game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Tijdmachine [v. 0.2.0]
Pagina's: 1 [2] 3
« vorige volgende »
Print
Advertenties

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 7 December 2013, 16:40:48 »

Bedankt!
deze achtergrond + muur zullen in ieder geval veel minder vloeken:



maar toch denk ik dat het mooier is als je gewoon een egale kleur gebruikt als vulling ipv 1px dikke lijnen

EDIT: misschien kun je alleen de outline een omlijnd iets laten zijn? zie mijn tutorial Tong (ongegeneerde zelfpromotie)

« Laatste verandering: 7 December 2013, 16:43:31 door StefanJanssen »

Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Perry26
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1055

Vragen over GM bij mij WEL via pm :p


« Antwoord #16 Gepost op: 7 December 2013, 17:03:55 »

Dit spel heeft een buitengewoon interessant concept, niet 100% nieuw volgens mij maar ik ben wel benieuwd wat hieruit komt.
  • Je kan nu winnen
  • Je kan nu verliezen door een paradox te maken
Dat is wel leuk, maar m'n verleden ik kan gewoon in de lucht blijven hangen als de lift er niet is, dus paradoxen maken kosstte me veel moeite. En als afgaan moeite kost is dat over het algemeen niet goed.
Verder vind ik het grafisch niet zo'n mooi werkje. Maar verder is het wel een mooi spel.

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2530


WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 7 December 2013, 17:21:31 »

Ehm... wat is er mis met WASD? Bijna elk spel gebruikt het!:facepalm:

geen idee waarom hij het lastig vind maar ik kan het niet spelen met die toetsen.
waarom ? ik heb een azerty bord dus is niet handig


nog hulp nodig met volgende topics
game maker server
http://www.game-maker.nl/forums/topic,86241.0
Naar boven Gelogd

arie2002
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 719

Logo gemaakt door jmaster2710


« Antwoord #18 Gepost op: 7 December 2013, 17:25:20 »

geen idee waarom hij het lastig vind maar ik kan het niet spelen met die toetsen.
waarom ? ik heb een azerty bord dus is niet handig

Dan moet ik ook een ZQSD besturing maken!

Dit spel heeft een buitengewoon interessant concept, niet 100% nieuw volgens mij maar ik ben wel benieuwd wat hieruit komt.
Citaat van: Arie2002
  • Je kan nu winnen
  • Je kan nu verliezen door een paradox te maken
Dat is wel leuk, maar m'n verleden ik kan gewoon in de lucht blijven hangen als de lift er niet is, dus paradoxen maken kosstte me veel moeite. En als afgaan moeite kost is dat over het algemeen niet goed.
Verder vind ik het grafisch niet zo'n mooi werkje. Maar verder is het wel een mooi spel.
Dit is wel een heel simpel level ja, maar in de toekomst (effe erheen gaan met de tijdmachine...) komen er veel moeilijke levels.
deze achtergrond + muur zullen in ieder geval veel minder vloeken:



maar toch denk ik dat het mooier is als je gewoon een egale kleur gebruikt als vulling ipv 1px dikke lijnen

EDIT: misschien kun je alleen de outline een omlijnd iets laten zijn? zie mijn tutorial Tong (ongegeneerde zelfpromotie)

« Laatste verandering: 7 December 2013, 17:30:11 door arie2002 »

Spellen
Gestopte Projecten: Tijdmachine - Shoot Them All!

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 7 December 2013, 17:27:43 »

Dan moet ik ook een ZQSD besturing maken!
maak een optie menu waarin men hun eigen keys kunnen kiezen Tong


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

arie2002
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 719

Logo gemaakt door jmaster2710


« Antwoord #20 Gepost op: 7 December 2013, 17:30:28 »

maak een optie menu waarin men hun eigen keys kunnen kiezen Tong
Dat is wat ik bedoelde Tong


Spellen
Gestopte Projecten: Tijdmachine - Shoot Them All!

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 7 December 2013, 17:33:44 »


Dat is al stukken beter maar toch zou ik geen blauw gebruiken als je grijstinten gebruikt.


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2530


WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 7 December 2013, 17:51:25 »

nice ik kijk ernaar uit persoonlijk voor mij stoort het blauw niet hoewel ik de rest te grijs vind.
maar als er nog zaken bijkomen kan het mss nog passend worden =)


nog hulp nodig met volgende topics
game maker server
http://www.game-maker.nl/forums/topic,86241.0
Naar boven Gelogd

yyboyyy96
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 700


« Antwoord #23 Gepost op: 7 December 2013, 19:00:35 »

het spel is best leuk alleen die controls vind ik erg slecht Twijfelachtig
de sprites vloeken in mijn ogen dus misschien wat animatie of iets dergelijks!

of beter gezegd maak neon sprites zal vast en zeker staan in dit spel! Gemoedelijk

mvg,

Yasin.

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4839


WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 7 December 2013, 21:09:37 »

Dat is wat ik bedoelde Tong
Ehhh... Of gewoon pijltjes Grijns.
Die werken overal Knipoog.
(Ik zelf heb er ofc. geen last van Gemoedelijk)

Naar boven Gelogd

arie2002
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 719

Logo gemaakt door jmaster2710


« Antwoord #25 Gepost op: 8 December 2013, 11:28:40 »

Ehhh... Of gewoon pijltjes Grijns.
Die werken overal Knipoog.
(Ik zelf heb er ofc. geen last van Gemoedelijk)
Ik haat pijltjes... Twijfelachtig
het spel is best leuk alleen die controls vind ik erg slecht Twijfelachtig
de sprites vloeken in mijn ogen dus misschien wat animatie of iets dergelijks!

of beter gezegd maak neon sprites zal vast en zeker staan in dit spel! Gemoedelijk

mvg,

Yasin.
In de volgende update komen er minder vloekende en drukke sprites
En wat is er mis met de controls behalve dat je een AZERTY toetsenbord hebt?
nice ik kijk ernaar uit persoonlijk voor mij stoort het blauw niet hoewel ik de rest te grijs vind.
maar als er nog zaken bijkomen kan het mss nog passend worden =)
Bedankt dat je er naar uit kijkt, en dat blauwe blijft.
Dat blauwe zijn Thelepathiekabels, waar energie doorheen stroomt.

« Laatste verandering: 8 December 2013, 11:32:27 door arie2002 »

Spellen
Gestopte Projecten: Tijdmachine - Shoot Them All!

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 8 December 2013, 12:25:13 »

Dat blauwe zijn Thelepathiekabels, waar energie doorheen stroomt.
Ah, misschien moet je dan dat hele grijze dan weghalen en een minder vloekende kleur kiezen...


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

arie2002
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 719

Logo gemaakt door jmaster2710


« Antwoord #27 Gepost op: 8 December 2013, 12:59:18 »

Ah, misschien moet je dan dat hele grijze dan weghalen en een minder vloekende kleur kiezen...

EDIT:

« Laatste verandering: 8 December 2013, 13:07:11 door arie2002 »

Spellen
Gestopte Projecten: Tijdmachine - Shoot Them All!

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 8 December 2013, 13:32:04 »

dit maakt het al stukken beter Tong


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

arie2002
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 719

Logo gemaakt door jmaster2710


« Antwoord #29 Gepost op: 10 December 2013, 18:30:21 »

Nieuwe update!

  • Geluiden + Achtergrondmuziek
  • Cutscene: je kan hem skippen
  • Animatie bij tijdmachine
  • Menu
  • Opties: welke key voor welke actie

« Laatste verandering: 10 December 2013, 18:43:39 door arie2002 »

Spellen
Gestopte Projecten: Tijdmachine - Shoot Them All!

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2022 Nederlandse Game Maker Community