten gemaakt zijn in een versie van GameMaker.

Games moeten ingeleverd worden als uitvoerbaar bestand voor Microsoft Windows (al dan niet in een archief), andere platformen worden niet beoordeeld. HTML5 is niet toegestaan. Je mag je spel uiteraard wel voor meerdere platformen maken, maar we beoordelen alleen degene gemaakt om te draaien onder Windows.

GM042   Deadline & Inzenden
Je spel moet uiterlijk op zondag 9 november 2014 zondag 16 november 2014 worden ingeleverd. Dit moet gebeuren door mij een PM te sturen met (een link naar) je spel. Mocht je na het inzenden, maar voor de deadline, nog een update uitbrengen, vergeet dan niet om hier opnieuw een bericht voor te zenden. Je krijgt zo snel mogelijk na je inzending een bericht dat je spel goed ontvangen is.

GM075   Beoordeling
Een selecte groep juryleden zal je spel beoordelen. Elk jurylid zet afzonderlijk de inzendingen op volgorde van kwaliteit. Uit deze individuele volgordes wordt vervolgens de gezamenlijke rangorde bepaald, wat de einduitslag oplevert.

GM080   Prijzen
Eeuwige roem en glorie voor alle deelnemers.

• World of Goo (Steam-key) aangeboden door Bjarno
  • Batman: Arkham City - Game Of The Year Edition (Steam-key) aangeboden door Jolie [*]
  • Weird Worlds: Return to Infinite Space (Steam-key) aangeboden door SpaceJoJo [*]

Prijs aanbieden? Plaats zowel een bericht in het topic, en stuur mij een PM, zodat ik deze zo snel mogelijk hierboven kan toevoegen.

De winnaar mag als eerste kiezen uit de wedstrijdpot, daarna de deelnemers onder hem, tot de wedstrijdpot leeg is, of alle deelnemers hun keuze gemaakt hebben. Deelnemers mogen ook hun prijs(keuze) weigeren, waardoor de overige deelnemers een grotere keuze hebben. Update: In geval van gelijkstand is de persoon wie het eerste zijn laatste (dus gejureerde) versie heeft ingezonden de persoon die eerst kan kiezen. Prijsaanbieders mogen ook meedoen aan de wedstrijd, maar mogen niet hun prijs kiezen. Als de prijzen niet allemaal verdeeld worden, zijn deze niet automatisch aanwezig bij de volgende wedstrijd.

De wedstrijdleider (of de Nederlandse GameMaker Community), is niet verantwoordelijk voor het verdelen van de prijzen. Hij fungeert als het communicatiekanaal tussen deelnemers en prijsaanbieders. Nadat de uitslag van de wedstrijd geplaatst is, contacteert hij de nodige personen om de prijs te verdelen. De prijsaanbieders zelf zijn verantwoordelijk voor het verdelen.

GM044   Overig
  • Er is een tutorial geplaatst over de GameMaker wedstrijden. Bekijk hem hier!
  • Tip: Lees eerst goed dit bericht door voordat je iets vraagt. Vrijwel alle nuttige informatie staat in dit bericht.

GM028   Deelnemers (7)

• flori9 met CircloO
  • Erik Leppen met Spiroskribo
  • Steelkenny met Bobble
  • Compor met Broken circles
  • captainjp met Circle of Trust
  • massimot (& dvdtv) met Cirkels
  • Red Owl Games met Knoop

Download alle spellen

GM078  Uitslag

Nog niet beschikbaar

Veel succes!

« Laatste verandering: 6 Januari 2015, 22:06:25 door Bjarno »

Naar boven Gelogd

Wout12345
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Oktober 2014, 15:26:22 »

Haha, ik kijk weer eens op het NGMC voor het eerst in maanden, en dan is er dit! XD Het klinkt als een interessant thema, en er is nog wel even tijd, dus ik hoop dat ik binnenkort nog een idee krijg hiervoor. Gemoedelijk In ieder geval, veel succes aan alle (toekomstige) deelnemers!

Na een tweetal jaar besloot ik maar eens om dit te updaten en jullie NGMC'ers wat paginaruimte en lelijke afbeeldingen te besparen. Bedank me later maar! Tong

Scrolling shooter (WIP) - Hexapolis - The predictor's last stand (WIP)
Naar boven Gelogd

Janoot
Gebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: 10 Oktober 2014, 15:36:20 »

Hmmm, leuk

Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!

« Antwoord #3 Gepost op: 10 Oktober 2014, 16:51:19 »

Ik vind dit ronduit geweldig! Tong

Ik heb het komende week erg druk maar daarna zou ik wel wat kunnen maken Gemoedelijk
Nu nog ff goed nadenken wat ik met cirkels kan doen.

Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid

« Antwoord #4 Gepost op: 10 Oktober 2014, 17:30:44 »

Vorige keer blokken, nu cirkels. Gemoedelijk

Leuk thema, eens kijken of ik er ook iets leuks bij kan verzinnen.

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

RIP Game Maker Community :(

« Antwoord #5 Gepost op: 10 Oktober 2014, 22:01:57 »

Cool, simpel thema.

Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D

« Antwoord #6 Gepost op: 11 Oktober 2014, 22:45:13 »

Ik heb al een tijdje een simpel idee in mijn hoofd.
Misschien kan ik die nu toepassen  Blij

Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #7 Gepost op: 11 Oktober 2014, 22:51:48 »

Beetje simpel thema. Je kan praktisch elk willekeurig game pakken en wat sprites veranderen, en je hoort erbij.

Verder klinkt het wel leuk. Mijn laatste GMW inzending is inmiddels al een jaartje terug ofzo.

Als ik een dagje tijd en zin heb, zal ik iets leuks in elkaar zetten.

« Laatste verandering: 11 Oktober 2014, 23:54:22 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

Georges
Gebruiker

Geblokkeerd!

Klik op de link (zie signature)

« Antwoord #8 Gepost op: 11 Oktober 2014, 23:00:35 »

Wat een eenvoudig thema is dit!

Speel EGA - een verslavende arcadegame! NIEUWE UPDATE: 18/07/2015!
Naar boven Gelogd

JasperGameNOOB
Gebruiker

« Antwoord #9 Gepost op: 12 Oktober 2014, 08:47:29 »

als ik nu wat rond snuffel en wat ronduit geweldige ideeŽn opdoe. En dan hoop ik dat ik het snel genoeg afrond!

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

« Antwoord #10 Gepost op: 12 Oktober 2014, 10:49:55 »

Beetje simpel thema. Je kan praktisch elk willekeurig game pakken en wat sprites veranderen, en je hoort erbij.
Daarom misschien de noodzaak om iets origineler uit de hoek te komen dan gewoon een spel te nemen, en daar alles ronde sprites aan te geven Knipoog

Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker

If you kill yourself, Iíll kill you. ~Roronoa Zoro

« Antwoord #11 Gepost op: 12 Oktober 2014, 11:05:29 »

Misschien ga ik ook nog wel wat proberen voor deze wedstrijd als ik er zin in heb  Gemoedelijk

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

« Antwoord #12 Gepost op: 12 Oktober 2014, 22:15:27 »

Kleine wijziging aan de regels in verband met een prijsaanbieding van een lid dat zelf ook wenst mee te doen met de wedstrijd, en ervoor te zorgen dat het scenario van vorige wedstrijd (in verband met een gelijkstand op de eerste plaats) zich niet meer kan voordoen, althans, dat het nu fatsoenlijk geregeld is en niet met kop/munt, hoger/lager of een binair raadseltje.

Naar boven Gelogd

Jolie
Gebruiker

HC Bloemendaal FTW!

« Antwoord #13 Gepost op: 13 Oktober 2014, 08:25:32 »

Ik stel bij dezen een Batman Arkham City Game of the Year steam key beschikbaar Gemoedelijk Ik wil zelf ook een poging wagen, en mocht ik in aanmerking voor de prijs die ik zelf aanbied (Ik weet het, heeeeel onwaarschijnlijk maar toch Tong) dan spreekt het voor zich dat die dan naar degene onder mij gaat Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #14 Gepost op: 13 Oktober 2014, 08:56:32 »

Klinkt als een leuk thema. Nu nog iets origineels verzinnen...

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 9
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: