game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #44 - Uitslag bekend!
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7
« vorige volgende »
Print
Advertenties

ShroomProductions
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1374


« Antwoord #60 Gepost op: 10 Augustus 2014, 21:55:24 »

Aangezien alle inzendingen die ik tot nu toe gezien heb er nogal abstract uitzien heb ik besloten om toch iets te gaan spriten. Gameplay moet je er niet van verwachten, want het is niet echt een spel ofzo.

http://www.game-maker.nl/forums/topic,83330.0


Naar boven Gelogd

smoothcriminal
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1048

Call me Smoothy


« Antwoord #61 Gepost op: 11 Augustus 2014, 12:56:51 »

Ik krijg ineens een briljant idee,
Kijken of dit werkt ^_^

Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 976

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!


« Antwoord #62 Gepost op: 15 Augustus 2014, 19:08:44 »

Ik heb al een spel grotendeels af Gemoedelijk
Het is erg basis, maar dat is ook de bedoeling denk ik bij deze wedstrijd.
Gewoon nog het een en ander toevoegen en het is af Tong


Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 976

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!


« Antwoord #63 Gepost op: 22 Augustus 2014, 13:36:08 »

Hier is mijn game:
http://www.game-maker.nl/forums/topic,83363.0

Om eerlijk te zijn post ik het hier nog een keer omdat ik graag reacties wil Tong Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Verder was dit een erg leuke GMW,
Mischien is een leuk thema voor volgende keer : totaal 3 kleuren gebruiken.


Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Janoot
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3393


« Antwoord #64 Gepost op: 22 Augustus 2014, 21:37:39 »

Oh, hier is mijn voorlopige inzending trouwens


Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #65 Gepost op: 23 Augustus 2014, 22:18:09 »

Hier is mijn huidige versie. Ik ga niet heel veel meer veranderen, hopelijk nog extra levels of misschien geluid ofzo. Oud gifje voor degenen die het nog niet gezien hadden:


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

BlackBurn
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 90


WWW
« Antwoord #66 Gepost op: 25 Augustus 2014, 11:37:23 »

Is het verplicht dat je je inzending hier moet zetten?
Ah well
Hier.


Ik haat spriten... en namen verzinnen... en levels maken...
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #67 Gepost op: 25 Augustus 2014, 11:47:34 »

Nee, maar je moest je inzending wel opsturen (voor gisteren) naar Bjarno via PM. Zolang je dat hebt gedaan, is alles prima. Hier zetten is alleen voor de extra reclame. Engel


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4472

RIP Game Maker Community :(


« Antwoord #68 Gepost op: 25 Augustus 2014, 11:54:58 »

oh de deadline is voorbij lol

Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #69 Gepost op: 28 Augustus 2014, 20:37:37 »

Bjarno, zou je misschien de lijst met deelnemers kunnen toevoegen? Gemoedelijk Ik heb al wel wat van de andere inzendingen gespeeld, maar nog niet alles en het zou handig zijn en overzichtje te hebben van wie uiteindelijk allemaal hebben ingeleverd.


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 5083

Vragen over GM niet via PM.


WWW
« Antwoord #70 Gepost op: 28 Augustus 2014, 20:46:12 »

Ik heb een superdruke week gehad en ben blij dat ik nu een paar dagen rust heb, ik heb zeker in een van die dagen tijd om alles van de wedstrijd af te werken, en dan kan het jureren beginnen. Ik kan al wel verklappen dat er een vrij groot aantal inzendingen verzonden zijn! In ieder geval meer dan de vorige paar wedstrijden! Gemoedelijk

Stay tuned!


Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #71 Gepost op: 28 Augustus 2014, 20:52:03 »

Ok, doe vooral rustig aan. Gemoedelijk En leuk dat er veel inzendingen zijn.


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 976

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!


« Antwoord #72 Gepost op: 29 Augustus 2014, 13:32:35 »

Ok, doe vooral rustig aan. Gemoedelijk En leuk dat er veel inzendingen zijn.
Ik denk dat dit komt doordat het geen groot project hoeft te zijn en het niet zoveel tijd kost om te maken. Ook omdat het een leuke uitdaging is (zowel visueel als gameplay) om een spel van 16x10 te maken.

Ik hoop in iedergeval dat volgende wedstrijden ook zo leuk zullen worden.


Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #73 Gepost op: 29 Augustus 2014, 13:40:07 »

Ik denk dat dit komt doordat het geen groot project hoeft te zijn en het niet zoveel tijd kost om te maken. Ook omdat het een leuke uitdaging is (zowel visueel als gameplay) om een spel van 16x10 te maken.
Ik denk inderdaad ook dat het daaraan ligt. Juist omdat het moeilijk lijkt, ga je meer over het spel nadenken en er dan ook een maken. En ik vind graphics altijd moeilijk, en veel anderen geloof ik ook, en bij dit thema waren graphics niet nodig. En ook de gameplay zul je met zo'n resolutie vanzelf wat simpeler houden (een uitzondering daargelaten Rolt ogen).
Citaat
Ik hoop in iedergeval dat volgende wedstrijden ook zo leuk zullen worden.
Ik ook. Blij


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 5083

Vragen over GM niet via PM.


WWW
« Antwoord #74 Gepost op: 1 September 2014, 08:38:46 »


GM028   Deelnemers (9)

  • mart555 met Pixel Slider
  • Finn met Ioniet
  • ik_jolan met Lights Out
  • jmaster2710 met 100 invasions.
  • Perry26 met 16x10
  • Janoot met Pixelcraft
  • Ruud Verbeek met doolhof
  • flori9 met BLcGR
  • Blackburn met Printplaat

De games kunnen hier gedownload worden.


Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2021 Nederlandse Game Maker Community