game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Multiply Or Die - gratis op google play + windows versie
Pagina's: 1 [2] 3
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Jumping Mammoth Games
Gebruiker

Top-Down in Spanje!

« Antwoord #15 Gepost op: 17 Januari 2014, 20:26:51 »

Maar als het spel een beetje populair wordt, dan zal ik het spel zeker ook uitbrengen voor iOS!
Lijkt me leuk! Lijkt me wel leuk om ff tussendoor in de pauze te spelen! Tong
Goed idee! Ik zal even kijken of er een beetje goede online highscore systeem is, dan kan ik het gelijk updaten. Blij En mijn skillz laten zien Cool
Is heel simpel met die extensie die ik net gaf. PM maar als je hulp nodig heb Gemoedelijk

C#-coder gezocht voor game in Unity! Interesse? PM!
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #16 Gepost op: 17 Januari 2014, 20:38:26 »

Dat weet ik nog niet, daarvoor moet ik nog $99 neerleggen om een officile iOS developer te worden.

Da's zowat ongeveer mijn plan. Als ik Android Module heb gekocht koop ik android developer, als ik dan $299 heb verdiend (ookal duurt dat jaren (als het ooit gebeurd)) koop ik gewoon iOS erbij. Tong

Tijdens de middagpauze spelen wij redelijk vaak spelletjes op onze GSM, ik zal het wel eens mondeling promoten, ik denk dat mijn vrienden dit best wel geinig gaan vinden en ook downloaden ^_^

Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid

« Antwoord #17 Gepost op: 17 Januari 2014, 20:42:03 »

Leuk idee en heel leuk uitgewerkt. Mogen eventueel nog wel wat extra dingen bij, maar het is nu al best leuk en grappig om te spelen en het ziet er prima uit. Misschien wel het menu veranderen, vooral het lettertype van de uitleg vind ik nu niet zo mooi staan.

Dat weet ik nog niet, daarvoor moet ik nog $99 neerleggen om een officile iOS developer te worden.
Per jaar h. Emotieloos

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #18 Gepost op: 17 Januari 2014, 21:15:57 »

Komt er een windows phone versie dan? Dat is veel goedkoper dan iOS Tong (daarnaast ken ik meer mensen met een windows phone dan met een iOS device in mijn omgeving, als ik het ga spelen zullen er vast wel een paar anderen zijn die het gaan spelen)

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #19 Gepost op: 17 Januari 2014, 23:32:55 »

Leuk idee en heel leuk uitgewerkt. Mogen eventueel nog wel wat extra dingen bij, maar het is nu al best leuk en grappig om te spelen en het ziet er prima uit. Misschien wel het menu veranderen, vooral het lettertype van de uitleg vind ik nu niet zo mooi staan.

Thx. Voor extra features hadden we in die vijf dagen geen tijd meer voor. Na de competitie had ik nog enkele dagen het spel getweakt voor release. Ik heb wel wat ideen voor uitbreiding, maar geen/nauwlijks spriters meer tot beschikking.

Kan je het niet-zo-mooie-menu beetje uitleggen? Kan dat text een resolutie / schaling bug zijn?
Edit: de text wordt inderdaad beetje wazig zodra het spel geschaald wordt, bedoel je dat?

Per jaar h. Emotieloos
Ja, maar daarna blijft het spel toch op de store?
Edit: Je hebt gelijk, na dat jaar gaat de app ook van de store af...
Komt er een windows phone versie dan? Dat is veel goedkoper dan iOS Tong (daarnaast ken ik meer mensen met een windows phone dan met een iOS device in mijn omgeving, als ik het ga spelen zullen er vast wel een paar anderen zijn die het gaan spelen)
Nice, WP8 is inderdaad best goedkoop (14). Ik ga er naar kijken, maar testen wordt wel wat lastiger zonder WP8. Zal daar iemand voor nodig hebben om te testen.

Ohja, ik zou het zeer op prijs stellen als iedereen mijn game vijf sterren geeft; en aan je vrienden laat zien hoe goed je konijnen kan fokken. Grijns

« Laatste verandering: 19 Januari 2014, 12:10:00 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

Perry26
Gebruiker

Vragen over GM bij mij WEL via pm :p

« Antwoord #20 Gepost op: 18 Januari 2014, 09:23:25 »

5 sterren gerated

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #21 Gepost op: 18 Januari 2014, 09:31:31 »

5 sterren gerated

Naar boven Gelogd

Bryan gamer
Gebruiker

Google doet wonderen

« Antwoord #22 Gepost op: 18 Januari 2014, 10:53:09 »

Citaat
Nice, WP8 is inderdaad best goedkoop (14). Ik ga er naar kijken, maar testen wordt wel wat lastiger zonder WP8. Zal daar iemand voor nodig hebben om te testen.

Probeer WP7, das goedkoper Engel

Naar boven Gelogd

meesg
Gebruiker

Hoi.

« Antwoord #23 Gepost op: 24 Januari 2014, 13:39:36 »

Haha, geweldig spel dit. Ik speel het nu met vier vrienden in de klas en iedereen wil elkaars highscore verbeteren, de beste in mijn klas heeft nu een highscore van 990. Het zou idd leuk zijn als er wat meer variatie in zou zitten, iemand uit mijn klas wilt graag een multiplayer zien.

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #24 Gepost op: 24 Januari 2014, 20:13:06 »

Ik kan het testen, zelf bouwen kan ik ook als het nodig is. Als je de source wilt geven kan ik gewoon exporteren tot het werkt. Natuurlijk blijven alle rechten ervan bij jou (en de rest van de mensen waarmee je het gemaakt hebt Gemoedelijk)

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #25 Gepost op: 29 Januari 2014, 09:08:07 »

Bedankt allemaal voor jullie reacties en goede feedback.

Als ik alles mag samenvatten:

- iOS export (kost wat geld)
- WP8 export (daar kan StefanJanssen aan meehelpen, dank alvast)
- een website/ op facebook (geen ervaring)
- online highscore (moet komen)
- mooiere menu/ scaling issue /font anti aliasing (?)
- meer gameplay (lastig zonder nieuwe spriters)

Ik heb het zelf heel druk, maar ik zal iig de highscores proberen te fixen, en kijken naar WP8; ook nog kijken of ik mee kan doen met de Tizen wedstrijd van Yoyogames.
Als er mensen ergens aan willen meehelpen, voel je vrij te PM'en.

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #26 Gepost op: 29 Januari 2014, 12:40:29 »

- een website/ op facebook (geen ervaring)
Als je wilt kan ik even aan iemand (maartenz) vragen of hij genoeg tijd heeft om een design voor een site te maken. Als hij dat niet heeft kan een facebook pagina (is zo aangemaakt) ook wel handig zijn inderdaad.

Naar boven Gelogd

Maartenz
Gebruiker

nopenope

« Antwoord #27 Gepost op: 29 Januari 2014, 12:48:28 »

Als je wilt kan ik even aan iemand (maartenz) vragen of hij genoeg tijd heeft om een design voor een site te maken. Als hij dat niet heeft kan een facebook pagina (is zo aangemaakt) ook wel handig zijn inderdaad.

Altijd Tong

nopenopenopenopenope
Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker

Was StefannafetS

« Antwoord #28 Gepost op: 29 Januari 2014, 13:18:00 »

Altijd Tong
Grijns toevallig Grijns

Moderatie: Topics niet voor teamoverleg gebruiken aub.

« Laatste verandering: 29 Januari 2014, 21:21:47 door WBG »

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #29 Gepost op: 1 April 2014, 02:48:46 »

(bump)

Bedankt allemaal voor jullie feedback en support. Ik ben blij jullie mee te delen dat ik mijn record heb verbroken met 600 Android downloads in twee maanden! Op naar de duizend. Blij

Wat grafieken:

De afgelopen tijd heb ik, ondanks dat ik het heel druk had, aan een klein update gewerkt. Deze lost een aantal bugs op, gebruikt minder CPU/RAM, en zal binnenkort ook op Windows Phone 8 verschijnen! Met dank aan Stefan Janssen om de WP8 versie voor mij te testen.

Maar zonder artiesten kan je natuurlijk niet veel verder komen, en het zou zonde zijn om zo'n mooie game te laten liggen. Daarom heb ik gesprekken met andere developers voor samenwerking aan een vervolg, maar daar later meer over.

« Laatste verandering: 1 April 2014, 11:17:47 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: