game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  BRIGHT [Flappy Jam]
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Amazingcookie
Gebruiker

I am only a man

« Gepost op: 27 Februari 2014, 18:15:24 »

BRIGHT Gemaakt met  GameMaker 8.1 en veel liefde voor arcade-games

Waarschuwing: Deze game maakt zwaar gebruik van kleureffecten. Als je epilepsie hebt raad ik je af deze game te spelen.

BRIGHT is een simpel arcadespelletje wat ik heb gemaakt voor de Flappy Jam. In plaats van een kloon van Flappy Bird te maken (zoals een hoop anderen in de Jam), heb ik een originele game gemaakt, vooral ge´nspireerd door Pac-Man en TRON. Het doel is simpel: jij bent het vierkantje op het raster, en je moet de steeds inkomende obstakels proberen te ontwijken. Als je over een vakje heenloopt, verkleurt het. Je scoort punten als je over verkleurde vakjes loopt. Over des te meer vakjes je van dezelfde kleur achter elkaar passeert (exclusief zwart), des te meer punten je per vakje krijgt. De game gaat steeds sneller, dus doe je best zo lang mogelijk vol te houden.

De game ondersteunt online highscores via GameJolt. Je kunt via je GameJolt-account inloggen, of gastenhighscores verzenden. Als je inlogt via GameJolt kun je ook een paar prestaties verdienen, inclusief de community achievements die ook in Undimensional zaten. Als kers op de taart is ook vrijwel de gehele Source Code te downloaden.

Downloaden op GameJolt
Meer info op GameJolt - Meer info op itch.io
Rate de game voor de Flappy Jam (enkel met een itch.io account) - Info over Source Code

Veel plezier!

« Laatste verandering: 27 Februari 2014, 18:54:56 door Amazingcookie »

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Februari 2014, 19:19:00 »

Leuk spel Gemoedelijk.
Het verveeld alleen erg snel...

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: