game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  SlimieOnline 2 [Project link in reactie!]
Pagina's: [1] 2 3 ... 6
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Gepost op: 20 Januari 2014, 21:42:52 »

Welkom bij de epische belevenis van...  

Euforisch

Intro:
Welkom bij onze goed nieuwe project: SlimieOnline 2!. In dit project werken we aan een multiplayer platform, action, arcade, uitdagende, slimietastische en geweldig vermakelijke gamepje die door een heel klein team in elkaar is gezet.

Screens:

Info
Gemaakt met:  Game Maker Studio & GameMakerServer+
Project leider: Shaddovv
Start van project: 9 juli 2013
Website: http://slimieonline2.blogspot.nl/p/download.html
Patch notes: http://slimieonline2.blogspot.nl/
Credit: hierbij de dank aan alle Alpha testers en Size43 voor zijn extensie!
Aantal logins (28-2-2014): ,104
Aantal leden (28-2-2014): 482

Download:

Volg de instructies goed bij de download page. Anders krijg je vervelende situaties in-game die niet te verhelpen zijn, zoals: als je wilt saven en dergelijke.

Keys:
Jump - Up arrow
Walk - Left & Right arrow
Space - Mana regeneration (je moet ervoor stilstaan)
Z - 1e attack
X - 2e attack (gebruikt energie)
C - 3e attack (gebruikt energie)
I - Invetory
M - Minimap
F4 - Fullscreen
F11 - Enable/Disable UI
ENTER - chat

Overige informatie:
SlimieOnline 2 denkt ook aan alle spelers die het spelen! Op onze forum kan je posten wat je zou willen zien in SlimieOnline 2 en wij kijken wat we kunnen doen. Je stem telt!

(Let erop dat dit nog de alpha versie is en er minimaal elke week aan word gewerkt!)

gameplay video: (outdated:)http://www.youtube.com/watch?v=lIccQTtkFOI
speedrun: Ancient tree by dyno900 http://www.youtube.com/watch?v=gIT_EApWMsM
Forest OST: http://youtu.be/Llz3IrrKkmA
Youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/TheShaddovv
Steam Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=159124551
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Slimieonline-2/401791453275372
Twitter: https://twitter.com/theShaddovv
Twitch: http://www.twitch.tv/theShaddovv

Code:
[center][img]http://gamemakerserver.com/dynamic/online.php?game=839&text=XX%20Slimies%20are%20online!&fsize=12[/img][/center]
[URL=http://www.game-maker.nl/forums/topic,81862.0]
[img width=500 height=128]http://memberfiles.freewebs.com/93/19/108591993/photos/undefined/spr_banner.png[/img]
[/URL]

« Laatste verandering: 15 Juni 2016, 21:12:19 door Shaddovv »

Naar boven Gelogd

Finn
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Januari 2014, 10:35:56 »

SlimeOnline 2, was er ooit een deel 1 dan Tong ?

Level 16!
Het duurde even maar ik heb de eindbaas verslagen, in het begin miste ik een een tutorial. Deze was er wel enigzins, maar het duurde heel lang voor ik door had dat 'arrow key down' de actie knop was en dat ik mijn inventory kon openen met 'i'.

Verder werkt het allemaal goed, zit nog niet veel content in, maar wat erin zat was vermakelijk.
Ik kijk uit naar volgende versies Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Januari 2014, 10:37:22 »

SlimeOnline 2, was er ooit een deel 1 dan Tong ?

Level 16!
Het duurde even maar ik heb de eindbaas verslagen, in het begin miste ik een een tutorial. Deze was er wel enigzins, maar het duurde heel lang voor ik door had dat 'arrow key down' de actie knop was en dat ik mijn inventory kon openen met 'i'.

Verder werkt het allemaal goed, zit nog niet veel content in, maar wat erin zat was vermakelijk.
Ik kijk uit naar volgende versies Gemoedelijk

Dankjewel! de tutorial is ook zeer zeker onduidelijk. Ook hier word aan gewerkt elke dag  Miauw

Naar boven Gelogd

Janoot
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 21 Januari 2014, 13:50:19 »

Ziet er leuk uit, maar helaas kon ik niks doen omdat het niet lukte om een wapen te kopen Tong

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 21 Januari 2014, 13:57:23 »

Amazing Blij!
Nee echt; werk hier aan door Gemoedelijk.

Ps:
Welkom bij de epic belevenis van...  
In die zin is het "epische".

« Laatste verandering: 21 Januari 2014, 14:04:27 door Ceymoonie »
Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #5 Gepost op: 21 Januari 2014, 14:00:26 »

SlimieOnline 2 Nieuwe patch!

(sorry het is in het engels:)
+ Ancient Tree BOSS damage nerfed, hp buffed.
+ Official Website button.
+ You now see your current version in the menu.
+ New area: > Cave 1 <(Portal is in Forest 1).
+ New Mob: > Boulder level 9 <.
+ Added healing planks in some maps.
+ Balanced some shop items.
+ Tutorial is now more clearer.
+ Added 2 more items: Hydra Greatsword, Metal Spear
+ New OST: Cave_1
Bug fixes:
# Fixed the logout error
# Fixing the Logout error helped with the chat error
# Fixed the save fail more effectifly
# Tutorial now lets you know the Invetory button
Bugs:
- Some enemies will suddenly stop attacking.
- Multiplayer can lag sometimes, just close the game and wait a minute or 5. Then its all normal.
- You cannot see other players with a different game version. (can be wrong)
- Your color of your Slimie is not saved.
- Somtimes you cannot login. Just wait 5 min and then try again.
- Boulder has some minor errors

Zie het uitgebreid met screenshots en links op: http://slimieonline2.webs.com/patch-notes

Ziet er leuk uit, maar helaas kon ik niks doen omdat het niet lukte om een wapen te kopen Tong

Hahaha het spijt me het is best onduidelijk om alles te kopen ensow, het is gefixt in de volgende patch, maar voor nu (klik pijltje naar onder als je genoeg geld hebt :Ţ)

Amazing Blij!
Nee echt; werkt hier aan door Gemoedelijk.

Ps:In die zin is het "epische".

Hahahah dankjewel! betekent veel voor ons! (zal de epische goed schrijven nu XD)

« Laatste verandering: 21 Januari 2014, 14:04:54 door Shaddovv »

Naar boven Gelogd

ndke
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 21 Januari 2014, 16:01:55 »

Ik heb me met dit spel vermaakt.
Hiermee moet je zeker doorgaan, het is tof om te spelen.
Wie heeft de muziek gemaakt, of maakte je die zelf, de muziek is namelijk ook mooi.

Kortom is dit spel dus zeer vermakelijk en tof om te spelen, ga hiermee door!

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #7 Gepost op: 21 Januari 2014, 16:32:32 »

Ik heb me met dit spel vermaakt.
Hiermee moet je zeker doorgaan, het is tof om te spelen.
Wie heeft de muziek gemaakt, of maakte je die zelf, de muziek is namelijk ook mooi.

Kortom is dit spel dus zeer vermakelijk en tof om te spelen, ga hiermee door!

Dankjewel ndke, het is super fijn om zulke reacties te horen. En ja ik heb de muziek zelf gemaakt met MAGIX music maker. Ookal doet het programma bijna alles voor je Tong, ik heb er alsnog wat custom dingetjes in gezet. ^_^

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #8 Gepost op: 21 Januari 2014, 20:00:02 »

Ik heb hetzelfde. Ik heb nu 0 coins, hoe kan ik dan een weapon kopen/krijgen?
Dus alvast een tip, maak een soort shop waar je gratis een basic weapon krijgt.

Naar boven Gelogd

Finn
Gebruiker

« Antwoord #9 Gepost op: 21 Januari 2014, 20:05:16 »

Ik was nog van plan een wat uitgebreidere reactie te schrijven, dus bij deze:

Het gevechts-systeem is oké, het is leuk dat je vijanden kan aanvallen met verschillende aanval mogelijkheden. Echter vond ik het onduidelijk wanneer de vijand jou aanviel (geen animatie) en wanneer je binnen een vijand zijn bereik was. Zo werd ik bijvoorbeeld meerdere malen door de "boom eindbaas" aangevallen terwijl ik toch dacht buiten zijn bereik te zijn.
Ook de gele meter; ik noem het maar energie, kan met geen mogelijkheid worden aangevuld tenzij je weer helemaal terug naar het begin level gaat, het zou toch mooi zijn als deze zich langzaam zou hervullen o.i.d. Nog een puntje wat ik apart vond is dat de damage alleen maar samenhangt met het wapen dat je hebt, en niet met hoe hoog level je bent. Dit vond ik vrij jammer aangezien je daardoor een limiet hebt op hoe 'episch krachtig' jouw aanvallen kunnen zijn.

Ik heb ook het Cave level gespeeld, maar volgens mij is het nog niet af? Ik val namelijk steeds door de platformen aan de zijkant. Je kan ze denk ik beter weglaten dan de arme spelers nu steeds naar hun dood te laten springen.

Het koopsysteem heb ik ook zo mijn twijfels bij, zou het niet handiger zijn om een verkoper meerdere dingen te laten verkopen? Nu moet je voor elk zwaard een nieuwe shop maken wat mij vrij omslachtig lijkt.

Dat is dan mijn lijst van kritieke opmerking over het spel, doe ermee wat je wilt Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #10 Gepost op: 21 Januari 2014, 20:19:00 »

Ik heb hetzelfde. Ik heb nu 0 coins, hoe kan ik dan een weapon kopen/krijgen?
Dus alvast een tip, maak een soort shop waar je gratis een basic weapon krijgt.

Die shop staat al in de tutorial XD

Plaatje:

Ik was nog van plan een wat uitgebreidere reactie te schrijven, dus bij deze:

Het gevechts-systeem is oké, het is leuk dat je vijanden kan aanvallen met verschillende aanval mogelijkheden. Echter vond ik het onduidelijk wanneer de vijand jou aanviel (geen animatie) en wanneer je binnen een vijand zijn bereik was. Zo werd ik bijvoorbeeld meerdere malen door de "boom eindbaas" aangevallen terwijl ik toch dacht buiten zijn bereik te zijn.
Ook de gele meter; ik noem het maar energie, kan met geen mogelijkheid worden aangevuld tenzij je weer helemaal terug naar het begin level gaat, het zou toch mooi zijn als deze zich langzaam zou hervullen o.i.d. Nog een puntje wat ik apart vond is dat de damage alleen maar samenhangt met het wapen dat je hebt, en niet met hoe hoog level je bent. Dit vond ik vrij jammer aangezien je daardoor een limiet hebt op hoe 'episch krachtig' jouw aanvallen kunnen zijn.

Ik heb ook het Cave level gespeeld, maar volgens mij is het nog niet af? Ik val namelijk steeds door de platformen aan de zijkant. Je kan ze denk ik beter weglaten dan de arme spelers nu steeds naar hun dood te laten springen.

Het koopsysteem heb ik ook zo mijn twijfels bij, zou het niet handiger zijn om een verkoper meerdere dingen te laten verkopen? Nu moet je voor elk zwaard een nieuwe shop maken wat mij vrij omslachtig lijkt.

Dat is dan mijn lijst van kritieke opmerking over het spel, doe ermee wat je wilt Gemoedelijk

Met een paar van deze dingen heb je zeker gelijk. Sommige dingen hebben ook een aanpassing nodig. Alhoewel je sommige dingen over het hoofd hebt gezien.

Met spatiebalk kan je energie regeneraten. Dat staat tussen de KEYS op dit forum. Het meer damage doen kwa welk wapen je hebt wil ik er ook graag in laten. Nu dan. Om alles meer te balancen.

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #11 Gepost op: 21 Januari 2014, 20:48:16 »

Die shop staat al in de tutorial XD

Plaatje:

Oke, maar hoe kom ik daar als ik al eens ingelogd ben Vragend

En nog iets, het gehanteerde engels van jou/jullie is niet altijd even zorgvuldig gekozen of nagelezen. Zo zie ik bijv. op dit screenshot invetory staan terwijl het inventory is.

Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #12 Gepost op: 21 Januari 2014, 20:56:55 »

Oke, maar hoe kom ik daar als ik al eens ingelogd ben Vragend

En nog iets, het gehanteerde engels van jou/jullie is niet altijd even zorgvuldig gekozen of nagelezen. Zo zie ik bijv. op dit screenshot invetory staan terwijl het inventory is.

Het spijt ons, nog alpha >_<
ik zal je save wel ff verwijderen
Mag ik je account naam in SlimieOnline 2?

« Laatste verandering: 21 Januari 2014, 21:02:22 door Shaddovv »

Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid

« Antwoord #13 Gepost op: 21 Januari 2014, 21:10:43 »

Het ziet er leuk uit, maar het spel kon me toch niet echt interesseren. Spel ziet er niet extreem goed uit, maar ook niet slecht ofzo, gewoon oke. Het is een beetje standaard gameplay maar het ziet er best leuk uit, maar nogmaals nodigde het me niet echt uit om verder te spelen.

Maar misschien ben ik nu gewoon een beetje te moe om nog geďnteresseerd te zijn in dingen hoor. Knipoog

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Shaddovv
Gebruiker

Leider SaboTage

« Antwoord #14 Gepost op: 21 Januari 2014, 21:12:13 »

Het ziet er leuk uit, maar het spel kon me toch niet echt interesseren. Spel ziet er niet extreem goed uit, maar ook niet slecht ofzo, gewoon oke. Het is een beetje standaard gameplay maar het ziet er best leuk uit, maar nogmaals nodigde het me niet echt uit om verder te spelen.

Maar misschien ben ik nu gewoon een beetje te moe om nog geďnteresseerd te zijn in dingen hoor. Knipoog

Is helemaal goed hoor, Dankjewel voor het testen iedergeval

PS: Was wel leuk dat ik je zag online eventjes Miauw

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 6
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: