game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  Wat zijn de grootste struikelblokken van deze Community?
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #60 Gepost op: 24 Juni 2014, 20:33:40 »

Waarom is het topic in godsnaam verwijderd?
Het antwoord op die vraag geef je zelf:
Citaat
Zal jij op een forum komen met allerlei spammers? Nee, dat dacht ik al.

Citaat
Het topic verwijderen lost het probleem op langere termijn natuurlijk niet op. Wie weet wanneer het volgende topic komt.
Soms moet je accepteren dat je niet ieder probleem op langere termijn kunt oplossen, en een kortetermijnoplossing die wel werkt beschouwen als next best thing.

Citaat
Waarom reageren jullie in godsnaam dan op mijn berichten? Waarom negeren jullie me niet lekker als jullie toch denken dat het hele systeem wel lekker draait?
Omdat we graag open zijn. De meeste leden vinden dat volgens mij prettig. Als jij liever hebt dat we je voortaan negeren, geef het dan even aan, dan weten we dat en kunnen we daar rekening mee houden.

Op het moment dat er op een forum dit soort spontane trollacties kunnen ontstaan, is er wat goeds mis.
OkÚ. Beschrijf eens een systeem waarbij dit soort spontane trollacties niet kunnen ontstaan (met de nadruk op "ontstaan")?

Al heb ik dan wel een paar vragen richting het beheer.
Voor de draad ermee, zou ik zeggen Gemoedelijk Vragen staat vrij. Vragen richting het beheer gaan wel in een PB liefst Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #61 Gepost op: 24 Juni 2014, 22:25:49 »

Voor de draad ermee, zou ik zeggen Gemoedelijk Vragen staat vrij. Vragen richting het beheer gaan wel in een PB liefst Gemoedelijk
Tenzij het vragen zijn waar meer mensen wel antwoord op willen Tong

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Laloeka
Gebruiker

« Antwoord #62 Gepost op: 25 Juni 2014, 00:53:57 »

Hoi stoere, discussiŰrende mensen!

Mijn mening: De kennis op dit forum is neemt elke dag nog toe, we helpen elke dag week wel een paar mensen met een vraagstuk en er worden nog steeds leuke spelletjes gepost: Het forum gaat niet achteruit.

Echter, de manier waarop sommige leden het nodig vinden elke keer opnieuw te zeuren over het beheer en/of de community neemt de laatste jaren wel toe (of begin ik er meer aandacht aan te geven?). Misschien omdat deze leden zich vervelen, zich niet kunnen gedragen of de overstap naar GMOT toch wat eng vinden? Geen idee, en dat maakt me eigenlijk ook niet uit.

Ik kom al sinds 2007 geregeld op dit forum, soms maandenlang zelfs dagelijks en ik kom nog steeds regelmatig interessante vraagstukken, tutorials en creaties tegen. Vroeger had is misschien wat weinig kennis en tegenwoordig misschien wat minder zin/tijd om er echt voor te gaan zitten een vraag te beantwoorden, maar de vragen (en vaak ook antwoorden) blijven komen. Is dat niet een teken dat dit forum toch nog vol leven en plezier zit?

Dus als we dit forum "beter" willen maken, moeten we ons maar eens gaan richten op de positieve en leuke kanten van dit forum en niet zozeer op hoe een moderator een topic verwijderd, of hoe je je soms irriteert aan een bepaald lid.

Gemoedelijk

Edit: Disclaimer, ik wil niet zeggen dat GMOT een plek is voor mensen die zich niet gedragen, het is wÚl een plaats om andere dingen te bespreken dan GameMaker.

« Laatste verandering: 25 Juni 2014, 00:55:31 door Laloeka »

-------
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: