Gefeliciteerd iedereen! Bedankt, Laloeka, voor de prijs! En natuurlijk ook de andere prijsaanbieders, de deelnemers en de organisatie.

Ik ben het wel eens met het jurycommentaar van alle spellen. Om nog te reageren op wat puntjes van mijn spel:
Ik mis de link met het thema
maar het kunstzinnige ontbreekt een beetje
Ja, daar was ik al bang voor. Ik vond het thema erg lastig; ging het om orginaliteit, achterliggende gedachte, emoties opwekken of allemaal? Iedereen leek wel zijn eigen definitie te hebben. Sommige spellen waren duidelijk artsy, maar niet echt een spel naar mijn idee. Ik hield aan wat er in de beginpost stond:
Art Games zijn spellen waarin er een achterliggende betekenis aanwezig is, of waarbij je eens anders nadenkt over games.
Er was een achterliggende gedachte, ook al was die misschien niet duidelijk.
Maar ik mag niet klagen met de tweede plek. Wat dat betreft vind ik The Human Trait duidelijk een 'art' en een 'game', terecht dat die gewonnen heeft.
Wellicht had je het nog verleidelijker kunnen maken door er helemaal geen sloten voor te doen.
Dat was het idee eerst, maar ik wilde voorkomen dat mensen meteen op de knop drukken en later wel 'voor het eggie' spelen waarbij de verassing er meteen af is.