game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #41 - Uitslag bekend
Pagina's: 1 ... 33 34 [35] 36
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Jbenco
Gebruiker

Random

« Antwoord #510 Gepost op: 3 December 2013, 16:46:25 »

Eerlijk gezegd zie ik jouw speelervaring niet als een grote mislukking. Tong Ja, je miste het verhaal, maar daar gaat het niet helemaal om, zolang je de boodschap begreep was het oké (hoewel ik ervan uit ga dat dit niet het geval was?). Verder is het leuk om te zien dat iemand eigenlijk eens tijdens het spel gestopt is, dat is hiervoor nog niet gebeurd (wel, niemand die reacties achtergelaten heeft heeft het gezegd). Verrast
ja, het jury rapport is heel handig voor je voor tips als spelmaken maar die worden een soort van gedwongen om het tot een bepaald punt te spelen waarop ze het spel goed kunnen beoordelen maar reacties van gewone spelers zijn ook nuttig ^^

Naar boven Gelogd

Compor
Jurylid

« Antwoord #511 Gepost op: 3 December 2013, 17:10:01 »

Gefeliciteerd iedereen! Bedankt, Laloeka, voor de prijs! En natuurlijk ook de andere prijsaanbieders, de deelnemers en de organisatie. Blij

Ik ben het wel eens met het jurycommentaar van alle spellen. Om nog te reageren op wat puntjes van mijn spel:
Citaat van: jurycommentaar
Ik mis de link met het thema
maar het kunstzinnige ontbreekt een beetje
Ja, daar was ik al bang voor. Ik vond het thema erg lastig; ging het om orginaliteit, achterliggende gedachte, emoties opwekken of allemaal? Iedereen leek wel zijn eigen definitie te hebben. Sommige spellen waren duidelijk artsy, maar niet echt een spel naar mijn idee. Ik hield aan wat er in de beginpost stond:
Citaat
Art Games zijn spellen waarin er een achterliggende betekenis aanwezig is, of waarbij je eens anders nadenkt over games.
Er was een achterliggende gedachte, ook al was die misschien niet duidelijk.
Maar ik mag niet klagen met de tweede plek. Wat dat betreft vind ik The Human Trait duidelijk een 'art' en een 'game', terecht dat die gewonnen heeft.

Wellicht had je het nog verleidelijker kunnen maken door er helemaal geen sloten voor te doen.
Dat was het idee eerst, maar ik wilde voorkomen dat mensen meteen op de knop drukken en later wel 'voor het eggie' spelen waarbij de verassing er meteen af is.

Naar boven Gelogd

Laloeka
Gebruiker

« Antwoord #512 Gepost op: 3 December 2013, 17:37:38 »

Wouter, je maakt er wel een heel werk van je te verdedigen tegenover het jurycommentaar, alsof je totaal niet verwacht had dat er ook negatieve meningen over je spel bestaan.

Dat is wel wat jammer, want de jury kijkt de spellen met plezier na (anders zouden ze het niet doen), maar dit lijkt bijna alsof je de jury afkraakt. Treurig

Eerlijk gezegd vond ik je spel ook niet echt duidelijk. Twijfelachtig

-------
Naar boven Gelogd

Wout12345
Gebruiker

« Antwoord #513 Gepost op: 3 December 2013, 18:16:05 »

Wouter, je maakt er wel een heel werk van je te verdedigen tegenover het jurycommentaar, alsof je totaal niet verwacht had dat er ook negatieve meningen over je spel bestaan.

Dat is wel wat jammer, want de jury kijkt de spellen met plezier na (anders zouden ze het niet doen), maar dit lijkt bijna alsof je de jury afkraakt. Treurig

Eerlijk gezegd vond ik je spel ook niet echt duidelijk. Twijfelachtig

Een heel werk ... het was best leuk eigenlijk. En eerlijk gezegd had ik vooral negatieve meningen verwacht, echt verbaasd was ik ook weer niet. Maar ik zie daar nog geen reden in om niet te reageren op wat er gezegd wordt, eerlijk gezegd vind ik het zelfs spijtig dat ik daarop bekritiseerd wordt.

Over het afkraken, wel, ik vreesde al dat veel mensen mijn post niet gingen appreciëren. Waarschijnlijk ben ik voor velen nu het kindje dat niet tegen zijn verlies kan (ik zeg niet dat jij daarbij hoort trouwens), misschien is dit helaas ook zo, maar ik ben wel bereid een deel van mijn "reputatie" op te geven om reageren als iemand iets zegt tegen mij waar ik niet mee akkoord ga (want het juryrapport is toch uiteindelijk een advies naar de maker toe?). Zover ik weet heb ik hun nooit bekritiseerd, alleen gezegd dat ik iets wel wil toevoegen, niet wil toevoegen omdat het te veel werk is, iets bepaalds heb gedaan dat op het eerste gezicht heel slecht lijkt omdat ... (of juist toegeven dat het werkelijk slecht is) en louter commentaar geven op iets wat zij zeggen zonder er tegenover te staan. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik het hier waarschijnlijk weer veel te uitgebreid aanpak, maar ik zie gewoonweg niet in waarom het ... afkrakerig is. In die vier puntjes zie ik geen problemen, maar veel meer kan ik er niet over zeggen, dus ik ga maar eens verder. Kort gezegd: het zou leuk zijn als je even zegt waarom ik zo overkom, want ik zie het niet echt. :/

En ten slotte over het niet duidelijk zijn: op vlak van gameplay en verhaal, dat begrijp ik compleet. Zowel instructions als storytelling zijn twee elementen die ik achterwege heb gelaten vanwege luiheid en tijdsgebrek. Ik heb me vooral gefocust op de inhoud, niet de gebruikersvriendelijkheid, aangezien daar mijn prioriteiten niet lagen. Ze verhinderen mijn doel niet ofzoiets, maar ze waren gewoonweg niet zo belangrijk daarmee vergeleken. Het blijft een spel dat niet echt bedoeld is om leuk te zijn, laat staan hoge replay-value te hebben. Maar ik zal nu wel eens stoppen met deze uitleg, ik besteed veel te veel woorden aan iets simpels. Zwijgt

« Laatste verandering: 3 December 2013, 18:17:42 door Wout12345 »

Na een tweetal jaar besloot ik maar eens om dit te updaten en jullie NGMC'ers wat paginaruimte en lelijke afbeeldingen te besparen. Bedank me later maar! Tong

Scrolling shooter (WIP) - Hexapolis - The predictor's last stand (WIP)
Naar boven Gelogd

Jbenco
Gebruiker

Random

« Antwoord #514 Gepost op: 3 December 2013, 20:58:44 »

En ten slotte over het niet duidelijk zijn: op vlak van gameplay en verhaal, dat begrijp ik compleet. Zowel instructions als storytelling zijn twee elementen die ik achterwege heb gelaten vanwege luiheid en tijdsgebrek. Ik heb me vooral gefocust op de inhoud, niet de gebruikersvriendelijkheid, aangezien daar mijn prioriteiten niet lagen. Ze verhinderen mijn doel niet ofzoiets, maar ze waren gewoonweg niet zo belangrijk daarmee vergeleken.
Naar mijn mening heb je je net iets te weinig aandacht aan besteed.
Een art-game is natuurlijk niet voor iedere doelgroep bedoeld.
Ik denk dat het voor je doelgroep bedoelde publiek wel voldoende was qua uitleg en dergelijken maar dit beperkt je art-game tot een kleinere groep, wat ik persoonlijk wel jammer vondt.
Ik denk als je hier de volgende keer iets meer aandacht aan besteed ik best wel van je spel kan genieten Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Antwoord #515 Gepost op: 6 December 2013, 21:31:13 »

En de prijzen zijn nu ook verdeeld!

Erik Leppen heeft van zijn prijs afgezien, waardoor de prijzen voor de "podium"plaatsen 2 tot en met vier zijn!

Compor heeft Mirror's Edge gewonnen (gesponserd door Laloeka)

Red Owl Games heeft een gamepakket met onder andere Metro 2033 en Sacred Citadel gewonnen (gesponserd door Jeverink)

Aangezien kolj nu aanspraak maakte op de laatste plaats heeft hij een licentie voor Battlefield 3 gewonnen (gesponserd door TimVN)

Vanuit het wedstrijdteam: bedankt aan alle sponsers voor hun prijzen (en het vlot verdelen) én veel plezier met jullie nieuwe spellen!

Naar boven Gelogd

Lucas De Smet
Gebruiker

Geblokkeerd!

Error 404

« Antwoord #516 Gepost op: 7 December 2013, 11:58:01 »

Toe, ik vond men spel ook niet goed. Ik verdiende de voorlaatste plek en da's zeer terecht.

Belley's Adventure (Release:in augustus.) - EGA (Van Red Owl Games)

Naar boven Gelogd

Martin Beentjes
Gebruiker

Gelieve quotes gebruiken bij PB's.

« Antwoord #517 Gepost op: 7 December 2013, 12:27:58 »

Winnaars gefeliciteerd met jullie prijs!

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

In het land der blinden is éénoog koning.

« Antwoord #518 Gepost op: 8 December 2013, 10:40:21 »

Bedankt Gemoedelijk

Ik wil graag alle prijsaanbieders nog eens extra bedanken voor het aanbieden van prijzen. Het is een leuke extra, en misschien dat er ook meer mensen meedoen als er een prijs te winnen valt. Dankjulliewel! Gemoedelijk

Neem een kijkje op mijn website: Red Owl Games

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #519 Gepost op: 8 December 2013, 12:52:38 »

idd we mogen echt heel blij zijn dat mensen dit willen doen Blij denk persoonlijk wel dat het meer mensen zal treken

nog hulp nodig met volgende topics
game maker server
http://www.game-maker.nl/forums/topic,86241.0
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

RIP Game Maker Community :(

« Antwoord #520 Gepost op: 24 December 2013, 10:16:05 »

Gefeliciteerd iedereen! Kan niet wachten op
GMW{the answer to life the universe and everything}

Naar boven Gelogd

Laloeka
Gebruiker

« Antwoord #521 Gepost op: 24 December 2013, 11:26:32 »

Gefeliciteerd iedereen! Kan niet wachten op
GMW{the answer to life the universe and everything}
Mij lijkt GMW{leet} anders ook een hele leuke editie Rolt ogen

-------
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

RIP Game Maker Community :(

« Antwoord #522 Gepost op: 24 December 2013, 11:41:01 »

Da's nog even. :l
Ik heb al een onderwerp voor GMW69 als het moet Rolt ogen
Citaat
eekhoorntjes

Naar boven Gelogd

PiJoKra
Gebruiker

« Antwoord #523 Gepost op: 24 December 2013, 14:34:28 »

Da's nog even. :l
We hebben al 41 wedstrijden gehad, en we hebben er ongeveer 4 per jaar.
2014 + (1337 - 41) / 4 = 2338
In het jaar 2338 kunnen we westrijd #leet verwachten. Blij

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #524 Gepost op: 24 December 2013, 15:20:05 »

We hebben al 41 wedstrijden gehad, en we hebben er ongeveer 4 per jaar.
2014 + (1337 - 41) / 4 = 2338
In het jaar 2338 kunnen we westrijd #leet verwachten. Blij
Leet Vragend?

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 33 34 [35] 36
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: