aah het after-topic
---------------------
Lucas,
Niets persoonlijks.
Jou reputatie op dit forum is niet al te best. Van wat ik meegekregen heb ging het in het begin een beetje mis met gespam over zieke familieleden, dit is helemaal niet erg als je dit 1 keer vertelt maar voor mij(en misschien ook andere) probeerde je het te veel naar voren te drukken.
Daarna kwamen spellen die wat minder waren, zoals je zelf ook al de troll's aangaf die je voor de lol maakte. Ze zijn 1 keertje grappig maar daarna worden ze vervelend, dit heeft niet echt positief bijgedragen voor de community.
Dan dat forumpje van gisteravond, tsja. Sommige van ons(ik althans) kunnen ons vast wel herinneren dat er in het verleden een persoon was waarvan de reputatie ook niet al te best was: heel vaak zen spellen promoten waar voor de speler weinig verandering in zat. Daarna begon hij te klagen over dat hij te weinig respect kreeg van de leden. Dat topic was erger dan wat je gisteren mee gemaakt hebt.
Je weet misschien al een beetje dat je reputatie niet te best is, daarom ook de namechange?
Z'n discussie als dit wordt toch niks met elkaar de schuld geven over spammen en haatberichten. Dat is gebeurt en we kunnen daar nu niets meer aan doen. Ook is het opvallend dat je denkt dat mods 24/7 online zijn om rotzooi op te ruimen, dit is zoals je merkte niet het geval(wat niet erg is want het zijn VRIJWILLIGER die VRIJWILLIG hun taak uitvoeren.)
Wat ik je nu echt aanraad is om mensen te helpen in het board beginners, en dan niet met 'Je moet code gebruiken' maar om de topicstarter een stukje code de geven of uit te legen wat de code moet doen. Probeer zo veel mogelijk goede antwoorden te geven. Hierdoor kan je je reputatie opkrikken, nu weer boos worden en roepen van 'Maar...maarr... jullie doen haatzaaien en boos doen over mij en mijn spellen haten' help niet echt.
Niets vergeten...volgens mij niet...
Dat was het dan weer voor deze morgen
Nu naar school
GR
Julian
----
@TR
Strafkamp XD Volgens mij is er gewoon een x knopje en dan ben je vrij

Het heet GameMaker forum voor Game Maker.
en beheer vevangen... Is Eric dan niet lief?
Gaan we nu weer een HERVORMING doen? Kan je herinneren wat dat heeft veroorzaakt?