game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Bridging the Gap
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Wat vind je van dit spel?
Heel goed!   -89 (71.2%)
Goed.   -20 (16%)
Gemiddeld.   -6 (4.8%)
Minder dan gemiddeld.   -1 (0.8%)
Slecht.   -9 (7.2%)
Totaal aantal stemmen: 125

Advertenties

Shaint
Gebruiker

« Antwoord #105 Gepost op: 16 September 2007, 13:30:26 »

echt geweldig spel! zeker een 9.5! Ik vind het zelfs beter dan bridge constructing set (heb demo gespeeld)

1 klein probleem: kan iemand zeggen hoe je level 28 moet uitspelen want ik snap niet hoe je je trein omhoog kan laten gaan   Emotieloos

Naar boven Gelogd

avdg
Gebruiker

« Antwoord #106 Gepost op: 27 Oktober 2007, 17:20:31 »

Leuke engine, alleen is hij nogal onrealistisch (alles breekt snel) en de dekken worden niet automatisch aangemaakt. Ook is het een totaal ander systeem, je kunt moeilijk iets verwijderen, en bevat wat bugs en bv. mischien de toetsen uitschakelen bij testmodus. Dus vermoed ik dat dit niet echt de echte engine is. Ik vind het ook jammer dat de uitleg in het Engels is (voor een nederlandse community) maar ik vind het spel heel leuk en verslavend.

Heel uitstekend werk, ook veel opzoekwerk en al waarschijnlijk? Al die tijd dat je erin hebt gestoken in dat spelletje...

Ik mis wel de editor bij de echte versie, maar omdat ik heel wat heb gelezen op dit forum snap ik je keuze.

Punten: gerust op alles een 9,5+! (omdat het ook 1 van de beste spellen is, nu nog!) Engel Cool

« Laatste verandering: 27 Oktober 2007, 17:41:27 door avdg »
Naar boven Gelogd

Cysion
Gebruiker

Mr Kaizer

« Antwoord #107 Gepost op: 29 Oktober 2007, 09:23:10 »

Okai, ik probeer een reviewer te worden op GMG (gamemakergames) en hiervoor kies ik dus goede spelen uit die me ook daadwerkelijk boeien.  Hier heb ik er zo een =D

Met een beetje geluk komt deze game dus op de voorpagina van GMG te staan met een review: voor het geval hij het niet zou halen staat hier in ieder geval al de review.  Hij is vanzelfsprekend in het Engels aangezien de GMG nu eenmaal een engelstalige community is.  Mocht je game op de voorpagina komen, dan laat ik het in ieder geval weten Knipoog

Will it hold? Will it hold? Iím staring at the rickety construction I just build in ďBridging the GapĒ. The train slowly puffs over my bridge and Iím once again curious how my intuitive construction will do it. A loud wrangling shatters both my thoughts and my construction; I see my train once again sinking in the bustling water.

Yes, thatís the kind of excitement you are going to experience in the Leppen brothersí Bridging the Gap: a wonderful combination of building and waiting. But contrary to other games, the moments of waiting are as thrilling as the playing itself. The concept is fairly simple and itís all in the title actually. The latter is really a positive point in the game: everything is very intuitive; the building, the playing and most of all the physics. Games like this stand or fall on the quality of the physics-engine and thatís more than outstanding in this case.

The game is a tad more extended than just building bridges though, granted it is the main principle of the game but little extras make it so much more. First of all thereís the high-score system which is rather tycoon-ish: bridge the gap, but keep it as cheap as possible. This adds to both replay value and excitement. Thoughts like ďwill my bridge hold without that extra bar?Ē will more than once flash through your head. But looking at the creative high score system it must be said that an online equivalent would even spice the game more up.

While the good game play is the prominent part in the game I must make a little remark about the graphics. Although they fit the game rather well, they could have been a tad more exciting and varying. But I must be honest: the game is entertaining enough not to bother these. A similar remark goes out to the sound effects and the total lack of music in the game. But here Iím not sure whether itís a negative or positive argument because the lack of music increases the excitement, especially since the cracking of the bridge emerges such an intense sound.

However, now youíre probably wondering if the game is worth the download. Well, I would surely recommend it. Itís a true relief in the nowadays game making scene, speed and concept wise. Dare to be original is the key to success, the Leppen brothers did it!

Naar boven Gelogd

Gamietjuh
Gebruiker

« Antwoord #108 Gepost op: 29 Oktober 2007, 12:46:15 »

Heb het vandaag gedownload het is echt vet ,i kehb zin om het nu nog te spelen(dus verslavend is et zeker).
Alleen doe ik het niet want ehm ik moet nieuwe rails gaan bestellen Tong. (ik heb alle knoppen al gebruikt ook de kaart etc. , en ik moet zeggen ik zie momenteel nog niets wat ontbreekt :p).

Was bij al die streepjes wat aan het trekken om hem te verstevigen (wat dus niet is Twijfelachtig) , ik klikte plots op een knop en plots stonden er overal strepen dus ik dacht okť ik test en ... tja kijk maar op de foto!
Link:http://img134.imageshack.us/img134/8783/maaksporenfailedvz0.png (op foto zelf was het niet duidelijk).(de tekst onderandere).

Aleen , hoeveel levels zijn er ? Er is een grote lijst ik zie nu 8 levels staan maar gaat er binnekort ook scrollbalk komen met nog meer levels??
en gaat de snelheid later ook omoog? want ik vind dat de treinen traag gaan maja ze kunen ook niet floeps  voorbij schietne maar beetje sneller toch.

Voortgang nieuw spel (Wall Jumper)
Programmatie gestart op: 04/01/2011
llllllllll Voortgang(%): 2%
Nieuws:
- 04/01/'11 Accountsysteem gemaakt

Topic volgt als spel goed begint te werken.
Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #109 Gepost op: 29 Oktober 2007, 13:31:47 »

@ Shaint, zoek even door het topic, er staan ergens oplossingen van een paar levels, waaronder misschien ook 28.

Citaat
Leuke engine, alleen is hij nogal onrealistisch (alles breekt snel) en de dekken worden niet automatisch aangemaakt. Ook is het een totaal ander systeem, je kunt moeilijk iets verwijderen, en bevat wat bugs en bv. mischien de toetsen uitschakelen bij testmodus. Dus vermoed ik dat dit niet echt de echte engine is. Ik vind het ook jammer dat de uitleg in het Engels is (voor een nederlandse community) maar ik vind het spel heel leuk en verslavend.
Ik had ook liever gehad dat alles wat stabieler en steviger was, maar dat lukte niet met de rekensnelheid van mijn code. Het probleem is dat als je de members steviger maakt, dat het systeem sneller instabiel wordt als je heel veel members aan een joint vastmaakt. Dat zie je nu ook als je bv. 30 members aan een joint (niet anchor) vastmaakt, probeer maar. Wat bedoel je met "de echte engine"? Dit is geen GMPhysics nee, ik heb geen DLL gebruikt, ik heb gewoon zelf dit systeem geprogrammeerd (ik denk ook dat het daarom niet zo heel snel is). Verder is het hele spel natuurlijk in het Engels omdat je dan een veel groter publiek hebt. Die Staff Pick op Yoyo Games om maar wat te noemen Tong

Er is geen editor inderdaad, was te lastig maken. Er is geen sandbox mode, dat is omdat ik niet wil dat mensen zo groot willen bouwen dat hun framerate abnormaal laag is, dan heb ik liever dat ze niet meer kunnen bouwen omdat hun geld op is.

@ Cysion, leuke review! Leuke manier van schrijven ook, ik denk dat je wel kans maakt op die reviewerpositie. Bedenk wel dat je als reviewer ook games moet reviewen die misschien je favoriet zijn Knipoog Maargoed, leuke reviuw, maar misschien lijkt dat maar zo omdat het over mijn spel gaat. Ohja, "the Leppen brothersBlij Blij

@Gamietjuh, er zijn 50 levels dus veel succes Knipoog Tip: maak driehoeken.

Verrassend hoeveel impact dit spel heeft ... 't is al een jaar oud Blij

Naar boven Gelogd

Rivirland
Gebruiker

« Antwoord #110 Gepost op: 31 Oktober 2007, 17:01:54 »

Jouw spellen doen het niet op mijn pc :G

Load het anders Up met Megaupload Blij

Rivirland

Bezig met project EthiopiŽ
Vordering:1,5% Verrast (ver hť)
Naar boven Gelogd

sammieboy
Gebruiker

« Antwoord #111 Gepost op: 1 November 2007, 10:02:50 »

Dat het spel het niet doet heeft niks te maken met de site waarop het bestand wordt geŁpload.

Naar boven Gelogd

instantnoedel
Gebruiker

おねがいします。

« Antwoord #112 Gepost op: 4 November 2007, 16:58:06 »

Echt vet leuk spel, heb net lvl 28 vet moeilijk! De truc is om een hefboom te maken... Gagen zitten te proberen. Alleen met sommige levels slinger ik die trein gewoon dwars door de muur en dan heb ik het gehaalt? Misschien kun je daar ook wat aan doen?

Voor mij een 9.5/10!!!

Naar boven Gelogd

valkiscool
Gebruiker

« Antwoord #113 Gepost op: 24 November 2007, 16:34:35 »

Aleen , hoeveel levels zijn er ? Er is een grote lijst ik zie nu 8 levels staan maar gaat er binnekort ook scrollbalk komen met nog meer levels??
en gaat de snelheid later ook omoog? want ik vind dat de treinen traag gaan maja ze kunen ook niet floeps  voorbij schietne maar beetje sneller toch.

er zijn 50 levels als je ze allemaal wilt hebben stuur me dan ff een e-mailtje naar: valkiscool@gmail.com dan kan ik je de ''cracked'' verzie sturen  Knipoog Knipoog

Naar boven Gelogd

michelvosje
Oud-moderator

Muhahaha...

« Antwoord #114 Gepost op: 24 November 2007, 16:43:34 »

er zijn 50 levels als je ze allemaal wilt hebben stuur me dan ff een e-mailtje naar: valkiscool@gmail.com dan kan ik je de ''cracked'' verzie sturen  Knipoog Knipoog
Je veranderd gewoon het .ini bestand waarin opgeslagen wordt welke levels je hebt uitgespeelt en hoeveel geld je gebruikt hebt. Dan kun je gewoon alle levels spelen.

Dus overal waar -1 staat verander je door bijv. 0.

Michel van Os

Altijd al je eigen (simpele) geluiden willen maken voor je spellen? Klik hier!
You reached 462 points, so you achieved position 14 of 454 on the ranking list

You type 623 characters per minute
You have 97 correct words and
you have 2 wrong words
Naar boven Gelogd

Niborius
Gebruiker

« Antwoord #115 Gepost op: 25 November 2007, 07:45:18 »

echt een mooi spel en zeker verslavend! ben
nu bij level 3 Blij

Mini Tower of the sorcerer - Demo van mijn allereerste Gamemaker-Spel hier te downloaden
Naar boven Gelogd

jaco-m
Gebruiker

let's play the game!

« Antwoord #116 Gepost op: 25 November 2007, 08:06:21 »

ik heb hem gedownload en gespeeld egt super! Blij
13,98/10  Rolt ogen
VERSLAVEND!

Naar boven Gelogd

mandgplace
Gebruiker

« Antwoord #117 Gepost op: 29 November 2007, 19:24:11 »

@Erik Leppen Je kan wel zien dat je verdient hebt gewonnen. Er reageren heel veel mensen met positieve reacties. Ik vind het ook een top spel, maar het wordt na verloop van tijd wel een beetje lastig. Maar dat moet ook wel in een goede game. LOL

Of je nu leuk vind of niet. Ik ben weer terug Tong
Naar boven Gelogd

jeem
Gebruiker

« Antwoord #118 Gepost op: 30 November 2007, 19:53:30 »

en toch vraag ik me af wie er op slecht heeft gestemt :/

Naar boven Gelogd

mandgplace
Gebruiker

« Antwoord #119 Gepost op: 3 December 2007, 18:15:19 »

Hoezo. Heeft er dan iemand slecht gestemd. Het was toch het spel van het jaar 2006.

Of je nu leuk vind of niet. Ik ben weer terug Tong
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: