game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #40 - Uitslag bekend!
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Master5
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 72

Master5


« Antwoord #60 Gepost op: 26 Juni 2013, 11:11:15 »

ik doe mee!! Grijns
ik ga samen met iemand anders een spel maken waar je moet upgraden om iets te kunnen halen in 80 seconden
dat is ff ter info zodat niemand het zelfde gaat doen Blij
edit: en iets erin verwerkt van tower defence

« Laatste verandering: 3 Juli 2013, 16:38:41 door Master5 »

work in progress
1. Minequest
Naar boven Gelogd

JasperGameNOOB
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 493


« Antwoord #61 Gepost op: 26 Juni 2013, 11:59:45 »

oke, dat was echt nog niemand verplan. Engel


Naar boven Gelogd

Laloeka
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2551


WWW
« Antwoord #62 Gepost op: 26 Juni 2013, 12:02:32 »

Ik niet in ieder geval Gemoedelijk

Ziet er leuk uit in ieder geval!



-------
Naar boven Gelogd

JasperGameNOOB
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 493


« Antwoord #63 Gepost op: 26 Juni 2013, 12:16:41 »

ik ook niet.

Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2268


WWW
« Antwoord #64 Gepost op: 26 Juni 2013, 13:00:17 »

ik doe mee!! Grijns
ik ga samen met iemand anders een spel maken waar je moet upgraden om iets te kunnen halen in 80 seconden
dat is ff ter info zodat niemand het zelfde gaat doen Blij
Ah, dat is ook wat ik ga doen. Gekanteld

Maar ik ga ook heel andere dingen doen, dus ik heb vertrouwen dat 't twee heel verschillende spellen gaan worden. Ik weet ook nog niet eens 't genre.

Naar boven Gelogd

Julian6457
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 951


« Antwoord #65 Gepost op: 26 Juni 2013, 13:35:05 »

ah wat een thema mensen
moet maar iets gaan verinnen Tong
hele vakantie de tijd
NOG IEDEREEN EEN FIJNE VAKANTIE  EN EEN GOEDE KERST


« Laatste verandering: 26 Juni 2013, 13:36:58 door Julian6457 »

Project ALP Android
Testers nodig... [PM]
Naar boven Gelogd

Amazingcookie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 69

I am only a man


WWW
« Antwoord #66 Gepost op: 26 Juni 2013, 14:28:10 »

Oke jongens, dit is mijn plan:

Een open-wereldplatformer. Je hebt 80 seconden voordat de wereld wordt vernietigd, maar er staan overal beelden verspreid waarmee je de tijd terug kan spoelen (beetje het Half-Minute Hero-idee, maar dan zonder gierige tijdgodinnen  Cool) Dan moet je bepaalde objecten verzamelen om de doem te kunnen ontwijken.

Klinkt dat vaag? Ik houdt mijn ideeën liever voor mezelf, dus ik heb wat informatie weggelaten.  Engel

Eens kijken hoe uitgebreid ik dit kan maken, ik ben eerst nog bezig met een andere game die als het goed is binnenkort af is en dan ga ik hiermee aan de slag.


      
Naar boven Gelogd

Martin Beentjes
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2332

Gelieve quotes gebruiken bij PB's.


« Antwoord #67 Gepost op: 26 Juni 2013, 14:32:38 »

Hmm okee. Het is vakantie (dat was het al een tijdje voor mij  Blij ) maar nu is het voor eindelijk het moment om een spel te maken en mee te doen aan deze wedstrijd.

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 359

In het land der blinden is éénoog koning.


WWW
« Antwoord #68 Gepost op: 26 Juni 2013, 14:37:29 »

Mmm, het is wel verleidelijk om iets te doen met zo'n jubileumnummer Tong Maar ik had me al op een ander project toegelegd...
Terwijl ik zo'n goed idee had Twijfelachtig (althans, dat vind ik Tong)

http://www.kongregate.com/games/CoolMoose/when-the-bomb-goes-off

anyone?

Blij


Neem een kijkje op mijn website: Red Owl Games
 
Naar boven Gelogd

dennistimmy
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 509

.


« Antwoord #69 Gepost op: 26 Juni 2013, 16:05:03 »

Het menu:



 Gemoedelijk Ziet er hier een klein beetje anders uit, maar dat komt omdat de game op SNES resolutie speelt.


...
Naar boven Gelogd

pikachu000000000
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 69

De koe zegt melk.


« Antwoord #70 Gepost op: 26 Juni 2013, 16:16:26 »

Ik dacht ik post ook maar eens wat.

Ik ga het scherm waarschijnlijk nog aanpassen voor meerdere opties, maar nu heb ik tenminste wat Tong
Gemoedelijk Ziet er hier een klein beetje anders uit, maar dat komt omdat de game op SNES resolutie speelt.
Genesis does what Nintendon't!
De SNES heeft meerdere resoluties. 256x224, 512x224, 256x239, 512x239 en volgensmij ook 512x448 en 512x478.


Ik gebruik GM8.0Pro en de nieuwste versie van GM:StudioStandard. : )
ゲームメーカーはすごいです!

Wat Gebeurt Er Als Ik Dit Doe?
Naar boven Gelogd

the game master11
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 661

Ooit gedacht aan de NGMC-gloriejaren?


« Antwoord #71 Gepost op: 26 Juni 2013, 16:26:55 »

Misschien ga ik ook meedoen heb vaag idee misschien een klein beetje tonen.



Een orginele tum.
Naar boven Gelogd

Aquatic games
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 323


WWW
« Antwoord #72 Gepost op: 26 Juni 2013, 17:18:45 »

Vraag me eigenlijk wel af in welke genres die spellen zo zitten?
Die van mij is een tower defence.


Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 2403


« Antwoord #73 Gepost op: 26 Juni 2013, 17:51:17 »

Als ik zo kijk dan zijn er volgens mij veel platform games. Beetje jammer,  want dan is het demotiverend om aan mijn geweldige platform game idee te werken... Treurig zit nu te twijfelen of ik dan nog uberhaupt een platform moet maken.


Naar boven Gelogd

Master5
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 72

Master5


« Antwoord #74 Gepost op: 26 Juni 2013, 18:03:22 »

Ah, dat is ook wat ik ga doen. Gekanteld

Maar ik ga ook heel andere dingen doen, dus ik heb vertrouwen dat 't twee heel verschillende spellen gaan worden. Ik weet ook nog niet eens 't genre.

hmmm ik doe iets met vliegtuigen...  jij ?


work in progress
1. Minequest
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2023 Nederlandse Game Maker Community