game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  OneMaze [Android&ios&HTML!]
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

willca
Gebruiker

01101000 01100001 01101100 01101100 01101111

« Gepost op: 10 Maart 2014, 21:37:00 »

OneMaze

Mijn spel OneMaze, gemaakt met GameMaker Studio, is een puzzelspel. (duh! Miauw)
Met veel levels en uitdagingen.

.

Het is mijn eerste spel dat ik heb gepubliceerd, en ik hoop dat jullie het mooi vinden. het is niet een al te ingewikkeld spel, en ik geloof niet dat er iets is dat iemand zou willen weten, wat en hoe ik het gemaakt heb. Maar als iemand geïnteresseerd is, kan diegene het mij best vragen.

Moderatie: e-mail verwijderd i.v.m. crawlers - gebruik het PB-systeem of kijk in het profiel]

« Laatste verandering: 12 April 2014, 11:02:09 door willca »

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

In het land der blinden is éénoog koning.

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Maart 2014, 21:44:03 »

Het ziet er goed uit! Heb helaas geen android phone.  Verdrietig

Als tip wordt vaak gegeven niet je e-mail op het forum te zetten omdat bots het er vrij snel vanaf halen. Je kunt via pm's of via je opgegeven mail op je account naar (privé) reacties vragen. Ik zal nu je bericht reporten aan mod zodat ze dat kunnen regelen.

Van mij mag je em best naar windows verplaatsen hoor! Tong
Kan nu niet zoveel erover zeggen, namelijk. (Ik had waarschijnlijk geen reactie geplaatst als het niet om het e-mailadres ging ... :/)

Neem een kijkje op mijn website: Red Owl Games

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #2 Gepost op: 10 Maart 2014, 23:03:18 »

De grafische stijl vind ik wel goed gemaakt, 't ziet er best leuk uit met de bewegende achergrond, de gekleurde blokjes etc. Wat ook goed is is dat de belangrijke elementen goed opvallen. Het spoor van het balletje vind ik ook wel mooi erbij passen.
De tekst in het eindschermpje na elk level is erg lelijk en blokkig. Daar zou ik nog even naar kijken.

Wat minder vind ik dat er geen geluid is. Zou het wel afmaken, licht muziekje eronder en wat geluidseffecten. Verder vind ik het trillen héél irritant, is helemaal niet nodig. Ik zag pas later het settingsknopje waarmee het uit kon. Gelukkig Gemoedelijk
Over settings gesproken, ik vond hoogcontrastmodus het niet duidelijker maken, eerder minder duidelijk. Komt door dat zwarte rooster op de achtergrond van grote delen van het level. Voor zover ik heb gezien doet dat zwarte rooster eigenlijk niets, dus dat hoeft niet per se op te vallen.

Het leveldesign vind ik trouwens ook wel goed. In het begin is het nog wat flauw het standaard doolhofspelletje dat we al zo vaak hebben gezien, maar gelukkig breng je later wat nieuwe elementen in. Ook al zijn die ook niet echt iets bijzonders, ik heb de combinatie nog niet eerder gezien denk ik.

De manier van bedienen is trouwens ook wel goed gevonden, lekker simpel.

En tot slot, ook niet onbelanrijk, via de play store zoeken op "onemaze" kom je als eerste resultaat Gemoedelijk

Dus, geinig spelleke, en mooi dat je door het proces van release bent gegaan. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #3 Gepost op: 11 Maart 2014, 08:35:39 »

Is een windows phone versie ook mogelijk? Mocht jij het niet kunnen moet je even pmen

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

willca
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Maart 2014, 17:52:25 »

Dank je voor je reacties!
Over die fonts gesproken, op mijn telefoon zien ze er prima uit, maar ik heb het ook bij andere gezien. misschien komt het doordaat ik het in de draw_gui event heb zitten, i.v.m de resolutie etc. maar ga niet te technisch worden, want daar is dit forum volgens mij niet voor bedoeld.

fijn dat jullie suggesties plaatsen, ik denk dat ik in de toekomstige updates er een paar dingen bij ga doen:
 - nieuw levelpack: neon theme
 - soundeffects
 - soundtrack
 - verbeterde high-contrast modus
 - ios compatibiliteit

Als iemand meer suggesties heeft hoor ik het graag!

Ps. het distributeren van mijn spel was best wel een gedoe, dus als je daar misschien tips mee wilt, kan je dat best vragen via personal messaging. Of je zoekt het natuurlijk gewoon op op google!

Naar boven Gelogd

Perry26
Gebruiker

Vragen over GM bij mij WEL via pm :p

« Antwoord #5 Gepost op: 15 Maart 2014, 20:45:54 »

Eeh klopt dat laatste level wel? Want ik kan het niet verliezen...

Naar boven Gelogd

willca
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 17 Maart 2014, 15:45:15 »

Eeh klopt dat laatste level wel? Want ik kan het niet verliezen...

Ja, dat laatste level klopt   Miauw

Naar boven Gelogd

Perry26
Gebruiker

Vragen over GM bij mij WEL via pm :p

« Antwoord #7 Gepost op: 17 Maart 2014, 15:49:18 »

Ja, dat laatste level klopt   Miauw
beetje flauw

Naar boven Gelogd

willca
Gebruiker

« Antwoord #8 Gepost op: 17 Maart 2014, 15:57:02 »

beetje flauw

Je wilde zeker het moeilijkste level proberen? (:
Als dat het geval was probeer eens level 4 van pack 2!

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: