game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  Global Game Jam 2014: maak jij ook een game in 48 uur?
Pagina's: 1 [2]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Mohammed-f
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 2403


« Antwoord #15 Gepost op: 9 Januari 2014, 18:34:26 »

Ontzettend gaaf. Probleem is alleen dat dat net in mijn toetsperiode zit  Verdrietig
Volgend jaar lijkt me dat echt super gaaf

Bij mij is het ook in mijn tentamen week.

Je kan dit oplossen door goed te plannen. Je bent slechts vrijdagmiddag plus een weekendje weg. Knipoog


Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #16 Gepost op: 24 Januari 2014, 19:55:38 »

Succes iedereen die eraan mee doet. (wat is het thema?)


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4839


WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 24 Januari 2014, 20:44:16 »

Succes iedereen die eraan mee doet. (wat is het thema?)
Dit is volgens mij net afgelopen Engel.

Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #18 Gepost op: 24 Januari 2014, 20:50:38 »

Nee, net begonnen. Tenminste, als GameJolt een goede bron is. Gemoedelijk
Citaat
We love game jams, and the the Global Game Jam is the biggest one on the planet. Every year, people gather at physical locations in dozens of countries and spend 48 hours making games. The 2014 event is taking place from January 24 to 26, and since so many of you participate and upload your games here, we're highlighting those games this year.

To have your game appear below, just include the hashtag #ggj14 in your game's description!

Veel succes aan iedereen die mee doet! Gemoedelijk


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 24 Januari 2014, 20:57:21 »

Dit is volgens mij net afgelopen Engel.
nee het is de 24e begonnen Tong het is altijd in een weekend namelijk


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 2403


« Antwoord #20 Gepost op: 25 Januari 2014, 00:46:46 »

Jup, zit nu in de game jam, we zijn samen aan een game aan het werken Blij We hebben twee game designers, een artiest, twee programmeurs (de andere programmeur heeft weinig ervaring met games).

We hebben een heel leuk origineel platform idee, over een paar dagen kan ik hem aan jullie presenteren.

Thema is: "We don't see things as they are, but we see things as we are".

Oh ja: sleep is for the weak!

« Laatste verandering: 25 Januari 2014, 03:23:23 door Mohammed-f »

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 25 Januari 2014, 10:49:11 »

Moeilijk thema.... als je hulp nodig hebt met programmeren moet je het even zeggen


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4472

RIP Game Maker Community :(


« Antwoord #22 Gepost op: 25 Januari 2014, 11:00:47 »

sleep is for the weak!

Volgens mij maak je een beter spel in 32 uur (7 uur slapen, 7 uur pauze, 2 uur eten/toilet) dan in 46 uur. (met die 2 uur afgetrokken)

Naar boven Gelogd

StefanJanssen
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5211

Was StefannafetS


WWW
« Antwoord #23 Gepost op: 27 Januari 2014, 17:51:15 »

Ik zie dat mohammed f 3e is geworden met zijn team (van alle teams in amsterdam Tong)
http://globalgamejam.org/2014/games/rgb-reptilian-glare-bender


Begrijp je iets niet in een uitleg van een gebruiker? Bekijk eerst de helpfile voor je iets vraagt
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2021 Nederlandse Game Maker Community