game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #40 - Uitslag bekend!
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 28
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Amazingcookie
Gebruiker

I am only a man

« Antwoord #15 Gepost op: 23 Juni 2013, 16:00:16 »

Haha een spel maken in 80 seconden.
Precies mijn gedachte!  Tong

80 seconden is een beetje vreemd aantal, een mooi 'rond' getal als 60 of 120 etc. zou beter zijn geweest, maar
Je bent een nerd of je bent het niet Euforisch

Ik ga nog even kijken of ik hier een mooi spel voor kan verzinnen.

Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker

If you kill yourself, Ill kill you. ~Roronoa Zoro

« Antwoord #16 Gepost op: 23 Juni 2013, 16:17:51 »

Hmmm, 80 jarige oorlog, 80 seconde oorlog  Verrast. Misschien kan ik wel iets met dit idee, ook al ben ik niet zo erg van oorlog spellen.

~Ilja

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!

« Antwoord #17 Gepost op: 23 Juni 2013, 16:35:41 »

Mag je ook mee doen als je 80 seconden voor deze post al een engine hebt gemaakt? Tong
Grapje natuurlijk. Ik ben net weer met een nieuw spel begonnen dus helaas zal ik niet mee doen, mischien toch de volgende keer Gemoedelijk

Gr. Jmaster

Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Ruud Verbeek
Gebruiker

« Antwoord #18 Gepost op: 23 Juni 2013, 16:44:27 »

Laat ik maar meteen m'n idee vertellen, voordat iemand met hetzelfde komt:

Around the World in 80 seconds Blij

Naar boven Gelogd

Compor
Jurylid

« Antwoord #19 Gepost op: 23 Juni 2013, 16:57:28 »

Als iemand 80 seconden te weinig vind, je kunt doen dat het spel zich afspeelt bij een hoogontwikkeld volk dat het sexagesimale stelsel gebruikt, wat betekent dat 80 sexagesimale seconden 480 decimale seconden zijn, oftewel 8 minuten.
Je bent een nerd of je bent het niet Euforisch

Naar boven Gelogd

dennistimmy
Gebruiker

.

« Antwoord #20 Gepost op: 23 Juni 2013, 18:26:05 »

Ik had als idee dat je 80 tijdklokjes van 1 seconde moest verzamelen om zo de tijd 80 seconden te kunnen benvloeden waardoor er nooit zoiets verschrikkelijks had kunnen gebeuren waardoor je dus het spel speelt.

...
Naar boven Gelogd

Jesse
Gebruiker

« Antwoord #21 Gepost op: 23 Juni 2013, 18:32:44 »

Yeah, eindelijk is wedstrijd #40 er ;D Nu de CGC voorbij is, en het vakantie is, heb ik tijd zat om iets leuks te maken Blij Alleen nog iets verzinnen...

Jesse.

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #22 Gepost op: 23 Juni 2013, 18:33:30 »

Mooie thema!

Hmm. Bij mij is 80 seconde best lang. Dat komt al overeen met tientallen minuten aan gameplay, had liever 40 seconde als thema gehad. Tong

Naar boven Gelogd

Amazingcookie
Gebruiker

I am only a man

« Antwoord #23 Gepost op: 23 Juni 2013, 18:34:31 »

Als iemand 80 seconden te weinig vind, je kunt doen dat het spel zich afspeelt bij een hoogontwikkeld volk dat het sexagesimale stelsel gebruikt, wat betekent dat 80 sexagesimale seconden 480 decimale seconden zijn, oftewel 8 minuten.
Hier is dat artikel in het Nederlands. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sexagesimaal
Dit is misschien wel een interessant idee, dan heb ik ongeveer genoeg tijd die ik nodig heb om mijn idee goed in uitwerking te laten komen, maar misschien is deze manier iets te 'cheap' om onder het thema uit te komen Gemoedelijk Bjarno, wat vindt jij? EDIT: Laat maar, ik heb al een ander idee Gemoedelijk

Verder raad ik mensen aan die nog een idee zoeken vooral te kijken naar Half Minute Hero's gameplay. http://en.wikipedia.org/wiki/Half-Minute_Hero (kijk onder het kopje gameplay.)

« Laatste verandering: 24 Juni 2013, 13:44:01 door Amazingcookie »

Naar boven Gelogd

jeverink
Gebruiker

i++ daar heb ik lang op gewacht.

« Antwoord #24 Gepost op: 23 Juni 2013, 19:06:33 »

Half minute hero is een goed voorbeeld van wat je met tijd kan doen. (Ik heb het zelf gespeeld)

Voor wie geen zin heeft om die wikipedia pagina te openen, het draait er in het kort om dat je het level in 30 seconden moet halen, maar je kan met geld weer je tijd terug naar 30 seconden zetten, dus kan je eigenlijk eeuwig doorgaan, als je maar op je tijd let.

Naar boven Gelogd

Amazingcookie
Gebruiker

I am only a man

« Antwoord #25 Gepost op: 23 Juni 2013, 19:12:27 »

Half minute hero is een goed voorbeeld van wat je met tijd kan doen. (Ik heb het zelf gespeeld)

Voor wie geen zin heeft om die wikipedia pagina te openen, het draait er in het kort om dat je het level in 30 seconden moet halen, maar je kan met geld weer je tijd terug naar 30 seconden zetten, dus kan je eigenlijk eeuwig doorgaan, als je maar op je tijd let.

Je vergeet een dingetje te vermelden: de prijs om de tijd terug te draaien stijgt met iedere keer dat je dit doet (startend bij 100 G en het stijgt met 100 G iedere keer als je de tijd terugdraait). Hierdoor ben je op een bepaald moment wel gedwongen naar de eindbaas te stappen, simpelweg omdat je niet genoeg geld meer bij elkaar kan sprokkelen.

In Hero 30 dan. De andere spelmodussen spelen nog iets anders met dit concept, maar ik ben te lui om dat uit te leggen, dus bezoek Wikipedia maar.  Euforisch

Naar boven Gelogd

Hendrix Games
Gebruiker

Awesome Space Upside Shooter (ASUS)

« Antwoord #26 Gepost op: 23 Juni 2013, 20:28:45 »

Ha een nieuwe wedstrijd een nieuwe kans...

Maar phoeha wat een thema...

Wat zou je daat nou weer bij verzinnen...

Iets met tijd vind ik niet heel orgineel, zo word het dus al snel lastig.. Gemoedelijk

Ben weer bezig met n van mijn eerste spellen (No3), toen ik nog noob was...
Het word een remake.

Hendrix Games Site
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

RIP Game Maker Community :(

« Antwoord #27 Gepost op: 23 Juni 2013, 20:40:09 »

Of je zet "Nog ##x 80 seconden" Miauw.

Naar boven Gelogd

Roggie99
Gebruiker

Muse <3

« Antwoord #28 Gepost op: 24 Juni 2013, 07:18:26 »

Het was even nadenken, maar ik heb een idee wat volgens mij abstract genoeg is om verrasend te zijn. Nu nog uitwerken en dan na mijn toetsweek aan de slag. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

ericlegomeer
Forumbeheerder

http://xkcd.com/386/

« Antwoord #29 Gepost op: 24 Juni 2013, 10:38:10 »

Ik had ook een goed idee, maar toen gaf ik het weg aan iemand anders Facepalm Ach, de kans is altijd groter dat hij het afmaakt dan dat ik het af zou maken, gezien mijn reputatie Rolt ogen Ik weet hem in ieder geval te vinden wanneer hij verzuimt het spel af te maken tot het niveau wat het verdient Engel!

Misschien komt er nog wel een origineel idee aanrollen, want er zijn inderdaad vrij abstracte dingen te bedenken waar het thema dan toch in verweven zit. Denk alleen dat het iets te ver gezocht is om van '80 seconden' naar '80s' te gaan en dan dus een spel te gaan maken over de jaren 80, maar wie weet Grijns

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 28
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: